Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

For å si det veldi enkelt, Jeg gir Vidic hele å fulle skylda for tapet idag, han var vært på en annen planet...ubrukelig, LooserFool er å forblir et søple dritt lag som helst ikke skulle eksistert.

Park å Rooney banens beste.

Poteta burde vært plassert i barnegrinda. totalt mangel på deffensiv å offensiv kraft. (ikke gidd å rett skrivefeil)

Denne kampen er glemt imorgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette minner meg litt om Totti etter å ha tapt 7-1 mot oss. Han sa at det er vondt når motstanderen lykkes i absolutt alt de gjør. Vi fortjente ikke dette syntes jeg, men det skjedde. Jeg er veldig glad for at det ikke er Chelsea dette hendte mot.

Synes ikke vi gjør en dårlig kamp heller egentlig. Vidic tabber seg ut, ellers er da spillet greit.

Liverpool kommer sikkert til å feire dette som en ligaseier, men det beviser bare hvilken posisjon vi har og som jeg sa før kampen. Vi tåler å tape. Ingen krise.

Det som er aller viktigst nå er å ikke få panikk. Ha tro på oss selv og det vi gjør og reise oss mot neste kamp.

Gratulerer til Liverpool og demmes fans, og det hadde vert fint om dere ikke raserer tråden vår i de neste dagene.

Personlig tar jeg dette helt rolig. Ingen krise. Ikke i nærheten en gang.

Helt enig, godt at det er noen som holder hodet relativt kaldt ;)

Lenke til kommentar
Faen er drittsur!!!

Liverpool var dritt heldig! Alt skyles på VIDIC! Da han fikk rød og deretter ble det mål, mistet MAN U håpet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahha!

. Alle kan gjøre feil, skyld heller på andre.

Skyld på tilfeldigheter.. Eller gud..

Eller på dommeren sånn som dere :)

Fåreslår vi tar oss en dram jeg.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Begrepet fotballidioter blir ganske tydelig illustrert her.

Hehe, tar det som et kompliment. Det du ser her er slik ekte menn oppfører seg, en er ikke mann før en har opplevd alle følelser fotball kan gi en...

Jeg skal ikke trolle eller noe her, takk for kampen folkens... så møtes vi igjen ;)

Lenke til kommentar
Faen er drittsur!!!

Liverpool var dritt heldig! Alt skyles på VIDIC! Da han fikk rød og deretter ble det mål, mistet MAN U håpet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahha!

. Alle kan gjøre feil, skyld heller på andre.

Skyld på tilfeldigheter.. Eller gud..

Jeg vet ikke hva jeg skal ta. Kombinasjon av sovepiller og alkohol?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Synes ikke vi gjør en dårlig kamp heller egentlig.

Det er nettopp derfor der er så vondt. Vi har fullstendig overtak i totalt nesten 70 minutt av kampen. Men så ryker vi på pga o'store gedigne tabber all along.

Målet vårt er jo ikke mer fortjent enn straffen til Gerrard. Så sånn sett er det greit nok.

Tabben til Vidic på Torres sitt mål skal jo helst ikke skje. Torres er en så god spiller at han takker ikke nei til en sånn sjangse.

Vidic rødt kort førte til frispark som var helt nydelig. VDS var lovlig langt til venstre eneste. og 1-4 målet er bare å grine av.

Nei. Tilbake til bøkene. Eksamen på mandag, så dette blir tidenes mørkeste helg :(

Lenke til kommentar
Mener å huske jeg hadde en kommentar om O'Shea i går, men da var han jo helt. Morsomt å se hvordan "fightlove" angriper en av de beste forsvarene i EPL fordi han kanskje tok to gale avgjørelser. Ikke medgangssupporter i hvert fall!

Den debatten hadde du vel ikke med meg?Det er vel isåfall meg og deg vs. alle andre på den biten?

Og hvilken sammenheng kan det ha med at jeg misliker O Shea og er medgangssupporter?Jeg vil heller kalle en spade for en spade og være ferdig med det.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Vidic gjør to tabber. O¨Shea gjør ingen.

O'Shea kunne og skulle ha stoppet Dossena. ;)

Who cares, er Vidic kanskje vår beste spiller så langt i år som er syndebukken så er ikke vits å hakke på O'Shea i dag.

Dette gjør bare vondt for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Jeg skylder ikke denne på dommeren, dommeren gjorde en god kamp.. Vidic derimot, jaja.. Alle har en dårlig kamp.

Det vi kan skylde på, er at Liverpool var dødelig effektive idag.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Begrepet fotballidioter blir ganske tydelig illustrert her.

Hehe, tar det som et kompliment. Det du ser her er slik ekte menn oppfører seg, en er ikke mann før en har opplevd alle følelser fotball kan gi en...

Jeg skal ikke trolle eller noe her, takk for kampen folkens... så møtes vi igjen ;)

Forhåpentlig vis i Champions League finale...eller kvartfinale..

Lenke til kommentar
Vidic gjør to tabber. O¨Shea gjør ingen.

O'Shea kunne og skulle ha stoppet Dossena. ;)

Who cares, er Vidic kanskje vår beste spiller så langt i år som er syndebukken så er ikke vits å hakke på O'Shea i dag.

Rett skal være rett. Han hadde en tabbe. ;)

Pool fortjente denne seieren. Er bare bittert å tape mot dem.

Lenke til kommentar
Uansett hvor deppa jeg å mange andre er nå, Vinner vi ligaen.

Selfølgelig, men når laget som vinner ikke fortjener å vinne er det hardt. Spesielt siden det er drittlaget Pool.

jeg har det helt likt som deg, å jeg hater ikke Looserfuck noe mindre av den grunn, men skaden er skjedd p.g.a en enkelt spiller, det er det som svir mest.

Lenke til kommentar

Pool fortjente ikke seieren, United skapte flere sjanser osv. Liverpool skapte ikke en dritt. 3 tabber fra oss ødelegger.

Ikke bare det, men Liverpool legger alle mann i forsvar. Defensivt drittfotball, skulle nesten ikke vært lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...