Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg skulle faktisk si det samme som Jotun. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Minner om en eller annen gang i fjor. Riise scorer et aldeles praktfullt mål og Liverpool "running home" er et faktum... Neh, vi rusla ganske sakte og triste hjem. Endret 20. mars 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Minner om 10. Mars 2004. United 1-0 Porto 89.min , Porto scorer og Mourinho running down the wing var et faktum. Eh...du er klar over at Porto anno 04 ikke kan sammenlignes med dagens? Samtidig er dagens United-lag flere hakk sterkere enn det laget der. Og Porto hadde Mourinho. Den kampen var forøvrig en dommerskandale av dimensjoner. Porto vant første oppgjør 2-1. I returkampen ble Scholes (?) snytt for scoring som ble blåst av for offside, men som ikke var offside, United hadde da ledet 2-0, og kampen ville ha gått til ekstraomganger hadde Porto puttet på slutten. Endret 20. mars 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Minner om 10. Mars 2004. United 1-0 Porto 89.min , Porto scorer og Mourinho running down the wing var et faktum. Eh...du er klar over at Porto anno 04 ikke kan sammenlignes med dagens? Samtidig er dagens United-lag flere hakk sterkere enn det laget der. Og Porto hadde Mourinho. Den kampen var forøvrig en dommerskandale av dimensjoner. Porto vant første oppgjør 2-1. I returkampen ble Scholes (?) snytt for scoring som ble blåst av for offside, men som ikke var offside, United hadde da ledet 2-0, og kampen ville ha gått til ekstraomganger hadde Porto puttet på slutten. Å vi har ikke en tabbekeeper i mål. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vel....... jeg vil gjerne høre hva andre sier før jeg stikker hull på ballongen "Hangeland bedre enn Ronaldo" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vel....... jeg vil gjerne høre hva andre sier før jeg stikker hull på ballongen "Hangeland bedre enn Ronaldo... i forsvar." Fikset navnet på linken til noe som er troverdig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette er bare latterlig. Alle som har sett United denne sesongen kan ikke nekte for at Ronaldo har vært en av de beste. Det stilles umenneskelige krav av gutten fra fjorårssesongen, men det er ikke som om han har på noen måe spilt dårlig denne sesongen. Bare sjekk toppscorerlista.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det stilles umenneskelige krav til Ronaldo, det er jeg enig i. Men jeg syns det er en del positivt med den listen. Vidic er på første og Rio er på fjerde. Syns det er bra at sånne lister ser viktigheten av forsvarsspillere. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Helt enig i det, men samtidig latterlig at Rio er på 4. og Ronaldo ikke er nevnt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan ikke klage på den, det får de bitre scouserene gjøre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Begynner ikke ordet bitter å miste meningen for deg snart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan ikke huske sist jeg brukte det? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Synest jeg ser deg bruke det daglig. Beklager, jeg har nok blanda deg med noen andre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vel....... jeg vil gjerne høre hva andre sier før jeg stikker hull på ballongen "Hangeland bedre enn Ronaldo" Hvor mange managere hadde valgt Hangeland om de kunne fått en av dem til sin klubb? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ehh.. De er jo to vidt forskjellige spillere da, but i see your point. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Begynner ikke ordet bitter å miste meningen Aldri Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hoi. Ein slitsom dag ferdig, med Liverpool-supporterar som prøvar å vere irriterande, altfor mykje skulearbeid og nokre tunge timar på jobb. Morgendagen blir vel ikkje stort bedre den heller, med eit hederlig unntak; mellom 1530 og 1830. Det skal bli veldig spanande å sjå korleis vi svarar på det sure tapet frå sist helg. Om vi klarar å slå tilbake med ein gong, eller om det fortsatt er noko som skurrar. Veldig usikker på kva lag eg har lyst å sjå, det er heilt sikkert eindel spelarar som vil revansjere seg frå sist helg, men så spørs det om kven SAF tar sjansen på. Regnar nok med at han har planen klar. Trur litt av nøkkelen i morgon ligger i å vere aggresive nok. Sist var vi litt treige til å begynne med, men etter målet til Tevez vart det veldig bra, og vi hadde mange spelarar som sprang Fulham i senk. Det ønskar eg å sjå i morgon også.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Noen som tør å tippe morgendagens startellever? De fem bakerst er rimelig bankers, det samme gjelder Rooney og Ronaldo. Tror vi får se suksessoppskriften fra Chelsea-kampen sentralt, mens Park er i god form og får derfor starte på motsatt kant av Ron. Tevez var fantastisk forrige kamp mot Fulham, så jeg satser på det gjentar seg i morgen. Altså: van der Sar O'Shea - Rio - Evans - Evra Ronaldo - Fletcher - Giggs - Park Rooney - Tevez Endret 21. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå