TomWhittaker Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Takk Lars, enig med deg der, ser ikke poenget med å vise bilder av deppa Terry, forøvrig en spiller jeg respekterer mye, flott fyr. 8555571[/snapback] Any respect I had for the power they showed in the second half is entriely diminished by that despicable ***** John Terry. Of course, being England captain he is immune from all criticism. Making w a n k e r signals at our support and taunting the home fans when our physio saved his life. Classy. Joda, flott fyr. (Arsenal-fans var ikkje så veldig fornøgd med oppførselen hans etter kampen) Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Herlige bilder fra Carrington idag! http://editorial.gettyimages.com/Search/Se...ventId=74072956 Giggsy, tidenes mestvinnende i seriesammenheng! 8558624[/snapback] Vidunderlige bilder, takk. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Spurt om dette før, men spør igjen. Hva synes dere om Tomas Kuszaczak og Ben Foster (Edwin Van der Sar er et klart førstevalg)? Jeg tror at Sir Alex vil ha et luksus problem på keeper plassen de nærmeste årene. 8557433[/snapback] Teit spørsmål. Van Der Sar har mer erfaring, derfor er han såklart et førstevalg. Kuszczak vil bli Uniteds nye førstekeeper når Van Der Sar legger opp, mens Ben Foster er en nødløsning. Slik vil det jo alltid bli. En hver klubb trenger en bred stall, også Manchester United. Jeg vil også legge til at å gå på skolen i Uniteddrakt i går er faen meg det deiligste jeg har gjort på lenge. Det var ekstra godt å si hei til Chelskisupportere i går. Stakkars, de var jo helt knust. HEHE Endret 8. mai 2007 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Spurt om dette før, men spør igjen. Hva synes dere om Tomas Kuszaczak og Ben Foster (Edwin Van der Sar er et klart førstevalg)? Jeg tror at Sir Alex vil ha et luksus problem på keeper plassen de nærmeste årene. 8557433[/snapback] Teit spørsmål. Van Der Sar har mer erfaring, derfor er han såklart et førstevalg. Kuszczak vil bli Uniteds nye førstekeeper når Van Der Sar legger opp, mens Ben Foster er en nødløsning. Slik vil det jo alltid bli. En hver klubb trenger en bred stall, også Manchester United. 8562144[/snapback] En landslagsaktuell keeper som har spilt meget god i pl er nok litt mer enn en nødløsning. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ben Foster er ikke en nødløsning han er et av de største keepertalentene i Storbritannia. Hvis han blir lånt ut et par sesonger til en PL klubb så han får mere erfaring med PL så kommer denne keeperen til å bli veldig god. Det er vel heller Kuszczak som er en nødløsning! Endret 8. mai 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ben Foster er ikke en nødløsning han er et av de største keepertalentene i Storbritannia. Hvis han blir lånt ut et par sesonger til en PL klubb så han får mere erfaring med PL så kommer denne keeperen til å bli veldig god.Det er vel heller Kuszczak som er en nødløsning! 8562229[/snapback] jeg syns at Kuszczak har spilt bra dei kampane han har spelt. Så eg hadde heller sett for meg han som førstekeeper snart som mulig. Men det er jo naturlig at VDS er førstekeeper på grunn av rutine. Men Ben Foster kan bli førstekeeper om han er ute eitt par-tre år i ein middelmådig PL klubb. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Herlige bilder fra Carrington idag! http://editorial.gettyimages.com/Search/Se...ventId=74072956 Giggsy, tidenes mestvinnende i seriesammenheng! 8558624[/snapback] Vidunderlige bilder, takk. 8561897[/snapback] man stiller seg ikke rundt basketkorga for å feire seriegull vet du Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Herlige bilder fra Carrington idag! http://editorial.gettyimages.com/Search/Se...ventId=74072956 Giggsy, tidenes mestvinnende i seriesammenheng! 8558624[/snapback] Vidunderlige bilder, takk. 8561897[/snapback] man stiller seg ikke rundt basketkorga for å feire seriegull vet du 8562966[/snapback] huh? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Terry gruer seg til å stå æresvakt for Man. Utd. Les mer her. Endret 8. mai 2007 av The1 Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ronaldo engasjerer seg Fint gjort av Ronaldo! Skjønner godt at Terry gruer seg. Chelsea viser storhet mtp. morgendagen. Endret 8. mai 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Smith får ikke medalje Syntes dette var litt trist. Syns han har bidratt veldig godt for United i det siste og etter min mening fortjener han en medalje. Bare så synd at det må 10 kamper til for å få en medalje Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synd for Smith men sånn er reglen, dessverre for han. Men du må huske at det året han brakk beinet så hadde han også for få kamper til å få fa cup medaljen (eller var det liga cupen?). Da søkte United FA om han kunne få en medalje på grunn av beinbruddet, de var greie den gangen og ga han en medalje. Dette gjelder jo også andre spillere, Kuszczak er jo en som også har spilt noen kamper men ikke får medalje, så hvis de skal bende reglene for en så må de gjøre det for alle... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synd for Smith men sånn er reglen, dessverre for han. Men du må huske at det året han brakk beinet så hadde han også for få kamper til å få fa cup medaljen (eller var det liga cupen?). Da søkte United FA om han kunne få en medalje på grunn av beinbruddet, de var greie den gangen og ga han en medalje. Dette gjelder jo også andre spillere, Kuszczak er jo en som også har spilt noen kamper men ikke får medalje, så hvis de skal bende reglene for en så må de gjøre det for alle... 8567418[/snapback] Håper de strekker seg etter og gir han en medalje! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Michael Ball får tre kampers karantene for stemplingen av Ronaldo, dvs at han må stå over siste kamp av denne sesongen og de to første av den neste. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Michael Ball får tre kampers karantene for stemplingen av Ronaldo, dvs at han må stå over siste kamp av denne sesongen og de to første av den neste. 8567664[/snapback] Mest sannsynlig, men jeg håper at straffen ikke kommer før sesongslutt så han må stå over alle til neste sesong. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvilken kanal går kampen på i morra? Sett på TV-oversikten på vg.no, men finner ingen kanal hvor den går... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Smith får ikke medalje Syntes dette var litt trist. Syns han har bidratt veldig godt for United i det siste og etter min mening fortjener han en medalje. Bare så synd at det må 10 kamper til for å få en medalje 8567343[/snapback] Synd, de bruker å bøye reglene om det er snakk om 1 kamp og spilleren har vert ute med langtids skade, men men. Kan ikke bøye reglene hver gang. Larsson får heller ikke Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Den går på Canal+ 8568056[/snapback] Ja jeg fant det ut selv også... Innbilte meg et øyeblikk at det var FA-cup finalen som gikk i morra, men det er jo Premier League... Endret 8. mai 2007 av sentimental Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Den går på Canal+ 8568056[/snapback] Ja jeg fant det ut selv også... Innbilte meg et øyeblikk at det var FA-cup finalen som gikk i morra, men det er jo Premier League... 8568332[/snapback] Hehe... Blir jo nesten den samma kampen bare at ingen av lagene spiller om noe spesielt i morgen. Når det gjelder kampen i morgen håper jeg SAF viler viktige spillere som Ronaldo og Giggs slik at de kan være utvilte til FA-cup finlaen. Så kan vi heller bruke spillere som ikke har fått så mye spilletid og kanskje noen spillere som har vært ute med langtidskade slik at de kan få skikkelig kamptrening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå