Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Eing? Haha, idioter. Torres har eid Vidic heter det. Ellers har det vært en jevn kamp, der United kanskje har hatt et ørlite overtak og litt mer spill, men at Liverpool blir eid er bare bullshit. Sånn, nå holder jeg meg fra å skrive noe mer her på en god stund.

Bullshitt. Torres har jo ikke fått til noen ting utenom scoringen. Forklarer bare din fotballforståelse.

Liverpool har blitt eid, deal with it man!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde dere "eid" oss, hadde ikke vi ledet 2-1. Og heller hadde vi ikke hatt ballen like mye som vi har.

første 30 min av Liverpool - Real var ei-ing. Dette er ikke ei-ing.

Raste, gå å legg deg en annen plass og vær bitter :)

Wohoo!!

Hva skjer a?

Liverpool blir eid, ingenting annet.

Lenke til kommentar
En ting er nokså sikkert. Det ender ikke 1-2 her i dag.

Nei, helt sikkert. Men det er ikke sikkert det ender med hjemmeseier etter slike tabber. Vi må få luket disse bort. Uavgjort er for meg mer realistisk, om ikke Ferguson forteller hva som skjer utpå banen og får spillerne mer fokuserte.

Lenke til kommentar
Eing? Haha, idioter. Torres har eid Vidic heter det. Ellers har det vært en jevn kamp, der United kanskje har hatt et ørlite overtak og litt mer spill, men at Liverpool blir eid er bare bullshit. Sånn, nå holder jeg meg fra å skrive noe mer her på en god stund.

Bullshitt. Torres har jo ikke fått til noen ting utenom scoringen. Forklarer bare din fotballforståelse.

Liverpool har blitt eid, deal with it man!!!

Neivel. Tilbake til deg den der altså, synes det at du (og alle andre) synes at Liverpool har blitt eid sier litt om deres fotballforståelse og innsikt og ikke minst United-brillene. Og nei, jeg sier ikke at United har vært eid heller, men at det har vært en jevn kamp som United har hatt ørlite tak på. Nå er det 2. omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...