Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm, med hjerte foran Torres osv.? Altså, det er ikke snakk om fifa, har snakket med niko og han utd supportere elsker Torres og liker ikke Berba. Du har faen meg ikke lov å elske en Liverpool spiller som Utd supporter spør du meg. Anyway, det med fifa tok jeg bare med fordi jeg husker det var det han skrev på DET bildet.

Lenke til kommentar

Neida, et par som Torres, Reina, Agger, Skrtel osv. har jo vært gode da. Rieira har vært helt grei. Mascherano er god, så ja, er en del. Det er spillere de har i backup som svikter. Lucas, Benayoun (av og til god, wahay), Babel osv. Babel er faktisk et godt eksempel på det du sier Latias. Litt som Nani for oss da, men jeg føler Babel hadde/har mer potensiale enn Nani.

Lenke til kommentar
Det er selvsagt lett for Liverpool spillere og supportere og tro at United har brukt mye mer penger når vi kjøper kvalitet.

Det er jo kanskje litt urettferdig at vi stort sett kjøper gode spillere for pengene mens de stort sett kjøper dritt da, så han har kanskje et poeng likevel.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Føler personlig selv at Nani har mye større potensiale enn en Babel som stort sett har lyst til å drible av 4 stykker, men ikke får det til. Babel kan forøvrig ikke slå innlegg i det hele tatt, og spilleforståelsen hans kan ikke sies å være bedre enn Nani's heller.

Lenke til kommentar

Troppen

(Foreløpig): Van der Sar, Foster, Kuszczak, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Eckersley, Ronaldo, Fletcher, Carrick, Scholes, Anderson, Gibson, Park, Giggs, Nani, Rooney, Tevez, Berbatov, Welbeck

Og da håper jeg på dette laget:

VDS

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Anderson - Park

Rooney - Berbatov

Er vanskelig å ikke ha Tevez med i det laget. Tok ikke med Scholes eller Giggs, for begge spilte mot Inter.

Ellers kan vi jo bruke Pool-formasjonen (:p):

VDS

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Carrick - Anderson

Ronaldo - Tevez - Rooney

Berbatov

Lenke til kommentar

Håper på den første din Latias. Er det forresten bare meg eller har O'shea blitt mye bedre etterhvert som tiden har gått? Jeg er iallefall nesten alltid trygg på at han skal levere på det nivået jeg forventer. Han er jo med mye mer oppover nå også, og egentlig er jeg svært fornøyd.

Lenke til kommentar
Håper på den første din Latias. Er det forresten bare meg eller har O'shea blitt mye bedre etterhvert som tiden har gått? Jeg er iallefall nesten alltid trygg på at han skal levere på det nivået jeg forventer. Han er jo med mye mer oppover nå også, og egentlig er jeg svært fornøyd.

Han har kanskje blitt litt bedre, han kunne godt ha scoret på den one vs one sjangsen han hadde mot keeper i inter kampen.. Men kan jo ikke heller forvente for mye av en som egentlig ikke har noe og gjøre der oppe.. Men ja, han spiller greit i forsvar..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...