Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei nei nei..jeg ligger her å venter på legen i haugesund..må kanskje bli lagt inn..får håpe di har canal+ her da,i så tilfelle slik at jeg får se kampen på lørdag..

:blink:

Kan ikke tenke meg noe verre enn ei sykehusseng under United-LFC. God bedring!

Lenke til kommentar

Takker for gode lykkeønskninger folkens...Dere har tydeligvis sendt meg litt god karma,på fredag den trettende av alle ting :love:

Fryktet lørdagens kamp ville ryke når di høylytt begynte diskutere hvilken skalpell di skulle bruke på magen min.

Heldigvis skulle det bare et sprøytestikk til i mageregionen,og simsalabim så var jeg frisk igjen.

Hint til alle dere fotballspillere,får dere brannsår på låret,rens det.

Lenke til kommentar
Hint til alle dere fotballspillere,får dere brannsår på låret,rens det.

Har jeg aldri gjort, hatt noen ganske svære.

Be a man. ;)

Det brannsåret var en direkte konsekvens av at jeg måtte på sykehus inatt.Pga det så fikk jeg lymfeknuter som hovnet opp og klemte nerver imellom lår og mageregionen.Har hatt slike brannsår 1000 ganger uten problemer.Men jeg vil helst slippe en slik helvetes-natt en gang til :innocent:

Lenke til kommentar

Aaaah, hvorfor jeg sto jeg opp? Vil sove i 24 timer til!

niko, kom til Scotsman i Bergen du, der er jeg. :p

Haha Corey, det med at de fant ut plutselig hva de skulle gjøre også var du frisk igjen høres så jævlig ut som "House". Med en gang han tenker på noe viktig så er episoden ferdig. :p

Lenke til kommentar
Har fått et slags "spyd" 3 cm inne i låret før :S. Kan da ikke være så jævlig med et brannsår da :p

Jeg gikk i tre uker med ei 5 cm lang synål opp under foten. Dens tod rett opp, merkelig at den ikke hadde truffet noe bein inni. Slik rant jeg alpint og masse annet rart, men plutselig begynte jeg å kjenne det mer og mer :p Fatter fortsatt ikke at jeg hadde den der så lenge. De stod i teppet til tanta mi, og jeg kjente bare et bittelite stikk da den kom inn :p Men det anbefales ikke, måtte gjennom en ganske stor operasjon for å fjerne den :p

Lenke til kommentar
Haha Corey, det med at de fant ut plutselig hva de skulle gjøre også var du frisk igjen høres så jævlig ut som "House". Med en gang han tenker på noe viktig så er episoden ferdig. :p

Haha..Ja jeg sa det til legen.."Dette er akkurat som en dårlig episode av House.Først vil dere operere og så plutselig er jeg frisk".Klager ikke jeg akkurat ;)

Jeg gikk i tre uker med ei 5 cm lang synål opp under foten. Dens tod rett opp.

Og jeg sprang maraton med en øks inni låret :roll:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...