kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke bare Hyrlen som ønsker Liverpool som neste motstander i CL, meg også... +3. Hadde vi ryki ut mot LFC i CL hadde jeg gått på en kronisk smell merker jeg. Tapet i går sitter fortsatt. Jeg sitter å depper nå liksom. Over 24 timer siden. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Håper vi trekker Liverpool i kvarten ja. Det hadde vært kjempemoro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er alle her inne 100% at liverpool i cl blir walkover? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er alle her inne 100% at liverpool i cl blir walkover? Nei, ikke mtp. all den flaksen med dommeravgjørelsene dere har hatt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Alvorlig talt, hvem har sagt det? Jeg vil bare å ha likt å møte de nå over to oppgjør slik at vi kan få revansj for det lykketreffet dere hadde på majestetiske Old Trafford i går. Har mine tvil til at Liverpool kan stå distansen ut med oss over to legs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er alle her inne 100% at liverpool i cl blir walkover? Hvor får du slike "fakkts" fra? Ser INGEN som har ytret noe i nærheten av det engang. Ser mange som har ytret drømmer om knusing osv. Men ingen som snakker om walkover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eg bare lurte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er alle her inne 100% at liverpool i cl blir walkover? Hvor får du slike "fakkts" fra? Se filmen hos Youtube "Dei ar nørvøs" Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) BTW; så en utpå byen igår som var KLIN lik Vidic! Nesa, haka, hele pakka. Nesten så jeg trodde det var Vidic selv, bare at han var døv og stum. Synes at det er frekt å skrive sånt, døve er ikke stumme. Så enkelt er det. Aldri? Det tror eg ikke noe på. Vedder mye på at det finnes døve som også er stumme. Teit å komme med sånt utsagn, det finnes kanskje. Men da må det være en-to i Norge som er det. Jeg veit godt sjølv for jeg er døv, så vis litt respekt. Takk! Hørende tror at døve er stumme fordi døve bruker ikke stemme, blir bare dumt. Endret 15. mars 2009 av Fox Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 når er det treknig i CL? er mange sterke lag igjenn. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 når er det treknig i CL? er mange sterke lag igjenn. Nåkommende fredag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Fredag 20. mars kl. 12.00 Hvorfor har du bilde av Torres i profilen din, Mr.SS? Endret 15. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Rydding av provokasjoner og personangrep i tråden er gjennomført. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Teit å komme med sånt utsagn, det finnes kanskje. Men da må det være en-to i Norge som er det. Jeg veit godt sjølv for jeg er døv, så vis litt respekt. Takk! Hørende tror at døve er stumme fordi døve bruker ikke stemmer, blir bare dumt. Eg har respekt for døve, blinde og ja de fleste. Faller heller ikke under de som faller for myter om døve. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Døve er også stumme er jo også en myte, så du faller ikke for myten? Men tilbake til tråden Er det bare meg eller er C.Ronaldo ofte ikke så god når han spiller mot Arsenal, Liverpool eller Chelsea ala topp4. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Han blir jo svært godt pakket inn som regel. Og når han da mangler litt på toppformen blir det som det blir. Det fine med dette er jo at det åpner for flere andre spillere. Slik at fungerer laget så blir det bææng. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ronaldo har vært en skygge av seg selv hele sesongen, desverre :/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ronaldo har vært en skygge av seg selv hele sesongen, desverre :/ Snakker du om? Bare det at han har vært svakere enn i fjor, betyr ikke at han har hatt en dårlig sesong. Han har vært en av våre beste også denne sesongen. Bare Vidic (og kanskje Berba) har vært bedre. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 BTW; så en utpå byen igår som var KLIN lik Vidic! Nesa, haka, hele pakka. Nesten så jeg trodde det var Vidic selv, bare at han var døv og stum. Synes at det er frekt å skrive sånt, døve er ikke stumme. Så enkelt er det. Aldri? Det tror eg ikke noe på. Vedder mye på at det finnes døve som også er stumme. Teit å komme med sånt utsagn, det finnes kanskje. Men da må det være en-to i Norge som er det. Jeg veit godt sjølv for jeg er døv, så vis litt respekt. Takk! Hørende tror at døve er stumme fordi døve bruker ikke stemme, blir bare dumt. Mente ikke å være frekk, men jeg antok at han var døv og stum. Vida var uansett jævlig flink i biljard! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da har vi det oppklart. La oss snakke fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå