kandinsky Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Våkna opp nå og første tanken min var "Oh shit! Nå er det trekt!". Gikk inn på dagbladet og bladde så sakte jeg kunne for å trykke på det første bildet med United eller Liverpool. Leste ikke overskriften og satt som det fotballvraket jeg er og avslørte trekninga for meg selv. Porto! Ahh! Så deilig. Jeg vet ikke hva jeg syns. Pool skal ut av CL hvertfall, og om det blir mot Chelsea er greit. Vi har tross alt ikke hatt sjangs til å slå dem ut av CL enda Det blir bare surt om det blir en 100% rate fra LFC over United i år. Klarer ikke vente til kampene starter!! edit: Som Wisbatov ble også mitt innlegg nummer 1000 i denne tråden. Til alle røde djevler. edit 2: Angående hjemmekamp syns jeg også dette er litt kjipt. I fjor var det vel ingen av de som spilte hjemme først som gikk videre hvis jeg husker rett. Endret 20. mars 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gikk ikke Arsenal videre mot Milan der de spilte bortebane sist? Mulig jeg tar feil da.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, det stemmer nok det. 2-0 om jeg ikke tar feil. Jeg snakker om fra kvartfinalene. Skjønner at den kan misforståes. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bare jeg som forsov meg til trekningen? Hadde vekkerklokken på tre ganger, men det husker jeg ingenting om. Satans motherfuckers, hvilken trekning. Porto i kvart, Vilareal/Arsenal i en evt. semi. Wow. Snakk om å være heldige med trekningen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du får ikke være positiv Night, da ryker vi mot Porto også! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dritt at vi ikke kan møte Pool før finalen. Tror ikke de greier å slå Chelsea og Barca/Bayern. Men herlig trekning uansett. Eneste negative er at hjemmekampen kommer først. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Satt på skolen å følgte trekningen, var rett før jeg forsov meg i timen, men klarte nå å våkne ca 3-4 på 12 =) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dritt at vi ikke kan møte Pool før finalen. Tror ikke de greier å slå Chelsea og Barca/Bayern.Men herlig trekning uansett. Eneste negative er at hjemmekampen kommer først. Liverpool kommer seg til finalen lekende lett, vedde? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dritt at vi ikke kan møte Pool før finalen. Tror ikke de greier å slå Chelsea og Barca/Bayern.Men herlig trekning uansett. Eneste negative er at hjemmekampen kommer først. Liverpool kommer seg til finalen lekende lett, vedde? Nei, gidder ikke vedde. Men kan vedde på at de får dommerhjelp på veien dit... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Latias, dette er første gang jeg leser et innlegg av deg på leeeeenge, men må bare si ifra at du er ekstremt patetisk, og at om du hadde vært LFC-supporter og sagt sånt om United, hadde jeg skammet meg Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dritt at vi ikke kan møte Pool før finalen. Tror ikke de greier å slå Chelsea og Barca/Bayern.Men herlig trekning uansett. Eneste negative er at hjemmekampen kommer først. Liverpool kommer seg til finalen lekende lett, vedde? Hva legger du i lekende lett? over 2 mål ledelse ett hver runde f.eks? eller bare at de dominerer spillet totalt? tror de vil slite, med det er en grei mulighet for at de kommer til finalen.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Latias, dette er første gang jeg leser et innlegg av deg på leeeeenge, men må bare si ifra at du er ekstremt patetisk, og at om du hadde vært LFC-supporter og sagt sånt om United, hadde jeg skammet meg Blir vanskelig å si sånt om United, gitt... Dere kan ikke nekte for at dere har fått et par avgjørelser for mye som har gått i deres favør, det så man jo så sent som mot Real Madrid. Ikke at dere trengte dommerhjelp i den kampen, men dere fikk det nå uansett. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nekter ikke for det. Men da skal faen ikke dere nekte for at dere trekker lettere motstand enn oss hvert jævla år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Latias, dette er første gang jeg leser et innlegg av deg på leeeeenge, men må bare si ifra at du er ekstremt patetisk, og at om du hadde vært LFC-supporter og sagt sånt om United, hadde jeg skammet meg Man kan jo ikke si sånt om United. United får ikke billige straffer. United scorer ikke offsidemål. United får sjeldent dommerhjelp. Men Pool får alt det. I tillegg så fikk ikke Real et onside mål godkjent. Er du som burde skamme deg som ikke tørr å innrømme at laget ditt har flaks. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nekter ikke for det. Men da skal faen ikke dere nekte for at dere trekker lettere motstand enn oss hvert jævla år? I år fikk vi en sykt hard motstand i 1/8 runden, i kvarten og semien får vi den letteste mostanden av det som er av alternativer.. Så heldig der.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nekter ikke for det. Men da skal faen ikke dere nekte for at dere trekker lettere motstand enn oss hvert jævla år? Det har vi vel heller ikke gjort? Ikke som jeg har sett i hvertfall. Syns det er litt koselig med misunnelige Liverpool-supportere jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nei vel, dere har ikke det nei... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gjort hva? Greit å møte Porto egentlig. Kan få revansje for det som skjedde noen år tilbake. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nei vel, dere har ikke det nei... 7bollemus prøvde seg med å si at noen her har sagt at United får vansklige kamper i CL-rundene. Jeg lurte bare på hvilken Utd-supporter som har sagt det, siden han tydligvis har sett det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå