sk1rty Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg har også mer tro på Foster. Han kommer også til å bli landslagskeeper når den tiden er inne. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Foster virker som han blir veldig god, men han har en av de største tabbene denne sesongen da. Da Spurs keeper Robinson scåra nesten fra egen 16 meter. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Foster virker som han blir veldig god, men han har en av de største tabbene denne sesongen da. Da Spurs keeper Robinson scåra nesten fra egen 16 meter. 8587785[/snapback] Etter min mening får forsvarerne ta mye av skylda for den der. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som har linken til den "Ronaldo as little" eller hva den hette fra youtube?? Den ungen som kastet seg med en gang han kom foran kamera?? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som har linken til den "Ronaldo as little" eller hva den hette fra youtube?? Den ungen som kastet seg med en gang han kom foran kamera?? 8592484[/snapback] Det er Robben as a little du tenker på nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Hahaha! Jeg var sykt nærme å disse en Chelsea-kid på jobben i dag! :!: Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som har linken til den "Ronaldo as little" eller hva den hette fra youtube?? Den ungen som kastet seg med en gang han kom foran kamera?? 8592484[/snapback] Det er Robben as a little du tenker på nå. 8592513[/snapback] Nei, er ganske sikker på at der sto "Ronaldo", og finner heller ingenting når jeg søker på "Robben as a little" e.l. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Noen som har linken til den "Ronaldo as little" eller hva den hette fra youtube?? Den ungen som kastet seg med en gang han kom foran kamera?? 8592484[/snapback] Det er Robben as a little du tenker på nå. 8592513[/snapback] Nei, er ganske sikker på at der sto "Ronaldo", og finner heller ingenting når jeg søker på "Robben as a little" e.l. 8592611[/snapback] Originalen er vel Robben as a kid, men du vet jo disse Chelsea-kara Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Heh, jepp. Men du vet ikke hvor jeg finner den på youtube altså? Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Herlig at det ble seriegull igjen! Nå håper jeg at Chelski gruses FA-cup finalen, og at United tar The Double. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Personlig så synes jeg denne reklamen er en del bedre, hvem kan det være? Han overgår jo både Ronaldo og Robben i stor stil... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Hahaha! TigerFC reklamene er så geniale Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Alle kan spille dårlig og komme ut av form, noe Liverpool har vist i det siste. Jeg ser dog likevel SasaBs poeng - Chelsea har så mange gode enkeltspillere på alle plasser, at selv når laget som enhet ikke er i form, presterer de likevel greit nok til å dra hjem en del poeng. Håper og tror Liverpool er på vei tilbake etter kampene mot Bordeux, Reading og Aston Villa - iallfall viste de bedre spill og ikke minst litt uttelling i poeng og dermed selvtillit. Man Utd kan når som helst få en formsvikt - i fjor opplevde de det i CL-gruppespillet, og en gang i PL-sesongen også om jeg ikke husker feil(?), og det kan skje igjen. Men så lenge dere vinner kampene deres er det ingen grunn til å gå rundt og bekymre seg for det. Den kommer når den kommer, det eneste man vel egentlig vet er at den kommer en gang. 7174492[/snapback] Endelig en som forstår fotball objektivt... Barca har hatt formsvikt i år, og dere tror dere ærlig talt er bedre. Ha det hyggelig i en verden der griser flyr og Chelsea ikke er eid av en russer som er en av verdens rikeste mennn... Så ikke mist klokkeslettet. 15 kamper senere i PL... 7175144[/snapback] Man skal vel ikke tråkke på folk som ligger nede og griner, men jeg kom på denne uttalsen for litt siden følte for å ta den opp igjen... Det har jo gått litt mer en 15 kamper, men har SasaB lyst til å si noe om formsvikt United vs. chelsea? :rofl: :rofl: (15 kamper var mot 10.2 mot charlton) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Vi hadde jo en formsvikt, tapte vel en kamp mot pompey Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 uavgjort mot boro også, men jeg vil ikke kalle det noen formsvikt. Mer et resultat av at forsvaret var skadet. Synest ikke vi har hatt noen formsvikt denne sesongen. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Personlig så synes jeg denne reklamen er en del bedre, hvem kan det være? Han overgår jo både Ronaldo og Robben i stor stil... 8593466[/snapback] This man. :!: reklamen skal heller ikkje glømmes... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg går og rir min flyvende gris, og Chelsea får en ny eier snart siden Mouhrinho skremte vekk den rike russeren... Jeg bøyer meg for dere... *flyr bortovover solnedgangen på sin rosa flyvende gris* Nå ikke mobb meg mere, skammer meg nok over denne utalelsen... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Personlig så synes jeg denne reklamen er en del bedre, hvem kan det være? Han overgår jo både Ronaldo og Robben i stor stil... 8593466[/snapback] This man. :!: reklamen skal heller ikkje glømmes... 8594712[/snapback] Du fanten jo Er like bra den andre reklamen er sant det... @SasaB: Jeg har hatt den uttalsen liggende i bakhodet siden du skrev den, måtte jo finne den fram nå følte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå