Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CL er mye mer bingo på formen enn PL som viser hvilket lag som er best.

Ja, har man en dårlig dag i CL, så kan det hele være over. I PL gjør det ikke noe om man har et par dårlige dager, for man har så mange runder på å rette det opp. PL viser hvem som er best i løpet av hele sesongen, og derfor er det større prestisje å vinne det enn CL.

Lenke til kommentar
Viktigste er å ta CL for min del, selvfølgelig følger PL rett bak. Men CL er og blir det største :) Sir Alex har jeg lest, er enig i dette.

Premier League vil alltid være førsteprioritet hos meg. Tviler sterkt på at Fergie har sagt noe annet.

Han har sagt at i år så er CL høyest prioritert siden han vil bli den første manageren som tar trofet 2 sesonger på rad.

Men normalt så er det nok PL som står høyest på listen, er bare Liverpool fans som påstår at CL er viktigst! Skal man være best i europa så hjelper det å være best i den hjemmelige serien først.

Lenke til kommentar
Viktigste er å ta CL for min del, selvfølgelig følger PL rett bak. Men CL er og blir det største :) Sir Alex har jeg lest, er enig i dette.

Premier League vil alltid være førsteprioritet hos meg. Tviler sterkt på at Fergie har sagt noe annet.

Enig. Vinner/kjemper man ikke om ligagullet i den hjemlige ligaen har man faen ikke noe å surre med i Champions League.

Og kampen i går ødela hele uka mi. Alt gikk til helvette. Det verste er egentlig LFC-supportere. Og trynet til Gerrard. Fy faen som det stikker innerst i hjertet mitt av å høre scousers snakke om utklassering og verdens beste lag. Jeg hadde faktisk tatt Inter-tap istedenfor det her. Men så er jeg av den særeste typen også. Er et nervesammenbrudd etter å ha sitti med Vidic-drakt på en pub det var 95% LFC-supportere i. Har ikke sett så mange stygge Gerrards på en gang før.

Lenke til kommentar

Ved å vinne CL iår, går vi rett inn i historiebøkene som eneste lag med 2 CL trofeer på rad.

Vinner vi PL, vel ja. Enda et PL trofee.

Ikke misforstå, jeg vil så absolutt vinne PL. Men CL er et lite hakk over :)

Var latterlig da Gerrard kysset kameraet. :sick:

Det værste av alt er at jeg tror TVen fikk en skade da han gjorde det, går det på garantien?

Ring Elkjøp og hør, husk å ta opp samtalen :D

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Han har sagt at i år så er CL høyest prioritert siden han vil bli den første manageren som tar trofet 2 sesonger på rad.

Sånn sett er det jo nesten forståelig, men for min del har jeg ekstremt lyst til å tangere Liverpool i antall ligatitler og dermed vippe Merseyside-klubben ned fra tronen som den mestvinnende klubben i England.

Og det er jo flere lag som har vunnet serievinnercupen to ganger så i den forstand er det ikke så veldig nytt akkurat, selv om CL er litt annerledes enn det SVC var.

Lenke til kommentar
Et godt spørsmål er, hvor mange av dere ville bytta til seier i dag, mot tap vs inter?

Det er ikke de tre poengene jeg er fornøyd med, det er prestisjen i å knuse United og score 4 mål på Old Trafford som er ekstremt gøy :D

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...