kloffsk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 ÅÅÅNEEEI! IKKE PÅ FIFA!!!!!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ehm, med hjerte foran Torres osv.? Altså, det er ikke snakk om fifa, har snakket med niko og han utd supportere elsker Torres og liker ikke Berba. Du har faen meg ikke lov å elske en Liverpool spiller som Utd supporter spør du meg. Anyway, det med fifa tok jeg bare med fordi jeg husker det var det han skrev på DET bildet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5044613,00.html Nei for Liverpool har jo ikke kjøpt noe som helst i det tidsrommet. Hjernevasket. Hørte det på Sky Sports News tidligere i dag, så antar det er Reina det er snakk om. Er helt latterlig det han snakker om der. Tror ikke han vet at laget hans har brukt mer enn United, for det meste av det Pool kjøper er jo søppel. :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Får håpe det er en dårlig translation eller noe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Åja da er det bare å si: Pepe es loco. Endret 13. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Eller: Pepe has gotten fakkts from le grande pepe. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Får håpe det er en dårlig translation eller noe. "translation". l o l Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Oversettelse. Happy? Eller: Pepe has gotten fakkts from le grande pepe. Hoho. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Eller: Pepe has gotten fakkts from le grande pepe. Haha. Får håpe det er en dårlig translation eller noe. "translation". l o l "l o l". Lol... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe. Pool har brukt MER penger enn United. Reina driter seg ut. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er selvsagt lett for Liverpool spillere og supportere og tro at United har brukt mye mer penger når vi kjøper kvalitet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Altså, det Pool har kjøpt, har også vært kvalitet. De er bare elendige til å ta vare på spillere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Neida, et par som Torres, Reina, Agger, Skrtel osv. har jo vært gode da. Rieira har vært helt grei. Mascherano er god, så ja, er en del. Det er spillere de har i backup som svikter. Lucas, Benayoun (av og til god, wahay), Babel osv. Babel er faktisk et godt eksempel på det du sier Latias. Litt som Nani for oss da, men jeg føler Babel hadde/har mer potensiale enn Nani. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Det er selvsagt lett for Liverpool spillere og supportere og tro at United har brukt mye mer penger når vi kjøper kvalitet. Det er jo kanskje litt urettferdig at vi stort sett kjøper gode spillere for pengene mens de stort sett kjøper dritt da, så han har kanskje et poeng likevel. Endret 13. mars 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Føler personlig selv at Nani har mye større potensiale enn en Babel som stort sett har lyst til å drible av 4 stykker, men ikke får det til. Babel kan forøvrig ikke slå innlegg i det hele tatt, og spilleforståelsen hans kan ikke sies å være bedre enn Nani's heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Troppen (Foreløpig): Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Eckersley, Ronaldo, Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson, Gibson, Park, Giggs, Nani, Rooney, Tevez, Berbatov, Welbeck Og da håper jeg på dette laget: VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berbatov Er vanskelig å ikke ha Tevez med i det laget. Tok ikke med Scholes eller Giggs, for begge spilte mot Inter. Ellers kan vi jo bruke Pool-formasjonen (): VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Carrick - Anderson Ronaldo - Tevez - Rooney Berbatov Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Den siste der hadde vært jævlig nice. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Håper på den første din Latias. Er det forresten bare meg eller har O'shea blitt mye bedre etterhvert som tiden har gått? Jeg er iallefall nesten alltid trygg på at han skal levere på det nivået jeg forventer. Han er jo med mye mer oppover nå også, og egentlig er jeg svært fornøyd. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Håper på den første din Latias. Er det forresten bare meg eller har O'shea blitt mye bedre etterhvert som tiden har gått? Jeg er iallefall nesten alltid trygg på at han skal levere på det nivået jeg forventer. Han er jo med mye mer oppover nå også, og egentlig er jeg svært fornøyd. Han har kanskje blitt litt bedre, han kunne godt ha scoret på den one vs one sjangsen han hadde mot keeper i inter kampen.. Men kan jo ikke heller forvente for mye av en som egentlig ikke har noe og gjøre der oppe.. Men ja, han spiller greit i forsvar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå