sk1rty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg håper egentlig at Ronaldo spiller. Toppscorerlista: # Didier Drogba 19 # Cristiano Ronaldo 16 Så putter han fire mål i de to siste kampene Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ronaldo er vel oppe i 17 mål etter lørdagens straffemål? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Gleder meg noe så utrolig til at Terry & Co må stå æresvakt for United Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ronaldo er vel oppe i 17 mål etter lørdagens straffemål? 8571212[/snapback] jepp gleder meg til kampen i kveld ikkje stress eller nerver, kun prestisje(elns. ) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ronaldo er vel oppe i 17 mål etter lørdagens straffemål? 8571212[/snapback] Det er ligamål ja, 23 mål totalt denne sesongen! Slettes ikke dårlig for en flankespiller! Gud som jeg gleder meg til i kveld! Satser på at følgende sang kommer til å runge på Brua: «Mourinho thanks for listening You really kept our trophy glistening So if you're sacked in May Don't run away You can polish our trophys anyday!» Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Spillere som trenger hvile bør få hvile nå. Det er fa-cup som nå teller. Hadde vert morro om midtbane spilleren Ronaldo hadde blitt toppscårer, men fa-cup er pri 1, 2 og 3 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Håper vi stiller toppet i kveld, for å hvile spillere mot West Ham. Hvis vi topper ikveld, har de hele 10 dager å hvile på til FA-cup finalen. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Håper vi stiller toppet i kveld, for å hvile spillere mot West Ham. Hvis vi topper ikveld, har de hele 10 dager å hvile på til FA-cup finalen. 8572054[/snapback] Jeg har også lyst til at de skal toppe laget i dag. Det er mest fordi at jeg har lyst til å slå Chelsea!! Lenke til kommentar
pej Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Håper vi stiller toppet i kveld, for å hvile spillere mot West Ham. Hvis vi topper ikveld, har de hele 10 dager å hvile på til FA-cup finalen. 8572054[/snapback] Det blir nok omvendt. West Ham er enda med i nedrykkstriden, så det ville vært urettferdig mot de andre lagene om vi stilte med et reservepreget lag mot de. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 <Det blir nok omvendt. West Ham er enda med i nedrykkstriden, så det ville vært urettferdig mot de andre lagene om vi stilte med et reservepreget lag mot de. Det er ikke vårt problem. Man kan kanskje si det er urettferdig, men vi bør og skal tenke på oss selv. Det gjør de andre også. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I UEFAs turneringer kan man så vidt jeg vet straffes for å stille med B-preget lag dersom det virker inn på hvem som går videre. Jeg ser ikke bort fra at Premier League har et liknende reglement. Uansett ville det være direkte frekt overfor lagene i nedrykksstriden ikke å stille med sitt beste lag i en slik kamp. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Så fotball har blitt en sport der man må tilpasse lagoppstillingen så den blir best mulig for andre lag enn seg selv? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Det blir nok omvendt. West Ham er enda med i nedrykkstriden, så det ville vært urettferdig mot de andre lagene om vi stilte med et reservepreget lag mot de. 8572682[/snapback] å stille med toppet lag mot west ham og kanskje slå opp igjen noen skader eller noen nye før fa-cup finalen er berre idiotisk Endret 9. mai 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Så fotball har blitt en sport der man må tilpasse lagoppstillingen så den blir best mulig for andre lag enn seg selv?8572850[/snapback] Det handler om fair play. Det sier seg selv at det ikke blir rettferdig overfor lagene i nedrykksstriden dersom United gir vekk tre poeng til West Ham. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg tror det blir toppet lag i kveld og mot Hammers, de har en uke å vile på til fa cupen. chelsea vil de nok prøve og slå samme med hammers, men det kan vel hende at de viler en spiller eller to hvis de skulle føling på en eller annen skade. Dette der i mot er det jeg gleder meg mest til når rollene på dette bildet blir gjort om (bildet er fra 2005). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I UEFAs turneringer kan man så vidt jeg vet straffes for å stille med B-preget lag dersom det virker inn på hvem som går videre. Jeg ser ikke bort fra at Premier League har et liknende reglement. Uansett ville det være direkte frekt overfor lagene i nedrykksstriden ikke å stille med sitt beste lag i en slik kamp. 8572682[/snapback] Og hvor mange ganger har vi sett b-lag i tilsvarende kamper? Senest med Liverpool i helga. Regelen er der, men ingen bryr seg. Inkludert UEFA/FA. Manchester United sammen med mange andre lag har stilt b-lag i siste kamp i gruppe spillet i CL. Lenke til kommentar
pej Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er ikke vårt problem. Man kan kanskje si det er urettferdig, men vi bør og skal tenke på oss selv. Det gjør de andre også. 8572491[/snapback] Vel, SAF har et annet syn på den saken. Det er, som tidligere nevnt, snakk om fair play. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 FORZA UNITED Tror vi har et fremtidigt talent i troppen: Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 På forsiden av Dagbladet idag blir Cristiano Ronaldo kalt ManU-Ronaldo, er det flere en meg som synes det er fullstendig feil? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 There's only one Ronaldo - Cristiano Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå