Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er kanskje logisk for poolsupportere, for meg foretrekker jeg alltid de beste. Slik at man får overbevise at man er best. Liverpool er naturligvis ikke blant de beste, ergo de håper lett motstand på vei til final. Som vanlig...

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk litt bekymret for dette Liverpool-laget, tror (desverre) at de kommer til å ta PL iløpet av de neste få årene.

At Liverpool har en god sesong etter 15 dårlige ser jeg ikke på som et tegn på at de skal innta tronen en gang i nær fremtid. Jeg tror dette var året for dem om de skulle ha vunnet med dagens stall, lite skader i tillegg til at både Chelsea og United enda har tilgode å ta frem toppformen. En annen ting som taler imot Liverpool er mangelen på kvalitet på nr.2 valgene. Å når de gode reservene blir kastet vekk (Les:Pennant, Agger og Babel) så ser jeg ikke på de som noe trussel. I tillegg har de aldri vært stabil i ligaen under Benitez.

Nei slik det ser ut nå vil United dominere i hvertfall 5 år til.

Lenke til kommentar

Veldig enig med det du skriver Hyrlen.

Når de mest sannsynlig ikke klarer det i år med den begredelige formen både Chelsea og United har vist i deler av sesongen så sier det igrunn alt. Og Chelsea tar de jo også nokså sikkert iløpet av siste del.

Eg har ment siden tidlig i sesongen at Villa kom til å ta Liverpool også, men det ser dårlig ut gitt. De har jo trynet enda verre enn Liverpool den siste tiden.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Nei slik det ser ut nå vil United dominere i hvertfall 5 år til.

Tror vi vil dominere til SAF gir seg. Maks 3 år til med andre ord.

Tror United vil klare et managerbytte helt fint, hele klubben er infisert av vinnerkultur etter alle årene. Å så lenge resten av staben beholdes nedover i rekkene tror jeg ingenting på at det skal være det som dreper oss.

Lenke til kommentar

Tror det kommer an på hvem som blir Fergie sin arvtager. Blir det en erfaren manager som har prestert på høyt nivå en stund (Mourinho f.eks.) tror jeg overgangen kommer til å gå fint, men blir det en som er "up and coming" tipper jeg det vil ta et par sesonger før vi begynner å dominere for fullt igjen.

Edit: Eller så vil det bli omvendt. En uerfaren manager vil sikkert kjøre på med Fergie sin taktikk, mens en mer profilert manager vil ha sitt eget system og dermed vil det ta litt tid å spille inn formasjonen og sette sammen laget på nytt. Må si jeg ble litt usikker nå.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Ja nå snakket ikke eg om at Ferguson skulle sitte barnevakt på Mourinho. Men om en "up and coming" skulle ta over så skulle eg gjerne ønske at Ferguson var der og "lærte han opp" litt i årene før han selv gir seg...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...