Kjartan1234 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 joda, men samtidig så sitter jeg med en følelse at han kan ha en feilpassning når som helst som kan gi vekk ett mål, det er noen måneder siden de skjedde nå, men en periode så var han virkelig ikke god. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) He's our midfield magician!!! Endret 13. mars 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 To the left, to the right, nananana. Stikker ut nå, for å minske tiden fram til kampen. Ah, som jeg gleder meg. (Uenig med Tevez, Rooney og Berba i samme lag btw. Og jeg tror personlig ikke Anderson starter men vi får se. ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Advarer dere, de som kommer med personangrep framover nå i noen av disse trådene, kommer med unødvendig provosering og annet, vil få seg fri til kampen er ferdigspillt, og minimum 24 timer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (Uenig med Tevez, Rooney og Berba i samme lag btw.) De har jo kun startet en gang sammen, og det var nettopp mot Pool. Fikk en tidlig scoring og sånt. Burde egentlig se dem litt oftere i aksjon sammen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Drømmemålet hadde vært ett fantastisk skudd fra Anderson, hva er bedre enn å score sitt første spillemål mot rivalen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Drømmemålet hadde vært ett lumpete flakse skudd fra Sheasy There You Go. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Rafa angrer ikke Fy faen, for en dum manager denne kelneren er! Kan jo klart og tydelig se at spillerne har blitt påvirka av dette. Pool har vel bare vunnet halvparten av kampene i PL siden kelneren serverte sine fakkts? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 "I have not spoken to Sir Alex Ferguson since, I do not expect any response from him and I do have great respect for him as a manager. Det er jo akkurat det du ikke har din feite tosk. Underbygger alle våre resultater og Sir Alex's kredebilitet og person. Du kan vagge deg tilbake til Spania. Fat stupid waitor. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Og da håper jeg på dette laget: VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berbatov Det laget der hadde vært nice, men tror Fletcher starter i stedet for Anderson. Pool har vel bare vunnet halvparten av kampene i PL siden kelneren serverte sine fakkts? Ikke det en gang... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hahhaa, må si at jeg lo godt av den. På slutten ser Rafa ut som pedofil mann, skummelt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Først tryner han, så skal han trikse litt med ballen og klarer ikke det heller.... Good show. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som gidder å legge ut tabbe filmer av alt fra manager til keeper hos Liverpool? Ler så jævlig hele tiden. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Først tryner han, så skal han trikse litt med ballen og klarer ikke det heller.... Good show. Jeg lo Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Håper vi får se dette banneret på OT i morgen: Går rykter om at Alonso er skadet og ute av troppen, så da har Liverpool-supporterne noe å skylde på hvis de må reise hjem til Anfield med 0 poeng. Endret 13. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Rafa lærer sikkert. Tror ikke å si at han angrer hadde hatt så posetiv effekt heller. Ihvertfall ikke nå. Jeg hadde blitt veldig overrasket om han nå tror at det han gjorde var posetivt for han og Liverpool Endret 13. mars 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Håper vi får se dette banneret på OT i morgen: Hehe Men neh, Litt barnslig vel? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Håper vi får se dette banneret på OT i morgen: Hehe Men neh, Litt barnslig vel? Barnslig? Kelneren fortjener det. Det er en fakkt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Håper vi får se dette banneret på OT i morgen: Hehe Men neh, Litt barnslig vel? Du vet i hvilken tråd du er i sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå