Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Bad day ja...

Hahahahahaha

off, stakkars liverpool supportere som har gått på alle de nederlagene mot Man utd de siste 6-7 årene..

Sånn har mange av de gjort angående kampen på Anfield i år. Så vi holder oss for gode. PL teller.

Vinner de den så er de bedre enn oss.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1-2 Legger ikke noe skyld på Evra for straffen eller. Han er akkurat innenfor og han treffer nesten ball det. Så den er grei.

Joda. Han kunne ha latt Gerrard gå. Bedre å la gå i slike situasjoner, for det er ikke sikkert han hadde scoret uansett...

Man tenker ikke så langt på en stadion der 75 000 mennesker vil at du skal stoppe gerrard..

Tror ikke Evra hadde tatt igjen Gerrard der. og han er ett brøk del unna og treffe ballen. og jeg tror han var sikker på å ta ballen.

Lenke til kommentar
Ikke Park. Soleklart vår beste spiller i dag.

Park var til tider meget bra i dag, det skal han ha han skapte mye fremover, det var jo heller ikke et sted han ikke var på banen til tider...

Må si det var et rart trekk av Ferguson å ta ut Park. Som vanlig jobbet Park som en gud fremover. Han var på rett plass til rett tid ofte, og hadde flere gode involveringer. Man kunne heller ha tatt ut Tevez, etter min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Bad day ja...

Hahahahahaha

Min måte å gni det inn(dine ord)

Ja eg lo fordi eg syntest den var morsom.

Sa ikke noe på det. Jeg ER morsom. :)

Lenke til kommentar
Ikke Park. Soleklart vår beste spiller i dag.

Park var til tider meget bra i dag, det skal han ha han skapte mye fremover, det var jo heller ikke et sted han ikke var på banen til tider...

Må si det var et rart trekk av Ferguson å ta ut Park. Som vanlig jobbet Park som en gud fremover. Han var på rett plass til rett tid ofte, og hadde flere gode involveringer. Man kunne heller ha tatt ut Tevez, etter min mening.

Hvem er det han ellers skulle ha tatt ut? Ronaldo, Rooney og Tevez kunne da ikke ha blitt tatt av da vi lå under. Det måtte ha blitt O'Shea...

Lenke til kommentar

Det kan jo være at for en gangs skyld så hadde han gått tom for krefter (noe jeg ikke tror), men det var vel heller for å få inn folk som treffer mål litt oftere enn Park gjør, han har en tendens til å bomme på relativt greie målsjangser...

Lenke til kommentar

Nei nei, men i etterpåklokens navn er det jo lett å si at man aldri skulle ha byttet 3 spillere samtidig, på et såpass tidlig tidspunkt. Ferguson bør likevel ikke klandres for byttene. Vi måtte frem for å score, noe som dessverre ikke gikk etter omstendighetene.

Lenke til kommentar

Selv Ron Atkinson; ingenting å si. Han er vel født opp i den tiden de sa "Manu", og har vel fortsatt med det. Nå er det en annen tid, der man ikke sier "Manu" når man snakker om United. Det er hån mot United, og brukes kun av uvitende fjortiser som tror de er die hard-fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...