Ol'H Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Seriøst jeg håper vi trekker Liverpool i CL. GUD som jeg håper det nå. Jeg nekter å gå helt til neste sesong for et nytt forsøk på å gruse dem. Det svir så jævlig. Jeg blir direkte deprimert av gårsdagen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Seriøst jeg håper vi trekker Liverpool i CL. GUD som jeg håper det nå. Jeg nekter å gå helt til neste sesong for et nytt forsøk på å gruse dem. Det svir så jævlig. Jeg blir direkte deprimert av gårsdagen. ` etter liverpools siste 2 kamper er vel ikke akkurat det noe og håpe på, bedre og møte dem i mai når de er litt over formtoppen. ny kamp blir vel bare en reprise av forrige Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke bare Hyrlen som ønsker Liverpool som neste motstander i CL, meg også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Seriøst jeg håper vi trekker Liverpool i CL. GUD som jeg håper det nå. Jeg nekter å gå helt til neste sesong for et nytt forsøk på å gruse dem. Det svir så jævlig. Jeg blir direkte deprimert av gårsdagen. Jepp, hadde vært kjipt å vente så lenge. Kan jo være at vi ikke møter dem før desember og det er altfor lenge til. Hadde vært sykt deilig å møte dem i CL. Første kamp på Anfield, mens den avgjørende kampen går på OT der vi knuser dem. Det er drømmen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Seriøst jeg håper vi trekker Liverpool i CL. GUD som jeg håper det nå. Jeg nekter å gå helt til neste sesong for et nytt forsøk på å gruse dem. Det svir så jævlig. Jeg blir direkte deprimert av gårsdagen. Håper på det samme selv. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tar ikke Liverpool gullet i år, vel, da får dem bare skamme seg. Når man vinner mot Chelsea og United H og B da skal du greie serien. Alt kan skje, selvom jeg regner med det blir oss. BTW; så en utpå byen igår som var KLIN lik Vidic! Nesa, haka, hele pakka. Nesten så jeg trodde det var Vidic selv, bare at han var døv og stum. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vil møte 'pool i semifinalen og Barcelona i finalen. Ingenting kan bli bedre enn det:D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Pool nå, Barca i semien og Bayern i finalen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Yeah, Bayern i finalen som vi vinner hadde vært epic. Kunne gjerne scoret to mål på overtida av overtida også, for min del. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Akkurat ti år etter forrige gang. Det hadde vært digg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tror ikke eg orker en sånn til.... Den kampen er en bauta i minnet. Når Sheringham scorte og det gikk mot ekstraomganger. For en ufattelig lettelse. SÅ SCORER SUNNY???!!!! Sykeste noensinne. Så kommer søstera til kompisen min og slår av tv fordi me juble og bråke sånn at hu ikke får sove... hoho Da ble det stemning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Trenger ikke å gjøre det så spennende, men en reprise av finalen hadde vært herlig. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har bare lyst til å treffe Liverpool i CL, oss eller dem, da gjelder det..Bare en kjangs til å knuse drømmen deres hadde vore konge.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Å gruse Liverpool i en CL-finale, det hadde jeg holdt mot alle Pool-supportere så lenge at det kunne minnet om hvordan dem fortsatt preiker om å vinne bøtta i 2005. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva med å tape CL mot de..? Jeg hadde ikke holdt det ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 DET hadde eg ikke taklet.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 De har slått oss to ganger denne sesongen, så de undervurderer nok oss i CL. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva med å tape CL mot de..? Jeg hadde ikke holdt det ut. Ikke sant... Det er det som er medaljens bakside med å møte Pool i finalen. Hadde vi møtt Liverpool i en CL-finale hadde jeg ligget på sofaen i fosterstilling og skjelvet og spasmet helt til kampen var avgjort, og muligens fortsatt. Kommer an på utfallet. Hadde vært helt jævlig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 BTW; så en utpå byen igår som var KLIN lik Vidic! Nesa, haka, hele pakka. Nesten så jeg trodde det var Vidic selv, bare at han var døv og stum. Synes at det er frekt å skrive sånt, døve er ikke stumme. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 BTW; så en utpå byen igår som var KLIN lik Vidic! Nesa, haka, hele pakka. Nesten så jeg trodde det var Vidic selv, bare at han var døv og stum. Synes at det er frekt å skrive sånt, døve er ikke stumme. Så enkelt er det. Aldri? Det tror eg ikke noe på. Vedder mye på at det finnes døve som også er stumme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå