tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Humor ja. Merkelig måte Gerrard har å vinne frispark og straffer i CL finaler osv. da. EDIT: Håper vi ser disse to i morgen. Se på hva Ian Rush (!) sier om han da. "Rush on Man Utd's attack Where do you start? They've got Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Dimitar Berbatov... But I'm singling out Carlos Tevez. He doesn't play regularly but when he does, his work-rate is incredible. Tevez is a great example to youngsters who sulk when they don't play every week. They should look at Tevez, who always puts 100% into his performance and is always likely to come up with a goal. " Carlitos! Endret 13. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jailard skal få bank i morgen. Hva med å prøve og holde seg litt saklig selv om det er hat-spiller nummer en det er snakk om? Hva med å prøve å tåle en spøk? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Husker for en veldig kort stund siden det var prat om kallenavn på både spillere og klubber i en tråd. Tror alle var enige om å slutte med tåpelige navn, spessielt folka her i leiren var særs aktive. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Veldigsaklig: Selv om 3,4,5,eller 20 mann fra denne tråden sier det så betyr ikke det at alle gjør det. Dessuten så må man få ha det litt moro. I det andre lagets tråd er det fyfy. Kallenavnene er som regel bare morsomme med en gang, eller når de blir tatt opp igjen i forbindelse med en sak. F.eks så er Jailard, Bailard etc oppbrukt. Men skulle han mot formodning være skyldig så skal du se de dukker opp igjen og er like morsomme som sist. Endret 13. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hey, I'm just mentioning it ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er vel strengt tatt bare en person som har kallenavn for han og masse mer. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva med å prøve å tåle en spøk? Hva med å prøve å skjønne at en spøk bare er morsom de 2-3 første gangene, ikke etter 36? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Overvar en TIL trening idag, det varmer hjertet mitt når jeg hører Mark Dempsey synge: Steeeeeve Gerrard, Gerrard, He kisses the badge on his chest, Then puts in a transfer request, Steve Gerrard, Gerrard...! Trivlig kar forøvrig. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva med å prøve å tåle en spøk? Hva med å prøve å skjønne at en spøk bare er morsom de 2-3 første gangene, ikke etter 36? Hva med å telle riktig? Jeg er da fast bestemt på at det var 37.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Overvar en TIL trening idag, det varmer hjertet mitt når jeg hører Mark Dempsey synge: Steeeeeve Gerrard, Gerrard, He kisses the badge on his chest, Then puts in a transfer request, Steve Gerrard, Gerrard...! Trivlig kar forøvrig. Bra Hewitt ikke er aktiv på forumet akkurat nå altså. Hva med å prøve å tåle en spøk? Hva med å prøve å skjønne at en spøk bare er morsom de 2-3 første gangene, ikke etter 36? Veldig enig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bra Hewitt ikke er aktiv på forumet akkurat nå altså. Bra? Synd vil eg si. Hadde vært godt å hørt gjennomførte desperate forsøk på å forsvare Hr.Captain. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bra Hewitt ikke er aktiv på forumet akkurat nå altså. Bra? Synd vil eg si. Hadde vært godt å hørt gjennomførte desperate forsøk på å forsvare Hr.Captain. Han har hele regla på clipboard hele tiden. Synd de ender i, "skrev Gerrard i boka" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Synd de ender i, "skrev Gerrard i boka" Knallharde udiskutable argumenter. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Scotsman-tråden døde. Hvor skal folk fra Oslo se kampen i morgen? Jeg orker ikke en ny Utd - LFC med de Gerrard-elskende vennene mine. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er fristet til å ta matchvinnerens navn som nick hvis vi vinner i morgen, men sjansen for at jeg ender opp med å hete Carragher er for stor til at jeg er villig til å ta sjansen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) hehe, selvmål og Liverpool-United kamper går jo hånd i hånd.(fra begge lag) Endret 13. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er fristet til å ta matchvinnerens navn som nick hvis vi vinner i morgen, men sjansen for at jeg ender opp med å hete Carragher er for stor til at jeg er villig til å ta sjansen... Nesten kokepunktet til Wolfram der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5044613,00.html Nei for Liverpool har jo ikke kjøpt noe som helst i det tidsrommet. Hjernevasket. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Når kommer den kampen med 4 mål til Berbatov, egentlig? Den dere snakket så mye om da han ble kjøpt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Var alltid imot det, veddet jo mot det også. Tror det var mot Nightkeeper og Game? Litt usikker nå, men ja, det skjer ikke. Føler meg synd for niko, virker faktisk som han sitter i fengsel med 5 Liverpool supportere. Så på et bilde av Berbatov som han hadde på profilen på Facebook, og en UTD supporter skrev faen meg "Æsj Berbatov, selger han med en gang på Fifa og kjøper Torres. <3<3<3" elns. Syns det var stygt av Game, Points og co. å ditche deg jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå