Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gruer meg bare til å møte folk til uka.. Men sånn er det vel for liverpool supportere, de må ta vare på enkelt kamper, og skryte av det et par måneder, mens laget gjør det elendig mot resten av ligaen.

Selvfølgelig skryter vi av å ha slått chelsea og man utd home and away. Samt slå Real Madrid 5-1 sammenlagt. Vi er også med i toppen vis dere roter det til. Dere har også spilt elendig mot resten av ligaen.

Tulling. Elendig mot resten av ligaen? Vi ligger tross alt på toppen. Og vi forblir der. Kos dere med denne kampen. Dere trenger det fremover, når dere taper poeng på poeng mens vi leter fram årgangschampagnen vår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, har vært i et konstant vakum siden kampen. Jeg fatter det ikke, og når jeg tenker over det blir jeg helt tom. Visste ikke at fotballen har en SÅ stort innflytelse på humøret og tankene mine. Det der er skummelt.

Også Vidic :( av alle

Nå ble jeg depressiv igjen

Lenke til kommentar
Gruer meg bare til å møte folk til uka.. Men sånn er det vel for liverpool supportere, de må ta vare på enkelt kamper, og skryte av det et par måneder, mens laget gjør det elendig mot resten av ligaen.

Selvfølgelig skryter vi av å ha slått chelsea og man utd home and away. Samt slå Real Madrid 5-1 sammenlagt. Vi er også med i toppen vis dere roter det til. Dere har også spilt elendig mot resten av ligaen.

Du mener 5-0?

Lenke til kommentar
Overrasket over at han ikke klager på dommeren.

Dommeren gjorde en veldig god kamp. Alle situasjonene var riktige, så skjønner ikke hvorfor han skal klage på det. Eneste var at Rio fikk gult for noe som ikke var gult. Og kanskje også at VDS fikk gult for å bruke for lang tid på å stå på linja under straffen til Gerrard.

Lenke til kommentar

Nå har kampen sunket litt inn (egentlig ikke, hadde klart å glemme den helt til jeg begynte å skrive dette innlegget) og jeg har funnet ut at tapet var det beste for alle parter. Det hadde blitt litt kjedelig hvis vi vant i dag og dermed lå 10 poeng foran, potensielt 13 (foran Liverpool riktignok, den mer seriøse serieutfordreren ville ligget "bare" 7/10 poeng bak, hvis de vinner i morgen.). Hvis vi ser bort i fra at 13 er et ulykkestall, kunne vi bare cruiset inn til ligagull. Det kan vi jo nå også, men jeg må innrømme jeg er litt mer nervøs nå for hvordan tabellen ser ut 24. mai kl 19.00 enn det jeg var i dag morges. Nå blir det enda mer spenning, og til og med Liverpool-supporterne har begynt å få håpet tilbake igjen (til fellow reds: Siste delen av den setningen var sarkastisk. Til dere andre røde: tenkte på en uke eller to tilbake da flere av dere gratulerte oss med seriegullet :))

Jeg har aldri før denne sesongen vært så sikker på at vi tar tre poeng i neste kamp som jeg er nå. Hvis vi taper mot Fulham skal jeg bruke Liverpool-avatar helt til neste kamp vi vinner (i alle turneringer), siden dere LFC-fans er så glad i å se oss United-supportere spise i oss ordene igjen. Grunnen til at jeg er så sikker på seier er at vi alltid reiser oss igjen. Etter Munchen-ulykken svarte vi med å banke (det sier jeg ut i fra resultatet, da jeg dessverre gikk glipp av den kampen) Sheffield United 3-0. I '99 lå vi under en 1-0 og treble-drømmen hadde fått en kraftig knekk, men vi reiste oss og kjempet til siste slutt, noe som ga resultater. Etter sist ligakamp vi tapte svarte vi med å knuse Stoke 5-0 i neste runde, og gikk 16 kamper uten å tape i PL (vant 14 av dem).

Spillerne tenker heldigvis på akkurat på samme måte som meg. Rio har uttalt: "I dag ble vi minnet på at hvis vi ikke jobber hardt sammen som et lag får vi heller ikke resultatene", mens Fergie sier noe av det samme: "I denne klubben handler det alltid om hvordan du svarer på et tap. Når du taper en kamp: Svar (med seier). Det er akkurat det vi vil gjøre". Dette er jo egentlig en selvfølge men det er ekstremt godt å se at spillerne faktisk sier det og er 100% innstilt på at de skal å reise seg igjen.

We'll never die!

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
We'll never die!

Ingen som vil det heller da.

Hvem var det her inne som skulle ha matchvinneren(Gerrard vil jeg tro) som avatar etter kampen?

Lenke til kommentar

Vel vel, vi spiller forsvar som fulle sjømenn. Å den sentrale midtbanen var ikke tilstede. Det å starte med Anderson var en enorm tabbe, gjorde fint lite matnyttig idag. Vidic, vel han kommer tilbake.Liverpool scorer 4 mål, eventyrlig med tanke på at de knapt skapte sjanser. I motsetning til oss som absolutt ikke skapte noe som helst. All heder til Liverpool, men trøster meg med at de spilte ok å ikke glimrende. Mens vi presterte årsverste.

Lenke til kommentar

Skaper spenning, denne kampen som ble spilt i går ja. Stor Utd supporter som ikke går glipp av en kamp og i går ble jeg utrolig irritert og deppa fordi det er ekkelt å tape mot Liverpool, uansett. Men, som jeg leste et annet sted, så har vi denne situasjonen nå:

"The end of last season they kept going on about if they beat us twice, they could have won it. Well, now they have, let's see what they can do."

Blir en enda deiligere følelse å vinne PL i år nå som Liverpool er de som tror de har litt håp. (Selvom som nevnt tidligere så var det så mange som gratulerte oss med PL for et par uker siden, typisk de.) Vi får se om CL og FA Cupen, men så lenge forsvaret skjerper seg er det alltid en mulighet for at vi kommer langt der og, evt. finalen og seieren. Men quintiple? Vær så snill ikke snakk om sånt; er derfor laget vårt taper kamper som de gjorde i dag.

Trodde de kunne gå på banen, og så lenge de var der går det bra og vi henter 3p, drar hjem og er 3p nærmere PL tittelen. Må huske at hver eneste 3poenger må kjempes for, som Park gjorde i dag. Park har vært helt fantastisk i det siste, for en liten spiller vi har i han. Hardtarbeidende, men nå også smart i spillet og vant straffen på en bra måte i går. Ikke minst stikkeren av Tevez, herlig. Jeg syns forresten Tevez var rett bak Park som banens beste i dag, synd at han bommer på et par sjanser men han var ihvertfall positiv i dag. Rooney var også grei nok på en 3. plass men fikk ikke vist seg skikkelig pga. rollen sin på vingen i største delene av kampen.

Må dessverre nevne at Evra enten fortsatt er skadet eller er i dårligste formen hans siden han kom til Utd. Klarer ikke noe, offensivt eller defensivt, og virker så usikker. Jeg vet at en Evra i form vil påvirke hele laget så mye, fordi han er så fantastisk på sitt beste. Vidic, er jeg sikker på hadde en one-off "shocker" og er tilbake bedre enn vanlig til neste gang han stiller. Syns synd på han at han må vente over 1 uke å fikse dette siden han går glipp av Fulham kampen med karantene. Og Carrick, hvor er tegn av å være "verdens beste" midtbane spiller? Jeg er sikker på at Carrick er der oppe blant de beste, men viser lite kreativitet (og ikke minst vilje og motivasjon) og lomper ballen gang på gang i feltet uten videre. Likte ikke innstillingen til mange av spillerne i dag, Fergie bør få de til å skjerpe seg, dette var ikke bra; men som sagt, bra for PL generelt sett. Kjipt å la Liverpool gjøre the double over oss, men vi har gjort det en del i det siste da, så de får ha den en gang.

Lenke til kommentar
Hvis vi taper mot Fulham skal jeg bruke Liverpool-avatar helt til neste kamp vi vinner (i alle turneringer)

Det er notert, det vil jeg gjerne se ;)

Skjønner ikke problemet. Eg gikk med Gerrard avatar frivillig en lang tid. Var da no stress.

Lenke til kommentar
Hvis vi taper mot Fulham skal jeg bruke Liverpool-avatar helt til neste kamp vi vinner (i alle turneringer)

Skjønner ikke problemet. Eg gikk med Gerrard avatar frivillig en lang tid. Var da no stress.

Det var noe stress ja? :p

Lenke til kommentar

Haha, men han i fengsel på avataren da, så det er jo noe annet. :p

En uke til neste kamp. Lenge til... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...