Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo har vært en skygge av seg selv hele sesongen, desverre :/

Snakker du om? Bare det at han har vært svakere enn i fjor, betyr ikke at han har hatt en dårlig sesong. Han har vært en av våre beste også denne sesongen. Bare Vidic (og kanskje Berba) har vært bedre.

I mine øyne har han vert den beste.

Lenke til kommentar

Snakker du om? Bare det at han har vært svakere enn i fjor, betyr ikke at han har hatt en dårlig sesong. Han har vært en av våre beste også denne sesongen. Bare Vidic (og kanskje Berba) har vært bedre.

Har ikke sagt noe imot det du sier der.. Og det sier vel sitt, egentlig. Jeg synes ikke Ronaldo har vært i nærheten av tidligere form, og likevel har han vært en så stor bidragsyter som du sier. Slikt kan bare skje verdens beste fotballspiller :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har sett en spiller som har hatt en bedre sesong en Ronaldo i forrige sesong.

Ronaldo er 2 mål unna å være toppscårer i PL. Han var også skadet de første månedene av sesongen. Og ja, han er fremdeles midtbanespiller.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Vidic har vært fantastisk bakover, og scoret noen viktige mål også. Berba har åtte mål og ni assists i PL. Ronaldo har 13 mål og fem assist.

1. Vidic

2. Ronaldo

3. Berbatov

:)

Har ikke sagt noe imot det du sier der.. Og det sier vel sitt, egentlig. Jeg synes ikke Ronaldo har vært i nærheten av tidligere form, og likevel har han vært en så stor bidragsyter som du sier. Slikt kan bare skje verdens beste fotballspiller :)

Okay. Trodde du mente at Ronaldo har vært dårlig. :p

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme fra hyttetur. Minner om at alt jeg skriver her ikke må tas bokstavelig da jeg er glad i gutta igjen når neste kamp er vunnet.

Først å fremst vil jeg bare si at gutta som spilte i går kan dra til helvete. Håper SAF fant noe hardt han kunne slå laget med før han sendte dem hjem i skam med et par heftige bøter i lommene. Den lille turen ut av puben er det verste jeg har opplevd. Hadde jeg hatt litt mer alkohol i kroppen hadde det sansynligvis smellt.

Vidic er først og fremst syndebukken her. Tragisk kamp rett og slett. Vil si at 3 av målene er Vidic sin feil. Mål nr. 1 trenger jeg ikke si noe på, mål nr. 3 kommer av et frispark han lager, og mål nr. 4 kommer selvfølgelig pga. at vi er en spiller mindre. Liverpool hadde litt for mye heldige scoringer, men vant selvfølgelig fortjent.

Van der Sar fortsetter med tabber mot Liverpool. Dette er tredje kampen på rad og neste sesong vil jeg se Foster mellom stengene i disse kampene. Evra med en hodeløs takling der han ikke er orientert ordentlig. Tevez suger balle foran mål, det vi så mot Fulham er det samme som vi ser av Nani en gang hvert skuddår.

Dro rett hjem til hytta etter kampen og satte meg ute i den fine vintersolen og drakk meg til søvne. Slokna rundt 20-tiden, og når jeg våknet igjen var kampen glemt.

Ikke gidder jeg å diskutere med Pool-gjengen heller, for alle vet hvem som er de store gutta. Den gjengen der vinner aldri noe.

Peace out.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...