Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Herregud,anser du det som et legitimt svar?Største lagspiller/klubbspiller?Hva er Giggs da?

Så abslutt, What els? Mange kamper med større prestasjoner og en fetere lønn kan ikke måle seg med Sheasy iforhold til å være en lagspiller (Blir synsing dette).

Det som var så idiotisk med kommentaren din var jo at du "plutselig" hadde funnet ut at Sheasy ikke var den verdensklasse backen du trodde, han er verken Ronaldo eller Kaka, han er en helt grei back som gjør sine saker bra uansett posisjon, gjør seg aldri bort eller det helt store, når han itillegg er oppfostra av United og en klubbspiller er han en stor type ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen, Vidic er sannsynligvis suspendert i tre kamper nå. Fulham (b), Aston Villa (h) og Sunderland (b)...

Tre? Man får 1 for direkte rødt som ikke er stygt.

Hæ? Når kom denne regelen? Har alltid vært at man får tre kamper for direkte rødt, uansett om kortet var strengt eller ikke...

Lenke til kommentar
nei nei, var synd dette. men man tapte mot et klart bedre lag. 1-4 lar seg ikke bortforklare med tabber

to, eller kanskje tre av målene kom vel av svakt forsvarspill..

To mål var svakt forsvarsspill. Holder fortsatt rikelig til seier det!:D

Torres sitt var klart dårlig forsvarsspill, det er vi enige i. Straffen var klar, og jeg syns det er domt av Evra å takle på den måten.. mål nr 4 såg jeg ikke skikkelig, var på vei ut når ballen var i lufta og ballen var på vei ned til mål, men det var nå ikke noe fantastisk forsvarsspill det heller,..

Lenke til kommentar
Får håpe SAF har noen gode ord med spillerene i garderoben, slik at sesongen ikke går til helvete..

Ikke noe problem, vi reiste oss etter Arsenal kampen og det gjør vi nå også. Man trenger en smell i ny og ned for å komme seg ned på jorda igjen og skjønne at man må ofre alt for å vinne igjen, så jeg ser virkelig fram til neste kamp nå...

Lenke til kommentar
Nei, Alastor.

Direkte rødt, uansett hva er tre kamper utestengelse.

Fra FA's egne regler for utestengelser:

© PLAYERS SENT OFF UNDER LAW 12 (4) and (5)

A Player who is dismissed from the Field of Play for denying a goal or an obvious goalscoring

opportunity by physical means or by handling the ball, will be suspended

automatically from FTCM commencing forthwith, until such time as his Club has

completed its next FTCM.

Altså 1 kamp utestengelse.

KILDE:

http://www.thefa.com/NR/rdonlyres/E5AD8DC1...edures08091.pdf

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Så abslutt, What els? Mange kamper med større prestasjoner og en fetere lønn kan ikke måle seg med Sheasy iforhold til å være en lagspiller (Blir synsing dette).

Det som var så idiotisk med kommentaren din var jo at du "plutselig" hadde funnet ut at Sheasy ikke var den verdensklasse backen du trodde, han er verken Ronaldo eller Kaka, han er en helt grei back som gjør sine saker bra uansett posisjon, gjør seg aldri bort eller det helt store, når han itillegg er oppfostra av United og en klubbspiller er han en stor type ;)

Det innlegget der er nettopp det jeg vil ha til livs.

"O'shea er en likanes kar.O'Shea har alltid spilt i United og er oppfostra der" osv osv.

Er du god nok,selv om du er snill nok?Og du kan gjerne få utdype hvorfor jeg "plutselig" kommer med denne meningen,når jeg har diskutert dette flere ganger.

Lenke til kommentar
Når jeg ser tilbake på det, tror jeg også det var godt med et smell. Vi har alltid reist oss etter nederlag, så i neste kamp tror jeg vi får se et helt annet United lag.

United gjør alltid det etter sånne tap, så det er jeg ikke veldig redd for. Men nå skal jeg ta med meg ølen som jeg sprettet og sette meg i sofaen og se på skiflyvning.

Lenke til kommentar
"O'shea er en likanes kar.O'Shea har alltid spilt i United og er oppfostra der" osv osv.

Er du god nok,selv om du er snill nok?Og du kan gjerne få utdype hvorfor jeg "plutselig" kommer med denne meningen,når jeg har diskutert dette flere ganger.

Er man ikke god nok så spiller du ikke på United så jævlig enkelt er det. Ferguson hadde kvittet seg med han for lenge siden hvis han ikke var det.

Lenke til kommentar
Det innlegget der er nettopp det jeg vil ha til livs.

Les gjerne også det D'Amico sa om denne saken, han er kanskje 4 og 5 valget på noen plasser, han er svært anvendbar osv.

Et godt eksempel er Romas skadesiutasjon, som har kalt opp 4 guttevalper fra Primavera-laget, det er ikke snakk om et 4 eller 5 valg, er vi heldige så har vi dekning på plassen. Det er i slike situasjoner Sheasy kommer inn, han gjør seg verken bort eller gjør det helt store (Uansett Posisjon!).

Det siste der var bare en liten reaksjon fra min side, siden du kom med såpass opplagte ord om Sheasy som spiller og overhode ikke klarer å se ting i perspektiver (Hvorfor Sheasy spiller på United) ;)

Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra jobb hvor jeg fulgte kampen over sms. Var relativt kjedelig å se meldingene tikke inn med mål til Liverpool. Men men. Vi ligger fortsatt 4 poeng forran og det med en kamp mindre spilt. Så jeg har ingen problemer med tapet i dag. Selvsagt er det surt å tape for Liverpool to ganger i løpet av en sesong, men det skulle jo bare mangle at vi slo de hver eneste gang. En gang må jo bli den første også.

Litt morsomt å se at folk angriper Vidic så til de grader bare fordi han dummet seg ut i en kamp. Han er fortsatt en like god fotballspiller. Alle har en dårlig dag på jobben. Sånt skjer.

Lenke til kommentar
God defensivt, han er høy og stor, målfarlig (flere mål og assist enn Evra blant annet), holder et stabilt nivå, forholdsvis god plasseringsevne og en strålende backup.

For meg virker det som om du ikke vet at han er 4. valg på høyrebacken, 5. valg om vi tar med Hargreaves. Er svært interessert i å høre hvor mye du egentlig forventer av et 4./5. valg? Liverpool har vel ikke et 5. valg der en gang bare for å sammeligne litt. I tillegg er han svært god som stopper. På bortebane mo Roma i fjor var han faktisk jævlig god.

Også har du alt han gjør utenfor banen, lojal til tusen, klager ikke over lite spilletid, uttalelser som dette: "I enjoyed every minute of it. Even playing in goal, that's what being part of this club means to me. I play anywhere.", ja, han er rett og slett en fantstisk herlig person,

Jeg ser absolutt den at vi ikke kan forvente allverden fra et femte-valg.Men med tanke på at det finnes tusenvis av spillere,med langt større kvalitetsnivå enn O'Shea der ute,som garantert vil være fornøyd med å få like mange minutter som O'Shea i Manchester United.

Som jeg skrev til Giallorossi(pardon hvis det er leifer),skal en spiller få lov til å være i klubben fordi han er en likanes kar?Hadde Luke Chadwick gått rundt og oppført seg likt som O'Shea,hadde det da vært OK hvis han hadde fått fortsette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...