Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er bra av United, vi viser at reservene holder mål :) Skal nevnes at Chelsea hadde noen "små" sjanser, men det hjelper ikke det når de ikke scorer ;)

Edit: Det var vel Joe Cole som gjorde det, og det kan da umulig være lovlig? Eller er det en spesiell anledning?

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Edit: Det var vel Joe Cole som gjorde det, og det kan da umulig være lovlig? Eller er det en spesiell anledning?

8577461[/snapback]

Han skiftet trøye fordi han fikk blod på den første.

8577546[/snapback]

Var det jeg tenkte og..

Man så Rooney etter kampen gikk bort til Cole og spurte hvorfor :p

Lenke til kommentar

Hva skal man si om dette da? Var litt jalla jalla den kampen der. Et b-lag som ikke helt evnet mot et litt bedre Chelsea om ikke greide å scåre. Chelsea tok vel ikke det for hardt heller.

Jeg må¨si meg imponert over end el av ung gutta. Eagles filma og skulle vert utvist. Håper og tror det bare er umoden oppførsel.

Kieran Lee imponerte meg stort. Han gjorde en bedre kamp enn det jeg forventa meg.

Dong synest jeg var veldig stillestående. Var altfor lett å forsvare seg mot.

Vi skal være fornøyde med gutta. Vi kom fra det med uavgjort med et lag som var dårligere enn Chelsea.

Lenke til kommentar
Newsflash: Chelsea stilte også med et b-preget lag.

8577611[/snapback]

United stilte vel ikke med en eneste spiller fra den opprinnelige start 11'eren (muligens Heinze, selvom jeg tror Evra er førstevalg). Chelsea startet med Mikel, Essien, Terry, Makelele, Kalou, Wright-Phillips (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...