Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud, er latterlig å se på Liverpool supportere som tror dem knuste oss og eide oss. Dem skapte ikke en dritt sjanser utenom scoringer, eller kanskje en.

Gud være med oss/meg sier jeg.

Ser du ikke idiotien i setningen din?

Du sier selv at vi satte alle scoringssjansene vi hadde...

Lenke til kommentar
Herregud, er latterlig å se på Liverpool supportere som tror dem knuste oss og eide oss. Dem skapte ikke en dritt sjanser utenom scoringer, eller kanskje en.

Nå er det nok syting fra deg ass. Ta tapet som en mann og hold kjeft.

Lenke til kommentar

Nå er det nok syting fra deg ass. Ta tapet som en mann og hold kjeft.

Syting? Det eneste jeg sier er latterlig å se på Liverpool supportere som tror dem har eide oss igår.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jepp, beklager sir :)

Etter litt søvn osv, så var det ikke så jævla ille med tap. VI måtte få en på tryne en gang til før sesongen var slutt, men at det skulle være såppas hadde jeg da ikke trodd.

Vi leder serien forsatt og vi kan øke forspranget med 7 poeng. Om Liverpool går på et smell snart så kan jo forspranget øke til 10 poeng. Da er det meste gjort tror jeg.

Alt avhenger av oss :)

Dessverre så kommer jeg til å synes synd på Fulham til neste uke da jeg tror de kommer til å bli rompekjørt :p

Lenke til kommentar

Ikke eg hvertfall.

PL har vi i vår egen hule hånd. CL er viktig den og.

Det viktigste er å vinne sammenlagt. Ikke enkeltkamper i PL. Er bare ikke alle lag som forstår dette....

Men, saken hadde vært noe annet om eg ble spurt om det samme spm og tap mot liverpool ville ført til at vi mistet 1 plass i PL.

Da hadde eg glatt ofret Inter.

PL >> CL for min del.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Et godt spørsmål er, hvor mange av dere ville bytta til seier i dag, mot tap vs inter?

I dag? Mener du Pool-kampen? :p

Jeg hadde aldri gjort det. Jeg skrev før Inter-kampen at jeg er strålende fornøyd om vi slår Inter, men ikke greier Pool. :)

Lenke til kommentar
Et godt spørsmål er, hvor mange av dere ville bytta til seier i dag, mot tap vs inter?

I dag? Mener du Pool-kampen? :p

Jeg hadde aldri gjort det. Jeg skrev før Inter-kampen at jeg er strålende fornøyd om vi slår Inter, men ikke greier Pool. :)

Særiøst? Vil du ofre CL for et tap mot Pool og FORTSATT lede serien soleklart? Forståelig om dere hadde mistet ledelsen viss dere tapte, men siden dere ikke gjorde det, er vel videre i CL viktigere?

PL > CL. Men tap for pool i PL og samtidig lede < Videre i Cl

Hæ? Leser du hva jeg skriver, eller?

Lenke til kommentar
Viktigste er å ta CL for min del, selvfølgelig følger PL rett bak. Men CL er og blir det største :) Sir Alex har jeg lest, er enig i dette.

Premier League vil alltid være førsteprioritet hos meg. Tviler sterkt på at Fergie har sagt noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...