Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er vel andre eller tredje gangen i år at de kaster bort 3 sikre poeng mot dårligere motstand...

5921540[/snapback]

Nå tapte de vel strengt tatt bare to poeng i kveld.

 

Det var tydelig at Sunderland ville gi alt for å forlate Premiership med stil i kveld, og med den innsatsen de la ned her, unner jeg dem det ene poenget. De kjempet som løver, og fikk sin belønning. Spesielt Kelvin Davis imponerte med sine eminente redninger. Jeg har fortsatt problemer med å forstå hvordan han klarte å nå ned på van Nistelrooys skudd i andre omgang. Det var rett og slett en redning i verdensklasse. Den redningen alene burde gi ham en plass i Englands VM-tropp. :D

 

Når det er sagt, var Uniteds spill i dag særdeles skuffende. Skuffende var det også -- for ikke å si overraskende -- at Sunderland skulle bli det laget som stoppet seiersrekken. Det er imidlertid riktig som det blir sagt ovenfor, at det er poengtap mot middelmådighetene som har gjort at United har tapt gullet. På sitt beste kjører United over hvem som helst; det er bare stabiliteten som mangler. Laget er imidlertid fortsatt ungt, så det kommer nok med årene.

 

Den største skuffelsen i dag, synes jeg var Cristiano Ronaldo, som åpenbart gav opp allerede på slutten av første omgang. Jeg erindrer en liknende episode med David Beckham da han var i begynnelsen av 20-årene, men da ordnet Ferguson opp. Forhåpentligvis er han fortsatt i stand til å gjøre det samme med Ronaldo.

Lenke til kommentar
Den største skuffelsen i dag, synes jeg var Cristiano Ronaldo, som åpenbart gav opp allerede på slutten av første omgang. Jeg erindrer en liknende episode med David Beckham da han var i begynnelsen av 20-årene, men da ordnet Ferguson opp. Forhåpentligvis er han fortsatt i stand til å gjøre det samme med Ronaldo.

 

 

 

Ronaldo var særdeles skuffende ja. Det minnet meg mye om formen han hadde tidligere i sesongen. Han får ballen veldig ofte, men hver gang han gjør det stopper alt opp. Desverre...

Men Ferguson skal vel alltids klare å gjøre noe med det også :)

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar

Egentlig er jeg overrasket over at Ronaldo fikk spille kampen ut. Hadde han blitt byttet ut tidlig, ville det ha gitt ham et klart signal om at han må skjerpe seg. Jeg innser imidlertid at alternativene på benken ikke var mye å skryte av i dette tilfellet, all den tid den besto av en målvakt, en venstreback og tre spillere som ikke har spilt på flere måneder. :(

 

Var forresten jeg den eneste som la merke til at Rooney i liten grad var interessert i å gi ballen til Ronaldo hele kampen gjennom? Det var minst to tilfeller der Ronaldo var bedre plassert enn van Nistelrooy, men Rooney valgte likevel å gi ballen til sistnevnte. Jeg vet ikke hvor mye man skal legge i dette, men kan de to ungguttene ha en konflikt på gang?

Lenke til kommentar

Jaja. Da ble det 0-2 til Chelsea:/

Det var jævla surt med tanke på at vi ga bort poeng igår.

Nå skal det vel ett under til for at Gullet kommer til Trafford:/

Jaja, neste år tar vi Pl-pokalen, forresten, hvorfor ikke dra en Treble igjen? Det hadde vært riktig koselig.

Lenke til kommentar
Jaja. Da ble det 0-2 til Chelsea:/

Det var jævla surt med tanke på at vi ga bort poeng igår.

Nå skal det vel ett under til for at Gullet kommer til Trafford:/

Jaja, neste år tar vi Pl-pokalen, forresten, hvorfor ikke dra en Treble igjen? Det hadde vært riktig koselig.

5925029[/snapback]

 

Ja vi tar å gjør det

:w00t:

Lenke til kommentar

Jaja. Da er det under et kvarter igjen til dagens meget viktige kamp mot Tottenham. Dette er en "må vinne"-kamp med tanke på at Liverpool bare ligger 3 poeng bak oss for øyeblikket (med en kamp mer).

Vi har vanligvis et godt tak på Tottenham, og jeg tror at kampen i dag ikke blir noe unntak. Men pga. diverse opptredener i år holder det nok ikke å tro noe som helst.

 

Louis Saha er fortsatt usikker, samt at Scholes, Richardson og Smith fortsatt er skadet. Hos Tottenham er King, Tainio, Mido og Gardner usikre, mens Michael Dawson er tilbake fra karantene.

 

Hvis vi ikke vinner i dag kommer mye til å stå og falle på bortekampen mot Chelsea, og det vil jeg for en hver pris prøve å unngå. Kommer det til at vi bare ligger 3 poeng foran Liverpool før den kampen er jeg usikker på hvordan vi takler den oppgaven.

 

Derfor vinner vi i dag og sikrer oss direkte kvalifisering til CL!

Lenke til kommentar

Hva skulle det bry oss at Arsenal kan ta 4. plassen? Hvis det er CL- kvallik dere tenker på, så har de stor sjangse til å vinne turneringa i år, sånn som de spiller i CL i år...

 

Men fint med 3 poeng idag. Mange poeng er det ned til Loserpool?

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...