Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Dette var jo en utrolig trekning. Vi fikk vel den desidert "enkleste" veien inn til finalen, men man skal selvsagt ikke juble for høyt for alt kan skje... men jeg er en happy camper :p

Som alltid. Og vi får den tyngste, som alltid! Men mye gøyere å eventuelt vinne etter å ha slått ut bare storlag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var jo en utrolig trekning. Vi fikk vel den desidert "enkleste" veien inn til finalen, men man skal selvsagt ikke juble for høyt for alt kan skje... men jeg er en happy camper :p

Som alltid. Og vi får den tyngste, som alltid! Men mye gøyere å eventuelt vinne etter å ha slått ut bare storlag :)

Jo, men storlagene har jo slått ut dere siste årene :).

Lenke til kommentar

Bortsett fra all whiningen fra Liverpool-supporterne de kommende månedene var dette jo en fantastisk trekning. I tillegg får vi spille i den flotte blå CL-drakten hvis vi møter Liverpool i finalen.

Edit: Eller Bayern.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

å?

Lenke til kommentar

I fjor da? 05 vant vi etter å ha slått Juve, Chelsea og Milan.

06: Røk mot Benfica.

07: Finale mot Milan.

08: Røk mot Chelsea.

09: Hvem vet? :)

Lenke til kommentar

Mark my words

Kvart:

Munchen tar Barca

Pool tar Chelski

United tar porto

Villarreal tar Arse

Semi'

United tar Villarreal

Munchen tar Pool

Finale

United v Bayern Munchen

Who knows? 10års jubileum i år :roll:

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Gratulerer Jotun :). Super - trekning for oss, men tviler på at vi har noen sjanse til å få møte Liverpool i CL nå, men det kan fort bli farlig dette. Porto er underdogs og vi må så absolutt ikke undervurdere dem (Vel, vi kan, men spillerne våre bør helst ikke :p). Dette kan bli stort. Vi har den enkleste veien til finalen i CL og FA - cupen og leder PL. Jeg blir virkelig i ekstase hvis vi presterer å vinne CL for andre året på rad, samtidig som vi tar PL og evt. FA - Cup (har lyst på FA - Cup, men PL og CL kommer jo alltid først).

Lenke til kommentar
Får igjen på skatten i dag, Jotun? :dribble:

Kommer jo ikke før til sommeren vil jeg tro, eller så er Jotun først ute av alle her i landet med å få pengene på konto :)

Hvis vi møter Villarreal i semien så blir det jo avgjort på straffer, har jo spilt fire kamper mot dem og alle har endt 0-0 så det kommer ikke til å bli målrikt :)

Lenke til kommentar

ja, dumt at vi har hjemme møte først, men vi har en rimelig vei til finalen. Håper at vi møter liverpool i finalen så vi kan knuse dem så jævli. Var på OT å så helgens kamp, et helvette på skolen denne uka så er jævli keen på revansje. :)

Lenke til kommentar
Får igjen på skatten i dag, Jotun? :dribble:

Kommer jo ikke før til sommeren vil jeg tro, eller så er Jotun først ute av alle her i landet med å få pengene på konto :)

Ja ikke på konto enda. Men nå kan man jo planlegge bruken :)

Villareal kampene har vært kjedelige. Men la oss nå ikke ta den sorgen på forskudd. Først må vi slå ut Porto.

Lenke til kommentar

Kvalitetsmessig så har vi vore svært heldige med trekninga i år. Porto skal vi ha kvalitet til å slå, sjølv om at vi får heimekamp først. Vi har jo ei lita høne å plukke med dei også. Det einaste problemet med denne trekninga er egentlig at vi vil ha heimekamp først både i kvart og ei eventuell semifinale.

Det blir spanande å sjå kven som går seirande ut av Villareal-Arsenal. Arsenal har vore ustabile, men eg vil ikkje akkurat seie at Villareal er klare favorittar heller. Med den trekninga vi har fått no, så må eg innrømme at eg blir svært skuffa om vi ikkje klarar å ta oss til finale. I såfall så fortjener vi nok ikkje å vere der heller, for dette er etter forholda ei veldig grei trekning. (Det fins ikkje lette kampar i avgjerande runder i CL, men dette er på papiret ei lettare trekning enn endel alternativ)

Det blir veldig spanande å sjå korleis Liverpool klarar seg mot eit Chelsea-lag som har skjerpa seg litt etter at dei fekk inn Hiddinck og om dei går vidare, kor gode Barcelona evt Bayern faktisk er i år. Dette blir veldig spennande...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...