NightKeeper Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Javel, hva skal vi si om Pool? Litt flaut at dere har aldri vunnet Premier League eller hva? Newsflash, det ble spilt fotball i England før 1992..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er ikke noe mer prestisje å vinne PL enn gode gamle 1 divisjon. Bortsett fra at fotballen har utviklet seg da... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Først RM, også Utd, dere er verdens beste! Ingen som har hevdet vi er det. Vi gleder oss over en fantastisk uke, men det er få av oss (om noen) som tror vi er foran dere i mai. Sannsynligheten for at det skal skje er ørlite grann større etter kampen i går, men dere må tråkke på noen skikkelig miner for at dere ikke skal dra dette i land. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke gi meg et seriøst svar tilbake da, SuperParanoid. Jeg er fortsatt et nervesammebrudd med heftige humørsvingninger og kraftig depresjon. Jeg prøver bare å få ut litt sinne. @Night. Nå veit jeg ikke hva Raste mener, men han har jo ikke sagt at det var større å vinne i 92 enn i 91. Greia er at Liverpool aldri har vunnet Premier League AKA de har ikke vunnet på snart 20 år. Det er hvertfall det jeg koser meg med når jeg sier at de aldri har PL-gull. Ikke at det er mindre prestisje med ligaen før 92. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 1: Skal man ta turen over fra andre lags tråder og hit, så skal man holde seg seriøse. De samme reglene gjelder andre veien, og blir håndhevet. Et par innlegg slettes. 2: Barnslig krangel kan man la være med. Enda noen innlegg + kommentarer slettet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ikke gi meg et seriøst svar tilbake da, SuperParanoid. Jeg er fortsatt et nervesammebrudd med heftige humørsvingninger og kraftig depresjon. Jeg prøver bare å få ut litt sinne. @Night. Nå veit jeg ikke hva Raste mener, men han har jo ikke sagt at det var større å vinne i 92 enn i 91. Greia er at Liverpool aldri har vunnet Premier League AKA de har ikke vunnet på snart 20 år. Det er hvertfall det jeg koser meg med når jeg sier at de aldri har PL-gull. Ikke at det er mindre prestisje med ligaen før 92. Akkurat det jeg mener. Niko, vi får håpe at Enga vinner idag, om ikke så tror jeg seriøst tar selvmord. Da blir denne helgen den værste jeg har hatt. Endret 15. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ikke gi meg et seriøst svar tilbake da, SuperParanoid. Jeg er fortsatt et nervesammebrudd med heftige humørsvingninger og kraftig depresjon. Jeg prøver bare å få ut litt sinne. @Night. Nå veit jeg ikke hva Raste mener, men han har jo ikke sagt at det var større å vinne i 92 enn i 91. Greia er at Liverpool aldri har vunnet Premier League AKA de har ikke vunnet på snart 20 år. Det er hvertfall det jeg koser meg med når jeg sier at de aldri har PL-gull. Ikke at det er mindre prestisje med ligaen før 92. Akkurat det jeg mener. Niko, vi får håpe at Enga vinner idag, om ikke så tror jeg seriøst tar selvmord. Da blir denne helgen den værste jeg har hatt. Såså, nå roer vi oss Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Men jeg syns selv at 10 PL på 16 år (Utd) er bedre enn 18 ligagull på 100 år (LFC). Ja, det blir fort krise i dag om vi ikke tar poeng. Fotball er helseskadelig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Men jeg syns selv at 10 PL på 16 år (Utd) er bedre enn 18 ligagull på 100 år (LFC). Ja, det blir fort krise i dag om vi ikke tar poeng. Fotball er helseskadelig. Er faktisk sant, skjekk forskning.no. http://www.forskning.no/artikler/2008/januar/1201782856.44 Endret 15. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Morsomt å lese Får slutte å bli så engasjert Endret 15. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Som sagt flere ganger før, om man går inn i andre lags tråder for å provosere, må man møte konsekvensene. Et par innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Morsomt å lese Får slutte å bli så engasjert Umulig å ikke være engasjert, fotball er livet. Uansett hva! Endret 15. mars 2009 av Alastor Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mulig det er bare i mine kretser dette er tilfelle, men var det flere som merket at mange som vanligvis følger lite med innen fotballen som ''plutselig'' fikk kjempeinteresse for Liverpool i går? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mulig det er bare i mine kretser dette er tilfelle, men var det flere som merket at mange som vanligvis følger lite med innen fotballen som ''plutselig'' fikk kjempeinteresse for Liverpool i går? Yep. Skap-ABUere, vettu. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nøyaktig det samme skjedde når Man Utd vant champions league ifjor.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Mulig det er bare i mine kretser dette er tilfelle, men var det flere som merket at mange som vanligvis følger lite med innen fotballen som ''plutselig'' fikk kjempeinteresse for Liverpool i går? Mange på skolen som jeg diskuterer fotball med maks to ganger i året, som kommer bort å "mobber" meg. Jeg bare ler det bort, selv om jeg lett kunne ha argumenter imot, sjansen er stor for at ingen av de hadde sett kampen. jeg var den eneste i klassen på 28 som så kampen, og bare tre stykker hadde fått med seg resultatet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Akkurat det mener jeg er et fenomen som gjaldt 10-åringer, og folk som vanligvis bryr seg like mye om fotball som jeg bryr meg om giftemålet til Jan Thomas. Det er slik det alltid har vært, og slik det alltid vil være. Selvfølgelig er dette lettest å merke etter store ting som VM, CL, EM,PL, TL osv... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 sjansen er stor for at ingen av de hadde sett kampen. jeg var den eneste i klassen på 28 som så kampen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kan ikke si at fotballinteressen yrer her, delvis derfor jeg henger her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå