Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...jeg er optimist idag og. Hva i helvete skjer med det? To kamper på rad. Jeg må være syk eller noe i den duren.

3-0 ender det i dag.

Og jeg håper Tevez får starte idag, selv om jeg er selverklært Berba-fan.

Håper for guds skyld at vi ikke får se et sånt resultat idag. Jeg håper heller ikke Tevez starter som du ønsker, han er en spillertype som vi ikke trenger å møte idag.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om kampen, men jeg tror det kan ende med ettmåls-seier til hvert av lagene. Lykke til gutta :)

Lenke til kommentar
Ser heller Berbatov som tar noen stikkere og finter som får visse spillere til å se latterlige ut når ballen plutselig ligger i nota og lurer på hvordan det skjedde.

Når han gjør det, er det fantastisk. Er ikke sikkert det går mot et såpass sterkt lag som Liverpool, og da kan det være lurt å ha en som Tevez til å løpe ihjel forsvaret til scouserne.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Ser heller Berbatov som tar noen stikkere og finter som får visse spillere til å se latterlige ut når ballen plutselig ligger i nota og lurer på hvordan det skjedde.

Når han gjør det, er det fantastisk. Er ikke sikkert det går mot et såpass sterkt lag som Liverpool, og da kan det være lurt å ha en som Tevez til å løpe ihjel forsvaret til scouserne.

Fintene er det lettere å forsvare seg i mot, men de til tider sinnsvake stikkerne hans er det ikke så veldig mye og gjøre med og da holder det med å ha Rooney/Ronaldo/Giggs/Park/Nani/Fletcher som kommer på løp så er de igjennom...

Lenke til kommentar
Ehm, med hjerte foran Torres osv.? Altså, det er ikke snakk om fifa, har snakket med niko og han utd supportere elsker Torres og liker ikke Berba. Du har faen meg ikke lov å elske en Liverpool spiller som Utd supporter spør du meg. Anyway, det med fifa tok jeg bare med fordi jeg husker det var det han skrev på DET bildet.

Haha, ja, det var jævlig ass tc! Moro at du husker det. Ikke bare elsker han Torres, men han HATER f.eks spillere som Rooney. Veit ikke hvorfor. "Mænju-supporter" :)

Skal bort på pub-en nå snart, det blir faen meg bra. Har hatt en helt rå helg til nå, håper den fortsetter like bra. Sjefen gikk med O'Shea-drakt på jobben i dag, fantastisk.

Angående Berbatov/Tevez så ser jeg mye heller Berbatov. Men det er fordi jeg er fanboi nr. 1 av Berba.

Lenke til kommentar

Jeg er faen så klar!

Har null tro på at Liverpool kan slå oss på annet enn et lykketreff, vi har et mye bedre lag. Kanskje det beste noensinne, så dette håper og tror jeg går veien. Jeg håper Berba og Rooney starter, slik at Tevez kan komme inn i andre å tvinge Liverpool bakover på banen om de jager et mål.

Lenke til kommentar
Feil. La Tevez løpe skiten uten av liverpool-spillerne i første omgang, for så og da sette inn en Berbatov som kan gi oss litt magistikkere i bakrom til Rooney og Ronaldo. :D

Problemet er at Berba ikke løper en dritt. Blir han byttet inn, burde ikke forsvaret ha noen større problemer med han da, enn det de ville ha hatt hvis Berba hadde startet. Bedre å bruke en fersk Tevez som løper som faen i et Pool forsvar. ;)

Lenke til kommentar
Feil. La Tevez løpe skiten uten av liverpool-spillerne i første omgang, for så og da sette inn en Berbatov som kan gi oss litt magistikkere i bakrom til Rooney og Ronaldo. :D

Nå løper jo ikke Berbatov i fra spillere som er slitne heller så jeg foretrekker min versjon :)

Men tar jo ikke ut Berbatov for Tevez, Tevez løper jo på stikkerne hans (glemte vel å skrive Tevez i sta tror jeg)

Lenke til kommentar
Men tar jo ikke ut Berbatov for Tevez, Tevez løper jo på stikkerne hans (glemte vel å skrive Tevez i sta tror jeg)

Ja, det har vi sett nok ganger. Har avgjort noen kamper mot slutten sammen de to. :D Burde heller bytte ut spillere som Park/Giggs elns.

Lenke til kommentar

Nå løper jo ikke Berbatov i fra spillere som er slitne heller så jeg foretrekker min versjon :)

Enig med Manx man setter ikke en Berba som kan åpne alle forsvar på benken, spesielt ikke med den formen Rooney er i.

Lenke til kommentar
Men nå må jeg få meg litt søvn så jeg klarer å komme meg ned til puben før kampen begynner i morgen.

Det gikk desverre ikke. Våknet nå, selv med 4 alarmer på. Nei, da blir det streams og forum, i stedet for pub og stemning.

Her er forresten laget:

VDS

O'Shea

Ferdinand

Vidic

Evra

Ronaldo

Carrick

Anderson

Park

Tevez

Rooney

Subs:

Foster

Evans

Fletcher

Giggs

Scholes

Nani

Berbatov

Liverpool (tror jeg):

Reina

Arbeloa

Carra

Skrtel

Insua

Kuyt

Masch

Lucas

Riera

Gerrard

Torres

Ingen Alonso :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...