Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Humor ja. Merkelig måte Gerrard har å vinne frispark og straffer i CL finaler osv. da. :)

EDIT:

Håper vi ser disse to i morgen. :) Se på hva Ian Rush (!) sier om han da.

_45561108_tevez_rooney416.jpg

"Rush on Man Utd's attack

Where do you start? They've got Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Dimitar Berbatov...

But I'm singling out Carlos Tevez. He doesn't play regularly but when he does, his work-rate is incredible.

Tevez is a great example to youngsters who sulk when they don't play every week.

They should look at Tevez, who always puts 100% into his performance and is always likely to come up with a goal. "

:) Carlitos! :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldigsaklig: Selv om 3,4,5,eller 20 mann fra denne tråden sier det så betyr ikke det at alle gjør det.

Dessuten så må man få ha det litt moro. :) I det andre lagets tråd er det fyfy.

Kallenavnene er som regel bare morsomme med en gang, eller når de blir tatt opp igjen i forbindelse med en sak.

F.eks så er Jailard, Bailard etc oppbrukt. Men skulle han mot formodning være skyldig så skal du se de dukker opp igjen og er like morsomme som sist.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Overvar en TIL trening idag, det varmer hjertet mitt når jeg hører Mark Dempsey synge:

Steeeeeve Gerrard, Gerrard,

He kisses the badge on his chest,

Then puts in a transfer request,

Steve Gerrard, Gerrard...!

Trivlig kar forøvrig.

Lenke til kommentar
Overvar en TIL trening idag, det varmer hjertet mitt når jeg hører Mark Dempsey synge:

Steeeeeve Gerrard, Gerrard,

He kisses the badge on his chest,

Then puts in a transfer request,

Steve Gerrard, Gerrard...!

Trivlig kar forøvrig.

Bra Hewitt ikke er aktiv på forumet akkurat nå altså.

Hva med å prøve å tåle en spøk?

Hva med å prøve å skjønne at en spøk bare er morsom de 2-3 første gangene, ikke etter 36?

Veldig enig.

Lenke til kommentar
Bra Hewitt ikke er aktiv på forumet akkurat nå altså.

Bra? Synd vil eg si. Hadde vært godt å hørt gjennomførte desperate forsøk på å forsvare Hr.Captain.

Han har hele regla på clipboard hele tiden. Synd de ender i, "skrev Gerrard i boka" :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hehe, selvmål og Liverpool-United kamper går jo hånd i hånd.(fra begge lag)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Var alltid imot det, veddet jo mot det også. Tror det var mot Nightkeeper og Game? Litt usikker nå, men ja, det skjer ikke. :)

Føler meg synd for niko, virker faktisk som han sitter i fengsel med 5 Liverpool supportere. Så på et bilde av Berbatov som han hadde på profilen på Facebook, og en UTD supporter skrev faen meg "Æsj Berbatov, selger han med en gang på Fifa og kjøper Torres. <3<3<3" elns. Syns det var stygt av Game, Points og co. å ditche deg jeg. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...