banansplitt™ Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ikke tenkt noe over det før nå, men Solskjær skaffet jo faktisk corneren og foran det avgjørende målet... Sunny Du har tenkt over at han faktisk scoret det avgjørende målet også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 "Can Manchester United score? They ALWAYS score!" Fy faen, herlig kommentator. Om United kommer til finalen så skal jeg leie inn han som kommentator. Skal huske på dette her nå. Jeg blir skuffa om jeg ikke hører han den 27. mai! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Haha, Jotun har noen gullkorn å komme med av og til. Artig kar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ikke tenkt noe over det før nå, men Solskjær skaffet jo faktisk corneren og foran det avgjørende målet... Sunny Du har tenkt over at han faktisk scoret det avgjørende målet også? Hva er viktig med målet? Han SKAFFET jo corneren! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ikke tenkt noe over det før nå, men Solskjær skaffet jo faktisk corneren og foran det avgjørende målet... Sunny Du har tenkt over at han faktisk scoret det avgjørende målet også? hehehehehe. Lat meg "bolde ut" noe for deg i mitt første innlegg. Kødd Edit: Den der var pinadø bra Points... Flire enda! Endret 19. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nydelig avslutning av Welbeck mot Hull reserves. United ledar 2-0 etter målet til Welbeck og straffe frå Macheda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så Fabio får ikke ta straffer lenger? :!: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Må vel passe på så ikkje venstrebacken blir toppscorer. Han har gjort endel bra i dag også, men ikkje vore nære scoring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er vel ikke farlig om en venstreback blir toppscorer. Viser bare hvor god offensivt han er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Og vi har jo allerede en midtstopper "der oppe" så.... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 "Can Manchester United score? They ALWAYS score!" Fy faen, herlig kommentator. Om United kommer til finalen så skal jeg leie inn han som kommentator. Skal huske på dette her nå. Jeg blir skuffa om jeg ikke hører han den 27. mai! Det her er jo snakk om privat så dere får vel ikke noe stor glede i han. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fabio vart tatt av til pause. Det var jo litt kjedelig.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er vel ikke farlig om en venstreback blir toppscorer. Viser bare hvor god offensivt han er. Fabio puttet 7 mål på 8 kamper i U17-VM (Tror jeg det var), men det var vel fra venstrekant-posisjon tror jeg. Sier vel sitt om potensiale til Fabio. Den første halvtimen han spilte før han ble skadet, var han bedre defensivt enn hva tvillingbroren har vært gjennom en hel sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det her er jo snakk om privat så dere får vel ikke noe stor glede i han. Du skal ha det gøy med han ser jeg. Er vel ikke farlig om en venstreback blir toppscorer. Viser bare hvor god offensivt han er. Fabio puttet 7 mål på 8 kamper i U17-VM (Tror jeg det var), men det var vel fra venstrekant-posisjon tror jeg. Sier vel sitt om potensiale til Fabio. Den første halvtimen han spilte før han ble skadet, var han bedre defensivt enn hva tvillingbroren har vært gjennom en hel sesong. Helt rått. Han kan bli bedre enn Roberto Carlos. Endret 19. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Merka det godt når han blei tatt av no. Plutselig så hadde ikkje vi venstreside offensivt lenger. men no scora Possebon, så då ledar vi 3-0 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt rått. Han kan bli bedre enn Roberto Carlos. Carlos var oppskrytt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Helt rått. Han kan bli bedre enn Roberto Carlos. Carlos var oppskrytt. Fabio kan allikevel bli bedre enn Carlos... Er det muligens allerede... Endret 19. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Får da virkelig håpe det... Han skal jo dominere venstresida til United i åra framover. Enda ei flott scoring av United, Lee Martin. 4-0 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt rått. Han kan bli bedre enn Roberto Carlos. Carlos var oppskrytt. Men han kan da fortsatt bli Brasils beste venstreback noen gang? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fabio og Eckersley er vel muligens med i den preliminære troppen til kampen på laurdag, ettersom begge vart tatt av tidlig i dag uten at nokon av dei var skadde. Eikrem har komme inn. Hadde eit veldig fint framspel til Welbeck som skaut over i pressa situasjon, men han har også rota vekk ballen eit par gongar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå