Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst jeg håper vi trekker Liverpool i CL. GUD som jeg håper det nå. Jeg nekter å gå helt til neste sesong for et nytt forsøk på å gruse dem. Det svir så jævlig. Jeg blir direkte deprimert av gårsdagen.

`

etter liverpools siste 2 kamper er vel ikke akkurat det noe og håpe på, bedre og møte dem i mai når de er litt over formtoppen. ny kamp blir vel bare en reprise av forrige

Lenke til kommentar
Seriøst jeg håper vi trekker Liverpool i CL. GUD som jeg håper det nå. Jeg nekter å gå helt til neste sesong for et nytt forsøk på å gruse dem. Det svir så jævlig. Jeg blir direkte deprimert av gårsdagen.

Jepp, hadde vært kjipt å vente så lenge. Kan jo være at vi ikke møter dem før desember og det er altfor lenge til. Hadde vært sykt deilig å møte dem i CL. Første kamp på Anfield, mens den avgjørende kampen går på OT der vi knuser dem. Det er drømmen. :D

Lenke til kommentar

Håper på det samme selv.

Lenke til kommentar

Tar ikke Liverpool gullet i år, vel, da får dem bare skamme seg. Når man vinner mot Chelsea og United H og B da skal du greie serien. Alt kan skje, selvom jeg regner med det blir oss.

BTW; så en utpå byen igår som var KLIN lik Vidic! Nesa, haka, hele pakka. Nesten så jeg trodde det var Vidic selv, bare at han var døv og stum.

Lenke til kommentar

Tror ikke eg orker en sånn til....

Den kampen er en bauta i minnet. Når Sheringham scorte og det gikk mot ekstraomganger. For en ufattelig lettelse.

SÅ SCORER SUNNY???!!!! Sykeste noensinne.

Så kommer søstera til kompisen min og slår av tv fordi me juble og bråke sånn at hu ikke får sove... hoho

Da ble det stemning.

Lenke til kommentar
Hva med å tape CL mot de..?

Jeg hadde ikke holdt det ut.

Ikke sant... Det er det som er medaljens bakside med å møte Pool i finalen.

Hadde vi møtt Liverpool i en CL-finale hadde jeg ligget på sofaen i fosterstilling og skjelvet og spasmet helt til kampen var avgjort, og muligens fortsatt. Kommer an på utfallet. Hadde vært helt jævlig.

Lenke til kommentar
BTW; så en utpå byen igår som var KLIN lik Vidic! Nesa, haka, hele pakka. Nesten så jeg trodde det var Vidic selv, bare at han var døv og stum.

Synes at det er frekt å skrive sånt, døve er ikke stumme. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Synes at det er frekt å skrive sånt, døve er ikke stumme. Så enkelt er det.

Aldri? Det tror eg ikke noe på. Vedder mye på at det finnes døve som også er stumme.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...