Jotun Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hahahaha. Det der får jo pinadø Chadvick til å se ut som en supermodell... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Chadwick spiller i MK Dons nå. Gått nedover med han gitt, kanskje han ender opp som tidligere Fulham venstreback Adam Green som nå kan ende opp i Alta IF! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dessuten så er Manchester United det store forbildet til liverpool, hvertfall gitt av tidligere uttalelser lest på liverpool.no. Det tviler jeg på, og det er uansett noe jeg regner med de fleste røde er totalt uenige i. Men jeg vet ikke hva du har lest. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja. Og de er jo bleke versjoner. Vi har jo en blek versjon av en liverpool spiller hos oss også. Som vanlig mangler det viktige ting hos kopien. Ronaldo er vår Gerrard. Filmer og kaster seg. Eneste som mangler i sammenligningen er at Ronaldo ikke går rundt og oppfører seg som moralens vokter. Ronaldo skulle ha gått ut og sagt at spillere som Gerrard og han backen ødelegger fotballen med filming ja. Da hadde det blitt liv i komentarfeltene i dagbladet da Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dessuten så er Manchester United det store forbildet til liverpool, hvertfall gitt av tidligere uttalelser lest på liverpool.no. Det tviler jeg på, og det er uansett noe jeg regner med de fleste røde er totalt uenige i. Men jeg vet ikke hva du har lest. Det er faktisk ikke jug, skal se om jeg finner frem artiklene igjen. Jeg postet de i "this is anfield" for evigheter siden. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=4K8WzVVYY6Q...feature=related Sitter å ser på Solskjær videoer, det finnes ikke mange i verden som avslutter, og får det å score til å virke så lett som den babyen der... Herregud for en spiller... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Håper Campbell og Welbeck får masse hjelp fra OGS. A-lagsspissene burde også spørre om råd, for de har sugd på avslutninger denne sesongen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Alle burde spørre Ole om hjelp til avslutningene for han var minst like god hvis ikke bedre til å avslutte enn det RvN var. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja. Og de er jo bleke versjoner. Vi har jo en blek versjon av en liverpool spiller hos oss også. Som vanlig mangler det viktige ting hos kopien. Ronaldo er vår Gerrard. Filmer og kaster seg. Eneste som mangler i sammenligningen er at Ronaldo ikke går rundt og oppfører seg som moralens vokter. Ronaldo skulle ha gått ut og sagt at spillere som Gerrard og han backen ødelegger fotballen med filming ja. Da hadde det blitt liv i komentarfeltene i dagbladet da Vet ikke om dere har fått med dere denne, er snakker vi mannen som ikke filmet mot Untied og kritiserer Ronaldo for å filme. Han får jo pokker meg Ronaldo og Gerrard til å se oppegående ut Se filmen hos Youtube Ikke fullt så stolt av å være norsk akkurat nå kjenner jeg, er bare flau... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Alle burde spørre Ole om hjelp til avslutningene for han var minst like god hvis ikke bedre til å avslutte enn det RvN var. Ingen har scåret flere mål enn oss denne sesongen Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Unskyldningen hans var at han var borti helen sin med den andre foten eller noe slikt, ser at han var det når jeg ser nøye, men han faller da ikke på grunn av det! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Det gamsten driver med er bare latterlig. Hvordan kan du klage på f.eks Ronaldo når man gjør sånn her selv? Han er jo 2,5m foran Sagna når han bestemmer seg for å legge seg ned. EDIT: @Limb: Ja, og så? Vi hadde jo scoret enda flere hvis spissene våre var litt kaldere/bedre i avslutningsøyeblikket. Endret 16. mars 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hahaha, Gamsten! Tenkte med ein gong på Gilardinho mot Celtic. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det gamsten driver med er bare latterlig. Hvordan kan du klage på f.eks Ronaldo når man gjør sånn her selv? Han er jo 2,5m foran Sagna når han bestemmer seg for å legge seg ned. EDIT: @Limb: Ja, og så? Vi hadde jo scoret enda flere hvis spissene våre var litt kaldere/bedre i avslutningsøyeblikket. Man kan alltid bli bedre, men jeg synest man skal være forsiktig med å kritisere spillet vårt. Vi leverer resultater Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det gamsten driver med er bare latterlig. Hvordan kan du klage på f.eks Ronaldo når man gjør sånn her selv? Han er jo 2,5m foran Sagna når han bestemmer seg for å legge seg ned. EDIT: @Limb: Ja, og så? Vi hadde jo scoret enda flere hvis spissene våre var litt kaldere/bedre i avslutningsøyeblikket. Man kan alltid bli bedre, men jeg synest man skal være forsiktig med å kritisere spillet vårt. Vi leverer resultater Innlegget mitt var for all del ikke ment som noe klageinnlegg, men ville bare få frem at de fleste spisser har mye å hente av å lære av en så god avslutter som det OGS var/er. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Unskyldningen hans var at han var borti helen sin med den andre foten eller noe slikt, ser at han var det når jeg ser nøye, men han faller da ikke på grunn av det! Noe måtte han jo bruke som unnskyldning også, men når du ser i mot dommeren og slår ut med armene og lurer på hvorfor du ikke har fått straffe så filmer man... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Gamsten må armene rett ut etter det, og det faktum at han ser mot dommeren før han legger seg viser jo at det helt klart er filming, skandale at dommeren ikke gir kort for det. Dessuten så klipper han jo seg ikke akkurat ned eller, hvis han berører hælen så er det vel minimalt, og at den bare såvidt streifer foten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=4K8WzVVYY6Q...feature=related Sitter å ser på Solskjær videoer, det finnes ikke mange i verden som avslutter, og får det å score til å virke så lett som den babyen der... Herregud for en spiller... Måten han kunne putte ballen i nota fra alle slags forskjellige vinkler er noe dagens spisser burde lære av. Han puttet fra alle hold. Beste avslutteren jeg har bivånet som min tid som United-supporter. Setter avslutterferdighetene hans foran RvN, Yorke og Cole. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=4K8WzVVYY6Q...feature=related Sitter å ser på Solskjær videoer, det finnes ikke mange i verden som avslutter, og får det å score til å virke så lett som den babyen der... Herregud for en spiller... Måten han kunne putte ballen i nota fra alle slags forskjellige vinkler er noe dagens spisser burde lære av. Han puttet fra alle hold. Beste avslutteren jeg har bivånet som min tid som United-supporter. Setter avslutterferdighetene hans foran RvN, Yorke og Cole. Helt enig. Utrolig at Norge har fostra opp en så dyktig fotballspiller. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja det er vel barre Andresen som kan måle seg med Solskjær.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå