Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel også eit spørsmål om O'Shea startar på backen. Både Gaz og Rafael skal vere med i troppen, og kan muligens vere klare for kampen, evt for innhopp. Neville er vel den av dei som er nærast kampklar, så det er mulig vi får sjå han i løpet av kampen.

Når eg snakkar om backar, så hadde det vore veldig gøy om Fabio kunne fått prøve seg på venstrebacken om kampen ender opp i det sporet vi gjerne ønskar at den skal. Eg blir nok ikkje lei meg om han får komme på i løpet av andre omgang, om vi skulle ha eit par mål å gå på.

Gledar meg til kampen no. Skal sitte på skulen nesten fram til kampstart og det blir gruelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Huff, jeg fikk nettopp latterkrampe av "Hvorfor kan ikke jeg fjerte når Paul Gazza?"

Det er ikke bare bare med lite søvn.

Lenke til kommentar
http://united.no:8080/united/nyheter/nyheter/full_forvirring

Hva faen a? Vi skal faen meg ikke ha en viktig PL-kamp mot Villa på søndag, og på tirsdag spille i CL. Håper virkelig ikke at kampen blir satt på søndag, for vi kan ikke ha to kamper på tre dager...

ehhh..... "klør seg på hode" dette er jo ikke menneskelig om PL kampen spilles Søndag, å CL kampen spilles Tirsdag...

Om dette skal gjennomføres, kan mye gå forferdelig galt.

Lenke til kommentar

Latias: Sky betaler veit du, så vi må dessverre rette oss etter deira vilje, men eg trur neppe sjefen vil vere så veldig blid, og vi kan nok komme til å høre diverse frå den kanten om desse kamptidspunkta får stå.

Tap i dag ville ikkje vere spesielt kjekt nei. Håpar virkelig vi framstår skjerpa og med skikkelig lyst til å vinne i dag. Trur nok spelarane er litt bekymra for reaksjonen til SAF dersom dei ikkje skulle vinne i dag, men eg trur også Fulham kan bli ei hard nøtt om dei får orden på det defansive, i motsetning til kva dei hadde sist vi møtte dei.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan vi skal tape i dag. Fulham er det laget som scorer 3. minst i PL, mens forsvaret til United er ganske solid. I tillegg har United fantastiske spillere på topp, og er nok ganske revansjesugne etter Pool-kampen. Mao. synes jeg veldig synd på Fulham i dag. :p

Lenke til kommentar

Samtidig så har vore to kampar til no mot Fulham vore blant dei få der dei har sluppe inn noko særlig med mål. Det er jo ein grunn til at Hangeland blir trukke fram som ein av årets bedre spelarar. Fulham har vore til tider veldig gode defansivt, sjølv om at eg håpar inderlig på noko liknande det vi har gjort i dei to foregåande kampane mot dei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...