Sir LuckyNr7 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 mitt tips ble hvertfall nesten helt riktig, 2-0 Ronaldo , Vidic istedet for roon å berba, grattis ppl, Sit down morinho, Sit down morinho, Good bye morinho, Good bye morinho Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Roma i kvarten eller semien, helt sikkert... hadde vært så typisk. Vi kan jo ikke møte Sporting eller Celtic, så det får gå med CL-motstander nr. 3, Roma. Vi kan jo møte Villarreal da Eneste vi kan være helt sikker på er at vi ikke møter Liverpool. Det skjer aldri. Kommer vi til finalen har Liverpool røket ut i semien etter straffekonk mot den andre finalisten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis vi følger logikken til 7Bolanos er vi nå verdens beste lag folkens! Litt kjedelig at Liverpool var verdens beste i 24 timer, men det gjør ingenting nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Roma i kvarten eller semien, helt sikkert... hadde vært så typisk. Vi kan jo ikke møte Sporting eller Celtic, så det får gå med CL-motstander nr. 3, Roma. Vi kan jo møte Villarreal da Eneste vi kan være helt sikker på er at vi ikke møter Liverpool. Det skjer aldri. Kommer vi til finalen har Liverpool røket ut i semien etter straffekonk mot den andre finalisten. Liverpool taper da ikke straffekonk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Liverpool taper da ikke straffekonk. Jo, om det står mellom og tape straffekonk og møte United så skjer det første, selv om jeg ville gitt mye for å møte (og slå) Liverpool i en CL-finale. Når møtte United og Liverpool hverandre sist i CL-sammenheng? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Liverpool taper da ikke straffekonk. Jo, om det står mellom og tape straffekonk og møte United så skjer det første, selv om jeg ville gitt mye for å møte (og slå) Liverpool i en CL-finale. Når møtte United og Liverpool hverandre sist i CL-sammenheng? Aldri. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Aldri. Nemlig. Liverpool har derimot tapt en straffekonk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Good good good! Da var Inter borte. Må si de skuffer meg litt. Var ikke mye spill med de. De hadde to monstersjangser, og Stanko sitt skudd. Men bortsett fra slutten av første omgang hadde United kontrollen. Trekker det eg sa om at Rooney måtte sjerpe seg. Han hadde en helt annen jobb i dag enn spiss Det er ikke alle lag som kan bruke spissen sin til den jobben. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Herrefaenmeggud for en DRITTdårlig keeper han der Doni er.At det finnes keepere på et slikt nivå som pr.dags dato er så elendige på straffer trodde jeg ikke eksisterte. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Rooney, VDS og Vidic gjorde ein super jobb i dag! Men når eg tenkjer meg om, blir det feil å ikkje trekke fram Ronaldo, Rio, Evra eller O'Shit heller. Vakkert <3 Grattis folkens! Deilig å vera vidre! Kem håpar dere på som motstander neste runde? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Barcelona, Liverpool, Chelsea, Atletico, Bayern og Villareal er kvartfinalistene, hvem vil dere heldst møte? Jeg hadde foretrukket Villareal eller Atletico. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Herlig å gå videre, Inter viser seg å faktisk og ikke være det dritlaget vi møtte for to uker siden. Eneste minuset idag er Scholes og Carrick som er langt under pari, spesielt slutten av første omgang er grusom. Uansett Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Unngå Chelsea og Barca Endret 11. mars 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Barcelona, Liverpool, Chelsea, Atletico, Bayern og Villareal er kvartfinalistene, hvem vil dere heldst møte? Jeg hadde foretrukket Villareal eller Atletico. Atletico,Villareal eller Bayern. Uansett motstander så blir det vanskelig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Barcelona, Liverpool, Chelsea, Atletico, Bayern og Villareal er kvartfinalistene, hvem vil dere heldst møte? Jeg hadde foretrukket Villareal eller Atletico. Skal vi se: Barcelona - Liverpool Villarreal - Chelsea FC Porto - ManUtd Bayern - Arsenal Semi finaler: Barcelona - Bayern Villarreal - ManUtd Finale: ManUtd - Bayern Den hadde vært naijs Endret 11. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Pissnervøs fram til andre målet, så roa nervane seg litt. Fikk ikkje sett første omgang heller på grunn av jobb, men fikk oppdateringar via sms og web. Hadde berre såvdit funne meg til rette med ein halvliter på puben før Ronaldo scora. Fy faen for ei genial pasning frå Rooney. Inter har eit par bra sjansar, men vi har diverse som bør omsettast til mål sjølve også. Det er deilig å vere vidare, no er det berre å vente på laurdag! Edit: Er Atletico vidare? Vart ikkje det 2-2 i spania og 0-0 i portugal? Endret 11. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Barcelona, Liverpool, Chelsea, Atletico, Bayern og Villareal er kvartfinalistene, hvem vil dere heldst møte? Jeg hadde foretrukket Villareal eller Atletico. Skal vi se: Barcelona - Liverpool Villarreal - Chelsea Atletico Madrid - ManUtd Bayern - Arsenal Semi finaler: Barcelona - Bayern Villarreal - ManUtd Finale: ManUtd - Bayern Den hadde vært naijs trodde porto gikk videre jeg? spilte ikke de 2-2 på borte og 0-0 på hjemmebane? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hahhaha, noen som så intervjuet med Ronaldo? Så ut som han hadde Touretts syndrom Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Vi kan nok dessverre ikke møte Atletico siden de røk ut for Porto på bortemål i kveld. Jeg tar gjerne Porto i kvartfinalen. Jeg vil ikke ha Villareal (to dørgende kjedelige uavgjortkamper - nei takk!), Chelsea, Barca eller Liverpool (vil ha dem i finalen). Endret 11. mars 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå