kandinsky Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skjønner Fergie. Jeg hadde ikke klart å benke Berbatov uansett om han hadde sitti med bena i kors og røyka fredspipe på banen. Ferdinand hadde noen glipper som var forjævlige, ellers syns jeg det var bra. Giggs var konge Nesten MoM for min del. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Enig med at Giggs nesten var MoM, men vanskelig når man ser Rooney spill med så mye passion for klubben og løpe opp og ned KONSTANT. Only one winner for min del.. Altså, det er så vanskelig, fordi jeg syns Berba er god og jeg vil egentlig ikke klage hvis dere skjønner. Jeg vet at han har magi i seg, og at han kan være strålende at any given time. Men altså, han burde blitt byttet ut samtidig som Scholes i dag, det er rett og slett frekt å ikke la Tevez være med i kveld med mindre han skal starte på lørdag. Fy faen som jeg gleder meg til kampen på lørdag nå altså, hadde en ekkel matteprøve på fredag men har bestemt meg å ta helgen nå altså, så blir bare et par dager med chill og fri før kampen; the way it should be. Er enig med resten egentlig, Rio og Vida var jo sterke som faen når det gjaldt i andre omgangen, spesielt Vida ja. Rio trenger fortsatt kamper merker jeg, for å bli Rio av 07/08. I år ser det ut som Vida faktisk kan vinne Player of the Year, seriøst. Vanvittig i forsvar, og ikke minst mål som betyr så mye. Første målet mot Chelsea og Inter nå, winner mot Sunderland etter 90 min spilt osv. Det er fantastisk, Steve Bruce-esque på cornere. Hvis Vida klarer å fortsette sånn helt frem til sommeren, så må han jo være blant de beste, seriøst. Endret 12. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Veldig enig i at Vida ligger helt i tet hittil angående årets spiller. Tror han blir jævlig viktig for oss på lørdag. Det blir Vidic-drakta på lørdag for min del. Et lite skår i gleden er at noen av apene i shop-en til united.no har klart å sende meg langarma (Vidic-)drakt i large. Jeg skulle ha korte ermer i medium/small, så drakta sitter som en nattkjole på meg nå. Uansett. Kommer faenmeg til å bli en sinnsyk dag! Eneste nedturen er at bussen min går 17.00 og at jeg ikke får dratt hele kvelden, natta og dagen på byen med Points og resten av gjengen etter kampen. Enten det blir for å feire eller for å slukke sorger blir det nok kos. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Uffda. (Drakten og Points gjengen). Men seieren er det som gjelder, har ikke hatt mer lyst å slå Pool enn det jeg har nå på lenge altså. Etter de slår Real 4-0, kan vi bring them back nede på jorda liksom. Hadde vært herlig, men vet ikke jeg, kan være vanskelig med Gerrard og Torres tilbake. Vi får se, håper Ferdinand er klar å ta seg av Torres igjen isåfall. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Uffda. (Drakten og Points gjengen). Men seieren er det som gjelder, har ikke hatt mer lyst å slå Pool enn det jeg har nå på lenge altså. Etter de slår Real 4-0, kan vi bring them back nede på jorda liksom. Hadde vært herlig, men vet ikke jeg, kan være vanskelig med Gerrard og Torres tilbake. Vi får se, håper Ferdinand er klar å ta seg av Torres igjen isåfall. For guds skyld. Torres og Gerrard må spille. Orker ikke en til "vi spilte uten Gerrard og Torres bla bla bla". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Enig, men hvis ikke de spiller nå er det bare latterlig uansett. Begge spilte kampen mot Real i går, så det betyr at de kan spille til helga. Sparer de til CL kanskje? Endret 12. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 winner mot Sunderland etter 90 min spilt osv. Gjett hvem som var og så den kampen live? Har ikke ord for hva jeg følte når den lå i nettet. Vidic har vært konge denne sesongen. Litt merkelig hvordan draktkjøpene mine passer med hvem som blir vår beste spiller samme sesong. Før 06/07 kjøpte jeg Ronaldo-drakt, før 07/08 kjøpte jeg med Rio bakpå og i år kjøpte jeg Vidic-drakt. Anyhow, hvis Vidic fortsetter i samme spor resten av sesongen og ikke blir kåret til Premier Leagues beste spiller tror jeg det aldri vil skje at en forsvarspiller mottar den prisen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Helt enig, da skjer det ikke, seriøst. Haha nice draktkjøp. Måtte ha vært herlig ja, så du måten han feiret på? Faen så herlig, han hadde ikke peiling på hva han gjorde der. EDIT: Sånn. Endret 12. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Helt enig, da skjer det ikke, seriøst. Haha nice draktkjøp. Måtte ha vært herlig ja, så du måten han feiret på? Faen så herlig, han hadde ikke peiling på hva han gjorde der. Så bare noen glimt av det dessverre siden jeg satt ganske langt vekke fra gressmatta og det plutselig kom litt mange armer/hoder i veien. Husker egentlig ikke så mye fra akkurat scoringen, bortsett fra det gigantiske jubelbrølet. Men jeg har jo selvfølgelig sett det i ettertid, fantastisk morsom feiring Endret 12. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Haha ja, en av de beste jeg har sett. Å så herlig at Fergie fant han fra ingen sted. Må virkelig være et av beste kjøpene til Fergie mtp. prislappen og kvaliteten; EVER. Endret 12. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Begge de kjøpene den vinteren må være noe av det smarteste Fergie har gjort på overgangsmarkedet i nyere tid. Vidic for £7 mill og Evra for £5 mill er jo røverkjøp deluxe. Edit: Typo. Endret 12. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 QUIZ! Du fikk 13 rette av 13 mulige, Dette var strålende, du er rene mesteren ! Virklig bra jobba ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du fikk 13 rette av 13 mulige, Dette var strålende, du er rene mesteren ! Virklig bra jobba ! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Den var kjempevanskelig altså. Du fikk 0 rette av 13 mulige, Til og med en nyfødt unge er bedre enn deg ! Endret 12. mars 2009 av Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ny quiz.. Du fikk 10 rette av 10 mulige, Du er medlem av suporter-klubben!!! ------------------------------ Litt vanskeligere, men finner enda ingen virkelig gode og lange quizer. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Wow, full pott, skal be lillebroren min ta den og se om han slår meg! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå skal jeg se kampen på nytt, gleder meg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Til og med eg klarte 13 av 13.... Da er det litt for lette spm om united... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå