Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Eing? Haha, idioter. Torres har eid Vidic heter det. Ellers har det vært en jevn kamp, der United kanskje har hatt et ørlite overtak og litt mer spill, men at Liverpool blir eid er bare bullshit. Sånn, nå holder jeg meg fra å skrive noe mer her på en god stund. Bullshitt. Torres har jo ikke fått til noen ting utenom scoringen. Forklarer bare din fotballforståelse. Liverpool har blitt eid, deal with it man!!! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 En ting er nokså sikkert. Det ender ikke 1-2 her i dag. Word. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hadde dere "eid" oss, hadde ikke vi ledet 2-1. Og heller hadde vi ikke hatt ballen like mye som vi har. første 30 min av Liverpool - Real var ei-ing. Dette er ikke ei-ing. Raste, gå å legg deg en annen plass og vær bitter Wohoo!! Hva skjer a? Liverpool blir eid, ingenting annet. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Torres har ikke fått til noe bortsett fra å være nærme ved flere anledninger og score. Hvis man sammenlikner det med Ronaldo ... ? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen free streaming sider som er on air? Finner ikke noe av å google Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 En ting er nokså sikkert. Det ender ikke 1-2 her i dag. Nei, helt sikkert. Men det er ikke sikkert det ender med hjemmeseier etter slike tabber. Vi må få luket disse bort. Uavgjort er for meg mer realistisk, om ikke Ferguson forteller hva som skjer utpå banen og får spillerne mer fokuserte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 En ting er nokså sikkert. Det ender ikke 1-2 her i dag. Word. Enig i den. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg tror det ender 1-2 eller eventuelt 1-3 etter en kontring av Liverpool. Liverpool er englands nest beste forsvarslag, tviler på vi bryter gjennom der. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Ingen har eid noen. Jevn kamp, men marginene har falt Liverpools vei, med forsvarstabbe (igjen mot pool!!) og straffespark. Uavgjort hadde vært mest fair, men B er ikke ufortjent. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vil igrunn ha ut andy og inn med fletcher! Han er alltid god i dei store kampane. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Eing? Haha, idioter. Torres har eid Vidic heter det. Ellers har det vært en jevn kamp, der United kanskje har hatt et ørlite overtak og litt mer spill, men at Liverpool blir eid er bare bullshit. Sånn, nå holder jeg meg fra å skrive noe mer her på en god stund. Bullshitt. Torres har jo ikke fått til noen ting utenom scoringen. Forklarer bare din fotballforståelse. Liverpool har blitt eid, deal with it man!!! Neivel. Tilbake til deg den der altså, synes det at du (og alle andre) synes at Liverpool har blitt eid sier litt om deres fotballforståelse og innsikt og ikke minst United-brillene. Og nei, jeg sier ikke at United har vært eid heller, men at det har vært en jevn kamp som United har hatt ørlite tak på. Nå er det 2. omgang. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Flott å se at vi har et overtaket, og at Reina ikke er så solid som Liverpool-supporterne skal ha det til. Tror det kommer noen mål til. Håper bare det er riktig vei. Endret 14. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Støtter 1-2, evt. 1-3 her. Liverpool i 9-0-1 formasjon har jeg forsåvidt også trua på. Synd at slike feil skal komme i slike kamper. ErlendRU: Visste ikke at syv minutter er en god stund. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Vi spiller hvertfall rottå av de nå. Mål hadde vært fortjent nå! Kontringer bekymrer meg litt nå... Endret 14. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nå er det like før det smeller. Er bare usikker på i hvilken ende. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vi mååååå berre score på sånne sjangser Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lurer litt på hva Tevez prøver på i den situasjonen. Han faller. Men ser liksom ikke ut som han prøver å filme. Håper det bare var ubalanse. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så nært nå! Dette går veien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) De ENESTE gangene Liverpool er farlige er etter tabber fra united spillerne. Endret 14. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå