Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var forøvrig United-kjerring på puben jeg var på. United-kjerring tenker du, wow? DIGG United-kjerring. Fiksa sitteplass til henne osv. Hadde vi derimot vunnet kampen hadde jeg fiksa henne en enda bedre sitteplass if you know what i mean..

Men den gang ei.

Haha :p

Lenke til kommentar
Var forøvrig United-kjerring på puben jeg var på. United-kjerring tenker du, wow? DIGG United-kjerring. Fiksa sitteplass til henne osv. Hadde vi derimot vunnet kampen hadde jeg fiksa henne en enda bedre sitteplass if you know what i mean..

Men den gang ei.

Jeg fant ut dagen før kampen at ei digg jente jeg kjenner var United-fan (mtp at 75% av folket her omkring er Liverpool-supportere er det faktisk ganske spesielt). Det første jeg tenkte var at dette må jo være et tegn.

Men den gang ei.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd.

Eventuelt:

Alle trenere som noen gang har levd > Rafa

Haha, blir for dumt.

Men enig i at Sir Alex er tidenes trener, resultatemessig ihvertfall.

Forget it Zwat, this is United-town.

Lenke til kommentar
Sir Alex > Alle trenere som noen gang har levd.

Eventuelt:

Alle trenere som noen gang har levd > Rafa

Haha, blir for dumt.

Men enig i at Sir Alex er tidenes trener, resultatemessig ihvertfall.

Jeg fikk deg i det minste til å le. :)

Ingen må ta noe av det jeg sier eller har sagt i tidsrommet, lørdag 16.00 - present, seriøst. Jeg er ute etter å få ut en kraftig depresjon.

Lenke til kommentar

Rafa er da flink han, men han kunne latt det arket ligge.

Busby skal ikke undervurderes. Situasjonen hans var litt annerledes siden Manchester United var i ruiner etter krigen og at han bygde opp klubben igjen etter flyulykken. Vi har veldig mye å takke Busby for.

Men med de resultatene Fergie har så er det vanskelig å diskutere i mot.

(det er helt greit at Zlatan ikke gjorde sånt mot oss)

Lenke til kommentar

Men den gang ei.

Jeg fant ut dagen før kampen at ei digg jente jeg kjenner var United-fan (mtp at 75% av folket her omkring er Liverpool-supportere er det faktisk ganske spesielt). Det første jeg tenkte var at dette må jo være et tegn.

Men den gang ei.

De- .. wait for it.. -nied. DENIED!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...