Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Takk for kampen! Med unntak av et par av dere, har dere klart å oppføre overraskende bra. :thumbup:

Men, var det flere som la merke til at han derre Seigmen-vokalisten i Canal+ studio flere ganger sa Manu, til tross for å være diehard-fan som han selv har uttalt?

Merket det. nå har jeg aldri vært en som har klaget på att folk sier det eller. Sa det selv før jeg viste hvorfor man ikke skulle si det. Og jeg mente aldri noe negativt med det. Synes mange er litt hårsåre med akkurt den. Syntes ikke han virket så veldig diehard-fan egentlig. Han smilte jo etter kampen. Det klarte ikke jeg. knuste nesten tv'n her jeg satt. Hadde vel noe av det samme språk bruket som han united komentatoren under kampen også. hehe. Synes det er mye rare folk de drar inn i studio der i dag. Synes også komenteringa i kampen i dag var dårlig. Veldig sånn att med en gang noen gjorde noe bra så var de utrolige spillere. Mener å huske å høre att de sa att Dosena hadde vært ett kanon kjøp av Liverpool. Var også før målet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke Ron Atkinson fra Liverpool elns? Eller bodde der i hvert fall?

Syntes ikke han virket så veldig diehard-fan egentlig. Han smilte jo etter kampen. Det klarte ikke jeg. knuste nesten tv'n her jeg satt.

Hva annet skulle han gjøre enn å smile? Banke opp Dag Solheim? Var nok sikkert glad for at han fikk komme i studio. :p

EDIT: Beklager dobbel. Hva skjer med at innlegg innen to minutter ikke slåes sammen? :wallbash:

~Fixed.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Mener å huske å høre att de sa att Dosena hadde vært ett kanon kjøp av Liverpool. Var også før målet.

Enig at det er mye rar kommentering ja, men akkurat det kunne de vel ikke si? For da han scoret så sa de noe sånn som "Dossena som ikke akkurat har blitt regnet som noe kanonkjøp, ser nå ut til å begynne å gjøre det godt". Kanskje ikke ordrett, men i alle fall med denne meningen.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er serien allerede avgjort. Det måtte en slik dag til for at Liverpool skulle true oss. Vidic har vel aldri spilt en slik kamp i drakta før. Gerrard og co kan føle seg heldige med at CR7 ikke straffet dem mer. Nå ser vi oss ikke tilbake, nå er det barra straka vegen til Roma-finalen i Champions League :)

Cheer up lads!

Lenke til kommentar
Mener å huske å høre att de sa att Dosena hadde vært ett kanon kjøp av Liverpool. Var også før målet.

Enig at det er mye rar kommentering ja, men akkurat det kunne de vel ikke si? For da han scoret så sa de noe sånn som "Dossena som ikke akkurat har blitt regnet som noe kanonkjøp, ser nå ut til å begynne å gjøre det godt". Kanskje ikke ordrett, men i alle fall med denne meningen.

Kan hende jeg var så utafor att jeg hørte feil. det var når han fintet O'Shea på venstre siden.

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det er serien allerede avgjort. Det måtte en slik dag til for at Liverpool skulle true oss. Vidic har vel aldri spilt en slik kamp i drakta før. Gerrard og co kan føle seg heldige med at CR7 ikke straffet dem mer. Nå ser vi oss ikke tilbake, nå er det barra straka vegen til Roma-finalen i Champions League :)

Cheer up lads!

Enig, tror også at serien er avgjort allerede :)

Lenke til kommentar

Du tror nok feil. Det er 27 poeng å kjempe om, vi ligger potensielt 7 p bak. Dermed er ingenting avgjort. Dere har også vanskeligere kamper enn oss, gikk akkurat gjennom terminlista.

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar

Du tror nok feil. Det er 27 poeng å kjempe om, vi ligger potensielt 7 p bak. Dermed er ingenting avgjort. Dere har også vanskeligere kamper enn oss, gikk akkurat gjennom terminlista.

Hvilket lag har vi igjen som er vanskelige da?

Syns vi har en grei terminliste igjen + at vi også kommer som regel sterkere tilbake etter sånt tap.

Lenke til kommentar

Villa og Arsenal er de vanskeligste kampene som gjenstår for oss. Liverpool har også disse igjen. Jeg synes Liverpool sitt program ser vanskeligere ut, men det er nå meg.

Alle de gjenstående kampene våre er kamper vi kan vinne, og forhåpentligvis er alt avgjort før kampen mot Gunners.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...