OmaaarS Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 På forsiden av Dagbladet idag blir Cristiano Ronaldo kalt ManU-Ronaldo,er det flere en meg som synes det er fullstendig feil? 8573642[/snapback] Det blir vel både og, i og med at mange mener fans ikke bør si "ManU", mens andre fans sier ManU 24/7 Lenke til kommentar
The1 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Er det på søndag, etter west ham kamp vi løfter trofeet? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Er det på søndag, etter west ham kamp vi løfter trofeet? 8574265[/snapback] Mhm. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Leste at vi skulle få trofeet etter kampen idag, men vet ikke helt om dagbla' er til stole på. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Trofëet deles alltid ut på førstkommende hjemmekamp etter at seieren er sikra. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Haha herregud for et lag vi starter med. Dette kan bli stooooooooooooortap for oss altså :!: Kuszczak Lee Brown O'shea Heinze Solskjær Fletcher Eagles Richardson Smith Dong Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Sir Alex sa jo at han skulle vile noen spillere Men det skal bli moro og se Dong på topp, vi går nok på en smell her ja, men tror ikke det blir stortap. Tror ikke chelsea er så motivert for denne kampen siden den ikke betyr noe for dem heller, blir nok verre når vi kommer til den 19. mai for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Haha herregud for et lag vi starter med. Dette kan bli stooooooooooooortap for oss altså :!: Kuszczak Lee Brown O'shea Heinze Solskjær Fletcher Eagles Richardson Smith Dong 8575757[/snapback] lol...men er jo potensial i den lagoppstillingen der, tror faktisk me kan klara oss VELDIG bra Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvordan se kampen på nett? Vet at dette har vært oppe før, håper noen gidder å ta seg bryet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ikke lenge til start nå. Ti minutter... Håper dette blir en jevn kamp hvor ingen av lagene vinner overlegent. Tipper det blir uavgjort eller seier til United. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 United kommer nok til å då litt av en utfordring. Tror Chelsea satser det meste på å slå United, kjenner jeg Mourinho rett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Bra av Chelsea å danne gard of honor. Litt av et lag. Dette kan slå mange veier. Men sjekk benken Sar, Rio, Carrick, Scholes og Rooney Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Faen! Sitter og hører på kinesiske kommentatorer Endret 9. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Go sopcast, DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Go sopcast, DJ_Dark 8576330[/snapback] Får vel kanskje det. Har bare PPStream og TV Ants.. Hvor finner jeg sopcast? EDIT; Nvm, fant det! Endret 9. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Faen! Sitter og hører på kinesiske kommentatorer 8576298[/snapback] Jeg også. Han kalte Richardson for Saha Holder på å laster ned SopCast, men det bruker så inmarig lang tid Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Det var jammen på tide Faktisk bra spilt av Uniteds reserver så langt, de skaper sjanser Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Begge lag er preget av "stundens alvor" her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Er vel ikke den mest velspilte første omgangen jeg har sett så langt i år, gutta jobber bra og har jo kommet til et par kjangser også. Er jo kanskje ikke det mest motiverte chelsea laget jeg har sett heller er vel stort sett Terry som vil vinne utpå der ser det ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå