Jotun Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 off. De må seriøst gjør noe med midtbanen. Den har ikke vært mye god i dag. Feilpasninger og mottaksfeil i et kjør. Rooney må ta seg sammen. Han har ikke fått til mye. Men så plutselig gjør han det som må til. Satser på et mål fra han i andre omgang. Enig med Erlend. Nå må de få opp tempoet og begynne å spille fotball. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det. Alt i alt har United vært bedre enn Inter i første omgang. Vi er IKKE heldige som leder, selv om det ikke hadde vært ran på høylys dag om det hadde stått 1-1 heller. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dessverre for dere, jeg er nødt til å tro at Inter vil skåre mål..l De var det beste laget i 1.omgang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det. Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 - Scholes har gjort flere feilpasninger i dag enn resten av sesongen til sammen. Helt fryktelig i dag. han hadde 31 pasninger og 88% treff. Så han har ikke hatt så enormt mye feilpasninger. Men føler at de han sentrer til har sovet i flere av de feilpasningene han faktisk hadde. Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skikkelig hårfønerbehandling i pausa no slik att alle er 100% konsentrert, dersom vi helde eit høgt tempo henge ikkje Inter med, men vist vi fortsetter slik som vi avslutta 1 omgang ryke vi. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det. Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang LOL! Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det. Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang Få den vekk! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg sa det, Tevez hadde vært bedre for denne kampen enn Berbatov for meg. Men stoler på Fergie, vi får se. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dessverre for dere, jeg er nødt til å tro at Inter vil skåre mål..l De var det beste laget i 1.omgang. Så du første omgang? Er du blind? United har vært bedre, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjør på offensivt i andre omgang, og vi tar det. Hjelper ikke å forsvare 1-0-ledelsen nå. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det. Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang Ta AV drakten din! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fergie vet hva gutta må gjøre, det gjelder bare å få det til, og det bør vi klare. Savner tempoet, er mye trilling på egen banehalvdel og på midtbanen. Vi gir Inter tid til å mure opp bak, og da trenger vi noe helt magisk (O'Shea-sjansen) til å sette en i nota (som ville skjedd om det var noen andre enn O'Shea som mottok den ballen). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare flaks at Inter ikke har putta enda. Dere åpna bra i 10 min, men Inter har dratt ned tempoet og fått kampen inn i dems bane. Kjør på med full guffe og United tar dette. Om Inter får lov til å fortsette slik tar de det. Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang LOL! Prøver et kvarter uten drakten etter pause, om det går til himmels med det så lar jeg være å ta den på igjen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Greit resultat i første omgang dette. Men det blir for dårlig på pasningsfronten. Altfor mange sløve feil som ikke skal skje. Håper på skjerpings i 2. omgang. Hvis det er så må du love meg å ikke bruke noen som helst drakter når United spiller i fremtiden Raste. :!: Endret 11. mars 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Utd har vært bedre enn Inter, men ikke så mye heller. Men å si at Inter har vært bedre viser mangel på fotballkunnskap, jaja. D'Amico, enig at Scholes ikke har vært bedre men det har MYE å gjøre med andre spiller i midtbanen, er bare ikke 100% konsentrert. Jeg ville aldri tatt Scholes ut av en sånn kamp før 60-70+min. Anderson inn rett fra pause vil være tabbe, spør du meg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 - Scholes har gjort flere feilpasninger i dag enn resten av sesongen til sammen. Helt fryktelig i dag. han hadde 31 pasninger og 88% treff. Så han har ikke hatt så enormt mye feilpasninger. Men føler at de han sentrer til har sovet i flere av de feilpasningene han faktisk hadde. Kanskje ikke så mange, men de pasningene han har bommet på har ofte vært grove feil som har ført til overgangsmuligheter for Inter. Slike store feil gjør han svært sjeldent, men i dag har det skjedd flere ganger. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det jeg syns er det mest tragiske i denne kampen er at vi ikke går i ballfører. Vi venter og rygger, og håper på at fyren med ballen slår en dårlig pasning. Det der skal faen meg være mulig å rette på..... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Lurer faktisk på om det er noe med drakten min, tok den på etter 10 minutter og da mistet United helt fokuset. Tok den av etter 44 min og da fikk Rooney en sjanse med engang Striptease i stua til Raste? Me like. Han hadde 31 pasninger og 88% treff. Så han har ikke hatt så enormt mye feilpasninger. Men føler at de han sentrer til har sovet i flere av de feilpasningene han faktisk hadde. Det var jo midt i omgangen sånn cirka. Tror nok han hadde en del feilpasninger etter det også. Men ja, få som møter ballen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Å herregud så kvalmt det er å høre på når Fjørtoft og co. skryter av hvor viktig fotballkanal Viasat er...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå