Giallorossi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 QUIZ! Du fikk 13 rette av 13 mulige, Dette var strålende, du er rene mesteren ! Virklig bra jobba ! Idiotisk lette svar, spørsmål 3 var også litt på bakbeina da de ikke spesifiserte til A-lags spill (Utennom Treningskamper) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Hvordan har det gått med lagene dine i CL Giallorossi? Du har vel uansett ett eller to lag videre? Skal noe til å unngå det med listen over lag man holder med... Endret 12. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Wow, full pott, skal be lillebroren min ta den og se om han slår meg! Blir vel vanskelig å slå deg dersom du klarte full pott Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Wow, full pott, skal be lillebroren min ta den og se om han slår meg! Blir vel vanskelig å slå deg dersom du klarte full pott Han burde også greie full pott selvom han er 14 og Barca fan. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvordan har det gått med lagene dine i CL Giallorossi? Du har vel uansett ett eller to lag videre? Skal noe til å unngå det med listen over lag man holder med... Oh, Ironien er helt på topp ser jeg, dessverre, det var bare United som klarte seg. Er kun to andre lag jeg heier/følger med på (RM+Roma). Men jeg har sympati med en hel del andre Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å følge med på italiensk blir jo som å se på adeccoligaen ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å følge med på italiensk blir jo som å se på adeccoligaen ... Mobber du Adeccoligaen Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å følge med på italiensk blir jo som å se på adeccoligaen ... Mobber du Adeccoligaen Tihi Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Utrolig kamp i går. Måtte veksle litt mellom United og Arsenal. Skjedde jo helt klart mest i Unitedkampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 13 av 13 på den første, men bare 9 av 10 på den andre. Begge utrolige lette da, bare at jeg trodde vi slo Derby 9-0 og ikke Ipswich. Uff. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gleder meg til mot Pool. Kun 47 timer igjen. Hadde vært herlig med en reprise av fjorårets kamp på Old Trafford. Det var herlig. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i Bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Innlegg som var i strid med dette er sletta. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 For de som har Xbox360. Dette må kjøpes ;D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Reservene spiller mot Pool i kveld. Håper på seier. Laget: PIG Eckersley - C. Evans - De Laet - Fabio Drinkwater - James - Possebon - Brady - Martin Welbeck Innbyttere: Woods, Derbyshire, Norwood, Bryan, Gill. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hmm, ville sett Tosic igjen men han er vel ikke i noen slags form, så med mindre det er skade så ser det ikke så bra ut for han nå. Laget er jo ellers bra, vil se mer av James som var fantastisk morsom å se på mot City noen uker siden, og Martin er jo i storform for reservene så håper han presterer. Welbeck på topp er jo alltid gøy, også får vi se om PIG klarer å spille bra i dag. Fabio og Eckersley er god standard på back i reservekamp altså. De Laet, den "rare" signeringen fra Stoke, var jo faktisk ganske god mot City også i den kampen jeg så. Så vi får se om han gjør en bra figur i kveld. Possebon har ikke vært så veldig positiv i det siste heller, så skal se litt nøye på han også i dag. Kampen er vel kl. 8, er det ikke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Var vel 20.30 den begynte? Mener det stod det på united.no Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tøft, Xbox 360 front plate. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tøft, Xbox 360 front plate. Se fire innlegg før ditt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tøft, Xbox 360 front plate. Se fire innlegg før ditt. Jøss. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=85uVJ4ORkd0 Caller: "Good evening. Are you alright there Gary? Are you alright Paul?" Studio: Hi. Caller: "Firstly, can I just congratulate Gary on the size of his balls..." Studio: What? Caller: "The size of his balls. It just seems like he's got a massive ****." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå