Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som jeg skrev til Giallorossi(pardon hvis det er leifer),skal en spiller få lov til å være i klubben fordi han er en likanes kar?Hadde Luke Chadwick gått rundt og oppført seg likt som O'Shea,hadde det da vært OK hvis han hadde fått fortsette?

Nei, Hvorfor? Luke var ikke like anvendbar som Sheasy, enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar

En tragisk dag dette her. Hadde det i det hele tatt vært fortjent att de vant så hadde det vært en ting. Synes United skapte mest og var best i dag. og att liverpool fortjente maks uavgjort i denne kampen. Med tanke på liga gullet har nok ikke dette stort å si, men det er skuffende. Vidic hadde en dårlig dag i dag. Er ikke sur på han for det for han er en utrolig god spiller.

1-2 Legger ikke noe skyld på Evra for straffen eller. Han er akkurat innenfor og han treffer nesten ball det. Så den er grei.

1-3 Målet er jo ett fantastisk frispark som VDS er sjangseløs på.

1-4 Dette skjer når man presser så høyt som United gjør der og O'Shea blir for treg rett og slett. Hadde aldri kommet til den muligheten om Vidic ikke hadde rotet 2 ganger og det sto 1-1.

Uniteds beste i dag må være Park. Han var god i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Syns synd på det laget som møter oss i neste kamp. For vi har en egenskap til å nedsable neste motstander etter en sånn match!

Jeg tenkte det motsatte etter Real-kampen.

Lenke til kommentar
Syns synd på det laget som møter oss i neste kamp. For vi har en egenskap til å nedsable neste motstander etter en sånn match!

Jeg tenkte det motsatte etter Real-kampen.

Ja. Hadde det vært et annet lag enn et av de tre store (United, Chelsea og Arsenal) dere møtte i dag så hadde helt garantert saken vært en annen.

Lenke til kommentar
1-2 Legger ikke noe skyld på Evra for straffen eller. Han er akkurat innenfor og han treffer nesten ball det. Så den er grei.

Joda. Han kunne ha latt Gerrard gå. Bedre å la gå i slike situasjoner, for det er ikke sikkert han hadde scoret uansett...

Lenke til kommentar

Det er det som er så fantastisk med oss. Etter en slik forferdelig kamp, greier Ferguson å få spillerne til å mobilisere seg skikkelig. De er da så tente for å vinne videre, at lag skal ha vanskeligheter med å møte oss.

Etter en intervalltur og en dusj ser jeg nå lyst på de kommende kampene. Vi har tross alt 4 poeng (som fort kan øke til 7) og alle fordeler i kampoppsettet. På 10 (9 etter hengekampen) kamper kan vi tåle to tap. De kampene taper vi selvsagt ikke, men det er godt å ha de sikrings-poengene. Vi reiser oss igjen!

Lenke til kommentar
God defensivt, han er høy og stor, målfarlig (flere mål og assist enn Evra blant annet), holder et stabilt nivå, forholdsvis god plasseringsevne og en strålende backup.

For meg virker det som om du ikke vet at han er 4. valg på høyrebacken, 5. valg om vi tar med Hargreaves. Er svært interessert i å høre hvor mye du egentlig forventer av et 4./5. valg? Liverpool har vel ikke et 5. valg der en gang bare for å sammeligne litt. I tillegg er han svært god som stopper. På bortebane mo Roma i fjor var han faktisk jævlig god.

Også har du alt han gjør utenfor banen, lojal til tusen, klager ikke over lite spilletid, uttalelser som dette: "I enjoyed every minute of it. Even playing in goal, that's what being part of this club means to me. I play anywhere.", ja, han er rett og slett en fantstisk herlig person,

Jeg ser absolutt den at vi ikke kan forvente allverden fra et femte-valg.Men med tanke på at det finnes tusenvis av spillere,med langt større kvalitetsnivå enn O'Shea der ute,som garantert vil være fornøyd med å få like mange minutter som O'Shea i Manchester United.

Som jeg skrev til Giallorossi(pardon hvis det er leifer),skal en spiller få lov til å være i klubben fordi han er en likanes kar?Hadde Luke Chadwick gått rundt og oppført seg likt som O'Shea,hadde det da vært OK hvis han hadde fått fortsette?

Begynte nesten å lure på om du ikke skulle svare meg. Mye kjekkere å diskutere dette enn kampen ;)

Selvfølgelig får ikke en spiller være i klubben bare fordi han er en hyggelig kar. Han er i klubben fordi han er en spiller som er grei å ha i stallen. Han stepper inn hvor som helst i forsvaret og gjør en grei jobb fra første stund. Ikke noe snakk om å spille seg i form slik visse andre spillere må gjøre. Selv ville jeg heller sett Evans på høyreback i dag, men det er fullt forståelig at O'Shea får spille da han har gjort en grei jobb der før denne sesongen.

Før denne kampen hadde vi bare sluppet inn 2 mål med han på banen, noe som er meget bra. Det kan selvfølgelig diskuteres hvor mye av æren O'Shea skal få, og at vi kanskje ikke scorte like mange mål som vi hadde gjort med en annen spiller der. Men jeg sier det igjen, han har gjort en helt grei jobb med tanke på hvor langt bak i køen han egentlig er. Tviler også på at det er så mange andre spillere som har lyst til å være 5. valg og som presterer på et merkbart høyere nivå en det mr. Potet gjør. Misforstå meg ikke, jeg syns ikke O'Shea er en strålende spiller (alltid den første jeg selger på FM), men han er en helt grei backup.

Det som jeg egentlig reagerte på var at du valgte å klage på akkurat ham og ikke Vidic, Ronaldo og Evra som jeg personlig syns var hakket under Sheasy i dag.

Lenke til kommentar

Joda. Han kunne ha latt Gerrard gå. Bedre å la gå i slike situasjoner, for det er ikke sikkert han hadde scoret uansett...

Man tenker ikke så langt på en stadion der 75 000 mennesker vil at du skal stoppe gerrard..

Lenke til kommentar

Min mening er at Evra er for urutinert i den situasjonen. Han selger seg når han ser at Gerrard kommer i monsterfart bak han. Da må han heller fortsette løpet og heller takle ballen ut til corner lenger ned. Skal ikke laste Evra for kun denne ene situasjonen, men det var en dårlig inngripen. Hele laget var dårlig i dag, og da fortjener ikke Evra kjeft alene.

Noen som vet kampfaktaene? Gjerne show me det?

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...ext/5264052.stm

Likte tallene for ballpossession :)

Fy faen. Så det først nå. Dette sier mye om kampen. Tabber, tabber, tabber. Kun det som ødelegger også. Vi har til og med like mange sjanser som de. Fælt at Liverpool er så heldige, og vi så uheldige med enkelte individuelle feil.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...