Nutjob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 nokon som har link til der dei viser trekninga i dag, på pcn? Er på skulen så får ikkje sett den desverre Og kven håpar folket her me møter i neste runde? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 http://video.uefa.com/video/Competitions/U...Draw_video.html Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Håper dere møter Chelsea, og at Arsenal møter Porto Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Eg håpar me møter pool. For det hadde vore så inmari deilig å kunne gruse pool ut av CL. Kampen på lørdag gjorde ikkje dette ønsket mitt noko mindre for å sei det sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg håper Liverpool møter Porto pga at i 06 så ble Liverpool slått ut av et portugisik lag. Eg håpar me møter pool. For det hadde vore så inmari deilig å kunne gruse pool ut av CL. Kampen på lørdag gjorde ikkje dette ønsket mitt noko mindre for å sei det sånn Enn om det blir tap da? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg håper Liverpool møter Porto pga at i 06 så ble Liverpool slått ut av et portugisik lag. Eg håpar me møter pool. For det hadde vore så inmari deilig å kunne gruse pool ut av CL. Kampen på lørdag gjorde ikkje dette ønsket mitt noko mindre for å sei det sånn Enn om det blir tap da? Da blir det ikke sååå moro Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da blir ikkje eg å sjå på dette forumet meir. Mest sannsynlig fordi eg har knust pcn og økonomien ikkje tilseier at eg kan kjøpe ny Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tar gjerne to seire over United i PL, med 6-1 i målforskjell, og at vi slår dere ut av CL :!: Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tar gjerne to seire over United i PL, med 6-1 i målforskjell, og at vi slår dere ut av CL :!: 6-1? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Eg håpar me møter pool. For det hadde vore så inmari deilig å kunne gruse pool ut av CL. Kampen på lørdag gjorde ikkje dette ønsket mitt noko mindre for å sei det sånn Enn om det blir tap da? Den risken er verdt å ta. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tar gjerne to seire over United i PL, med 6-1 i målforskjell, og at vi slår dere ut av CL :!: 6-1? Mente seff 6-2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Trekning nå. http://video.uefa.com/video/Competitions/U...Draw_video.html Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da ble det Porto da... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da ble det Porto da... Når det ikke ble Liverpool var ikke Porto så dumt. Eneste var at vi må spille siste kampen borte. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Porto var det beste vi kunne ende opp med. Konge! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Fantastisk trekning, vi møter vinneren av villa og arsenal om vi går videre Eneste negative er at vi begynner hjemme i kvart og også evt semi, men jeg er HAPPY nå! Endret 20. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette var jo en utrolig trekning. Vi fikk vel den desidert "enkleste" veien inn til finalen, men man skal selvsagt ikke juble for høyt for alt kan skje... men jeg er en happy camper Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Heilt enig. Kjempetrekning, dette er jo stairway to heaven omtrent. Eineste hake er at me startar på heimebane i både kvartfinale og semi Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer med finaleplassen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå