Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal dere slukke sorgene i alkohol så gjør det, ikke sitt her å mann dere opp.

Forresten en viktig lærepenge denne kampen her, før vi går inn i sluttspill i FA-cup og CL. Denne kampen trenger ikke bety noe i det lange løp hva gjelder liga, men slikt spill kan vi ikke tillate i cup fremover.

Så gjelder det å se fremover.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Dette minner meg litt om Totti etter å ha tapt 7-1 mot oss. Han sa at det er vondt når motstanderen lykkes i absolutt alt de gjør. Vi fortjente ikke dette syntes jeg, men det skjedde. Jeg er veldig glad for at det ikke er Chelsea dette hendte mot.

Synes ikke vi gjør en dårlig kamp heller egentlig. Vidic tabber seg ut, ellers er da spillet greit.

Liverpool kommer sikkert til å feire dette som en ligaseier, men det beviser bare hvilken posisjon vi har og som jeg sa før kampen. Vi tåler å tape. Ingen krise.

Det som er aller viktigst nå er å ikke få panikk. Ha tro på oss selv og det vi gjør og reise oss mot neste kamp.

Gratulerer til Liverpool og demmes fans, og det hadde vert fint om dere ikke raserer tråden vår i de neste dagene.

Personlig tar jeg dette helt rolig. Ingen krise. Ikke i nærheten en gang.

Skal ikke rasere tråden deres. Vil bare takke for kampen :) ...og samtidig ønske dere lykke til i serieinnspurten som dere har et farlig godt tak på...men det gidder jeg ikke bruke tid på nå. Skål :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Jeg ser du mislyktes i å svare på spørsmålet mitt:

Hva er det O Shea bidrar med på en fotballbane som dere elsker så sykt?

Du endret innlegget ditt etter jeg svarte på det så jeg fikk ikke med meg det spørsmålet der.

God defensivt, han er høy og stor, målfarlig (flere mål og assist enn Evra blant annet), holder et stabilt nivå, forholdsvis god plasseringsevne og en strålende backup.

For meg virker det som om du ikke vet at han er 4. valg på høyrebacken, 5. valg om vi tar med Hargreaves. Er svært interessert i å høre hvor mye du egentlig forventer av et 4./5. valg? Liverpool har vel ikke et 5. valg der en gang bare for å sammeligne litt. I tillegg er han svært god som stopper. På bortebane mot Roma i fjor var han faktisk jævlig god.

Også har du alt han gjør utenfor banen, lojal til tusen, klager ikke over lite spilletid, uttalelser som dette: "I enjoyed every minute of it. Even playing in goal, that's what being part of this club means to me. I play anywhere.", ja, han er rett og slett en fantstisk herlig person,

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Pool fortjente ikke seieren, United skapte flere sjanser osv. Liverpool skapte ikke en dritt. 3 tabber fra oss ødelegger.

Ikke bare det, men Liverpool legger alle mann i forsvar. Defensivt drittfotball, skulle nesten ikke vært lov.

Skulle likt å se deg si det etter at dere vinner 4-1 en dag.

Jeg er fullstendig enig i at 1-4 ikke gir et riktig bilde av kampen, men å si at vi ikke skapte en dritt er vel kanskje litt å ta i? Man skorer ikke 4 mål uten å skape en dritt. Var ikke akkurat uprovoserte feil det som ble gjort bakover hos dere. Dere er et godt lag, men i dag møtte dere et annet godt lag.

Skal velge å holde meg god for å høvle over dere med alt av usaklige kommentarer, da jeg veit jævlig godt hvor hardt dette svir.

Fotball er fotball:) Det har sine øyeblikk, i dag tilhørte det øyeblikket oss.

Edit: Regner dere Aurelio sitt mål + taklinga som førte til straffe for tabber? Hvis Gerrard hadde kommi seg forbi Vidic hadde det blitt mål, og samme hvis han hadde kommet seg forbi Evra. Tror jeg da :)

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar
Skal ikke rasere tråden deres. Vil bare takke for kampen :) ...og samtidig ønske dere lykke til i serieinnspurten som dere har et farlig godt tak på...men det gidder jeg ikke bruke tid på nå. Skål :)

Er fremdeles 4 poeng pluss 1 hengekamp så jeg tar ikke tapet så fryktelig tungt på den måten, men hadde vært bedre å ryke mot et annet lag enn liverpool, er ingen andre lag det smaker så godt å slå og selvfølgelig enda verre å tape mot...

Lenke til kommentar
nei nei, var synd dette. men man tapte mot et klart bedre lag. 1-4 lar seg ikke bortforklare med tabber

to, eller kanskje tre av målene kom vel av svakt forsvarspill..

To mål var svakt forsvarsspill. Holder fortsatt rikelig til seier det!:D

Lenke til kommentar
Får håpe SAF har noen gode ord med spillerene i garderoben, slik at sesongen ikke går til helvete..

Vi tapte mot Arsenal i november. Laget kom knallsterkt tilbake, og har nesten vunnet alt siden da. Håper det samme kan skje nå også.

Lenke til kommentar
Fy faen, Vidic er sannsynligvis suspendert i tre kamper nå. Fulham (b), Aston Villa (h) og Sunderland (b)...

Tre? Man får 1 for direkte rødt som ikke er stygt.

3 ville vært helt absurd. Var på ingen måte stygt. Bare destruktivt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...