Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Dere er alt for positiv her inne, det er nesten ekkelt mtp. sjansen på en dommerfeil f.eks kan ødelegge hele kampen. Det er fotball og det er to topplag, vær forsiktige.

Hvor stort hadde det ikke vært om det var akkurat Rooney som scorer det viktigste målet i dag etter all that shit i media i dag. Aaaah, do it Wazza.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo da, kampen betyr mye, veldig mye faktisk, men det at vi kan tape denne og likevel ligge veldig godt an i racet om ligatittelen gjør at denne kampen sees med lavere puls enn det som normalt hadde vært tilfellet i en toppkamp slik som dette. I tillegg spiller vi på hjemmebane og har en meget god form, noe som ikke kan sies om Liverpool med unntak av kampen mot Real. Og sist men ikke minst, kvaliteten i laget er høyere enn hos Liverpool.

Edit: Svar til tc, Geir, aunmar og resten av folket.

Edit 2:

Ja, det skal bli delig med seier i morgen...

Sånt liker jeg ikke...

Trengs litt pessimisme i denne tråden kjenner jeg. NightKeeper, Limberbatov, anyone?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Btw Amico, vil du se Berba - Rooney igjen eller er du med meg mtp. Tevez denne gangen?

Skrev et langt innlegg om startoppstillingen, hvem jeg håpte på osv, men så leste jeg gjennom det en gang før jeg trykket på svarknappen og det var så dårlig formulert at dere mest sannsynlig ikke ville skjønt en eneste setning. Uansett, der sto det blant annet at jeg var svært usikker, Tevez har formen, Berbatov har ferdighetene. En omgang hver kanskje? :) Aller helst ville jeg hatt begge to på banen, men det er helt utenkelig at Rooney ikke spiller i morgen så da må vi ha alle fire på banen for at det skal skje. Er enda litt skeptisk til det, men det kan jo funke.

Van der Sar

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Carrick - Fletcher

Ronaldo - Berbatov - Rooney

Tevez

De fire foran har null ansvar defensivt, og duoen på midten har null ansvar offensivt. Berbatov i rollen som pasningsfordeler, Tevez skal holde på ballen til Rooney og Ronaldo får flyttet seg fremover også er det bare å tre ballen gjennom til en av de to. Realistisk - Nei. Spennende/interessant - Ja.

Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg vil ha Berbatov fra start. Tevez kommer inn for Berbatov hvis vi leder komfortabelt, eller inn for en midtbanespiller hvis vi jakter mål.

Edit: Til startoppstillingen over: Går jo også an å ikke gjøre det såpass fancy ved å ha Rooney og Ronaldo som helt ordinære vinger, og Berbatov og Tevez som helt vanlige 4-4-2-spisser.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Som sagt, det syns jeg blir rot med 3 spillere som vil spille spiss også med f.eks Rooney på vingen som på Anfield. Det funker ikke like bra. Btw, liker ikke Carrick og Fletcher i midten sammen personlig. Blir for defensiv tankegang.

VDS

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Giggs(Anderson) - Park (håper han starter)

Rooney - Tevez (fortjener å spille)

Ikke lenge til nå, og er bare ikke trøtt nok for å sove. Vanskelig å se at det blir mye søvn nå.

Lenke til kommentar

Det blir nok litt for rotete ja. Liker lagoppstillingen din, men jeg er ikke så veldig enig i at Carrick - Fletcher ikke passer sammen, og i hvertfall ikke at det blir for defensivt. 7-1 anyone? ;)

Men nå må jeg få meg litt søvn så jeg klarer å komme meg ned til puben før kampen begynner i morgen. Jotun og Latias (med fler); you're on your own :ninja:

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan i helvete jeg skal klare å stå opp og komme meg på puben tidlig når jeg ikke får sovet nå, fitte. :( Men jeg klarer det uansett, må klare det. Kommer til å være sinnsyk stemning på Scotsman i morgen, det er garantert.

EDIT: Latterlig, søvn please.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jaha, en viktig kamp idag folkens. Gleder meg uffatelig, og gruer meg litt.

Har en stor tro på seier, og jeg tror faktisk vi vil vinne med et par mål. Tipper resultatet i dag 3-0 (1-0 etter 1.omg). Ronaldo, Rooney og Anderson (Carrick) scorer idag.

Hmm...jeg er optimist idag og. Hva i helvete skjer med det? To kamper på rad. Jeg må være syk eller noe i den duren.

3-0 ender det i dag.

Og jeg håper Tevez får starte idag, selv om jeg er selverklært Berba-fan.

Han burde få starte idag, ellers skjønner jeg ingenting. Berba har vært i dårlig form i det siste, og Tevez har absolutt vist at han vil spille etter hans siste kamp mot Fulham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...