Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå spiller vi ræv igjen

Men alt i alt så er dette neimen ikke mye fortjent spillemessig sett.

Men uansett. Vi burde avgjort dette selv. Og kuttet ut idiottabbene til Vidic i dag.

4 poeng foran med 1 kamp mindre spilt.

Og Ronaldo viser hvordan dagen har vært.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Nei,O Shea er UNDER Manchester United standard.

Han er drit.

Jeg er så sykt lei av at han får godvilje fordi han er en likandes kar.Hadde Ronaldo vært på samme nivå som han,hadde han blitt halshogd av supporterne.

O Shea er en menneskelig rundingsbøye.

Hva er det O Shea bidrar med på en fotballbane som dere elsker så sykt?Han har null offensive kvaliteter(og jeg driter i at han hadde det før),han har en generelt elendig pasningsfot og som ballstopper er han udugelig.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Nei,O Shea er UNDER Manchester United standard.

Han er drit.

Jeg er så sykt lei av at han får godvilje fordi han er en likandes kar.Hadde Ronaldo vært på samme nivå som han,hadde han blitt halshogd av supporterne.

O Shea er en menneskelig rundingsbøye.

Når du har tydeligvis har bestemt deg for at O'Shea er ræva uavhengig av hvor god han er, nytter det ikke overbevise deg om at han faktisk kan spille til godkjent iblant.

Finner det svært merkelig at du velger å hakke på O'Shea når det fins nok av spillere som har vært dårligere. Enten så har du dårlig spilleforståelse, eller ekstremt tykke anti-O'Shea-briller. Vet egentlig ikke hva som er verst.

Lenke til kommentar
Tidenens største ran!

Liverpool er drittlag, defensivt drittfotball, ødelegger PL og når det er tidenens dritt trener som tror han kan fotball. Utrolig!

Uansett, vi har ligaen uansett. Null stress i joggedress.

Nå må vi ikke gå ned på liverpool-nivå da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...