Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minner om 10. Mars 2004. United 1-0 Porto 89.min , Porto scorer og Mourinho running down the wing var et faktum.

Eh...du er klar over at Porto anno 04 ikke kan sammenlignes med dagens? Samtidig er dagens United-lag flere hakk sterkere enn det laget der. Og Porto hadde Mourinho.

Den kampen var forøvrig en dommerskandale av dimensjoner. Porto vant første oppgjør 2-1. I returkampen ble Scholes (?) snytt for scoring som ble blåst av for offside, men som ikke var offside, United hadde da ledet 2-0, og kampen ville ha gått til ekstraomganger hadde Porto puttet på slutten.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Minner om 10. Mars 2004. United 1-0 Porto 89.min , Porto scorer og Mourinho running down the wing var et faktum.

Eh...du er klar over at Porto anno 04 ikke kan sammenlignes med dagens? Samtidig er dagens United-lag flere hakk sterkere enn det laget der. Og Porto hadde Mourinho.

Den kampen var forøvrig en dommerskandale av dimensjoner. Porto vant første oppgjør 2-1. I returkampen ble Scholes (?) snytt for scoring som ble blåst av for offside, men som ikke var offside, United hadde da ledet 2-0, og kampen ville ha gått til ekstraomganger hadde Porto puttet på slutten.

Å vi har ikke en tabbekeeper i mål.

Lenke til kommentar

Dette er bare latterlig. Alle som har sett United denne sesongen kan ikke nekte for at Ronaldo har vært en av de beste. Det stilles umenneskelige krav av gutten fra fjorårssesongen, men det er ikke som om han har på noen måe spilt dårlig denne sesongen. Bare sjekk toppscorerlista..

Lenke til kommentar

Hoi. Ein slitsom dag ferdig, med Liverpool-supporterar som prøvar å vere irriterande, altfor mykje skulearbeid og nokre tunge timar på jobb. Morgendagen blir vel ikkje stort bedre den heller, med eit hederlig unntak; mellom 1530 og 1830.

Det skal bli veldig spanande å sjå korleis vi svarar på det sure tapet frå sist helg. Om vi klarar å slå tilbake med ein gong, eller om det fortsatt er noko som skurrar. Veldig usikker på kva lag eg har lyst å sjå, det er heilt sikkert eindel spelarar som vil revansjere seg frå sist helg, men så spørs det om kven SAF tar sjansen på. Regnar nok med at han har planen klar.

Trur litt av nøkkelen i morgon ligger i å vere aggresive nok. Sist var vi litt treige til å begynne med, men etter målet til Tevez vart det veldig bra, og vi hadde mange spelarar som sprang Fulham i senk. Det ønskar eg å sjå i morgon også..

Lenke til kommentar

Noen som tør å tippe morgendagens startellever?

De fem bakerst er rimelig bankers, det samme gjelder Rooney og Ronaldo. Tror vi får se suksessoppskriften fra Chelsea-kampen sentralt, mens Park er i god form og får derfor starte på motsatt kant av Ron. Tevez var fantastisk forrige kamp mot Fulham, så jeg satser på det gjentar seg i morgen.

Altså:

van der Sar

O'Shea - Rio - Evans - Evra

Ronaldo - Fletcher - Giggs - Park

Rooney - Tevez

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...