PSV Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Har tippet mine elleve og skrevet grunner til at de skal starte her. Van der Sar O'Shea - Ferdinand - Evans - Evra Ronaldo - Fletcher - Scholes - Park Rooney - Berbatov Endret 21. mars 2009 av PSV Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er rimelig sikker på at Berbatov starter mot Fulham. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg er rimelig sikker på at Berbatov starter mot Fulham. Det er vel egentlig jeg også når jeg tenker meg om, men jeg blir ikke skuffet om det er Tevez som danner spisspar med Rooney i dag Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå begynner Rafael og Neville å komme seg også. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er vel også eit spørsmål om O'Shea startar på backen. Både Gaz og Rafael skal vere med i troppen, og kan muligens vere klare for kampen, evt for innhopp. Neville er vel den av dei som er nærast kampklar, så det er mulig vi får sjå han i løpet av kampen. Når eg snakkar om backar, så hadde det vore veldig gøy om Fabio kunne fått prøve seg på venstrebacken om kampen ender opp i det sporet vi gjerne ønskar at den skal. Eg blir nok ikkje lei meg om han får komme på i løpet av andre omgang, om vi skulle ha eit par mål å gå på. Gledar meg til kampen no. Skal sitte på skulen nesten fram til kampstart og det blir gruelig kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Huff, jeg fikk nettopp latterkrampe av "Hvorfor kan ikke jeg fjerte når Paul Gazza?" Det er ikke bare bare med lite søvn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 http://united.no:8080/united/nyheter/nyheter/full_forvirring Hva faen a? Vi skal faen meg ikke ha en viktig PL-kamp mot Villa på søndag, og på tirsdag spille i CL. Håper virkelig ikke at kampen blir satt på søndag, for vi kan ikke ha to kamper på tre dager... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er spent på dagens oppgjør, tror vi kommer til å knuse Fulham siden vi hadde litt av et tap forrige helg. Om vi taper, da går jeg seriøst å henger meg, ikke faen om jeg skal ha et tap idag. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 http://united.no:8080/united/nyheter/nyheter/full_forvirring Hva faen a? Vi skal faen meg ikke ha en viktig PL-kamp mot Villa på søndag, og på tirsdag spille i CL. Håper virkelig ikke at kampen blir satt på søndag, for vi kan ikke ha to kamper på tre dager... ehhh..... "klør seg på hode" dette er jo ikke menneskelig om PL kampen spilles Søndag, å CL kampen spilles Tirsdag... Om dette skal gjennomføres, kan mye gå forferdelig galt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Latias: Sky betaler veit du, så vi må dessverre rette oss etter deira vilje, men eg trur neppe sjefen vil vere så veldig blid, og vi kan nok komme til å høre diverse frå den kanten om desse kamptidspunkta får stå. Tap i dag ville ikkje vere spesielt kjekt nei. Håpar virkelig vi framstår skjerpa og med skikkelig lyst til å vinne i dag. Trur nok spelarane er litt bekymra for reaksjonen til SAF dersom dei ikkje skulle vinne i dag, men eg trur også Fulham kan bli ei hard nøtt om dei får orden på det defansive, i motsetning til kva dei hadde sist vi møtte dei. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Et kort å enkelt svar på dagens kamp, Tap godtas ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tap kan jeg ikke se for meg mot Fulham, uavgjort derimot,kan fort skje. (men dere vinner nok.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Skjønner ikke hvordan vi skal tape i dag. Fulham er det laget som scorer 3. minst i PL, mens forsvaret til United er ganske solid. I tillegg har United fantastiske spillere på topp, og er nok ganske revansjesugne etter Pool-kampen. Mao. synes jeg veldig synd på Fulham i dag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Samtidig så har vore to kampar til no mot Fulham vore blant dei få der dei har sluppe inn noko særlig med mål. Det er jo ein grunn til at Hangeland blir trukke fram som ein av årets bedre spelarar. Fulham har vore til tider veldig gode defansivt, sjølv om at eg håpar inderlig på noko liknande det vi har gjort i dei to foregåande kampane mot dei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 1. kamp 06/07 ble vel 5-1 eller noe? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 1. kamp 06/07 ble vel 5-1 eller noe? Ja. Ronaldo og Rooney jubla sammen igjen etter tullet i VM. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5079979,00.html Herlig når Sir Alex nok en gang dementerer de latterlige utsagnene til Benitez. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvilke latterlige utsagn? Hvis det var noen som bæsja på leggen her, så var det Ferguson. Påstår Benitez har brukt £24mill MER... Gamlegubben bør skaffe bedre økonomer. Endret 21. mars 2009 av Punky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Lær deg engelsk, han har brukt £24m mer, ikke totalt... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tomhel, jeg sa aldri han hadde brukt £24mill totalt ...? Lær deg norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå