Stonemeister Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Deilig å vinne serien! Endelig et lag som har gjort seg fortjent til seieren! Glory, Glory alle United-supportere! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Selv om dere er noen arrogante og uforskammede jævler (jmfr: latterliggjøring av deprimerte Chelsea-spillere), så må jeg nesten bare gratulere dere med seriegullet. Det var faktisk fortjent. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer med dagen til alle oss svorne manchester united fans!!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg gratulerer, jeg og... Dere viste at alt ikke handler om penger, og det respekterer jeg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Selv om dere er noen arrogante og uforskammede jævler (jmfr: latterliggjøring av deprimerte Chelsea-spillere), så må jeg nesten bare gratulere dere med seriegullet. Det var faktisk fortjent. 8554183[/snapback] Takk Lars, enig med deg der, ser ikke poenget med å vise bilder av deppa Terry, forøvrig en spiller jeg respekterer mye, flott fyr. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi er beeeest ;p det har vi vist igjennom hele sesongen, nå får vi endelig lønn for strevet ! Men har jo lenge vært klart at vi har vunnet da gleder meg mest til Cup finalen nuh... tar vi den også? ;p Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Når du er inne på det, vi vant ikke seriegullet i perioden 1990-1992 sant? 8553039[/snapback] Vi vant ikke seriegull i perioden 1968-1992 siste seriemesterskap før 93 var i 1967... Edit: Ball blir etterforsket... Godt er det for man skal være relativt sveiseblind hvis han ikke får en straff etter den stemplingen der... Endret 7. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå ser jeg frem til 5 ting resten av sesongen: - At FA rævkjører Michael Ball - Se Chelsea klappe oss inn på Brua - Vinne over Chelsea på Brua - Se Gaz løfte trofeet - Vinne over Chelsea i FA-cupen Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Spurt om dette før, men spør igjen. Hva synes dere om Tomas Kuszaczak og Ben Foster (Edwin Van der Sar er et klart førstevalg)? Jeg tror at Sir Alex vil ha et luksus problem på keeper plassen de nærmeste årene. Endret 7. mai 2007 av MetroN Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er ikke Kuszczak bare lånt ut a? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mener å ha lest at han ble kjøpt av West Brom. (litt usikker på klubben) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er ikke Kuszczak bare lånt ut a? 8557485[/snapback] Kuszxzak er ikke utlånt nei. Han er vår 2. keeper. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som har lagbildet i stor oppløsning? Trenger det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 http://www.united.no/index.php/news/nyhete...gie_for_pokalen Anbefaler alle å lese denne kommentaren, veldig veldig god lesning . Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 http://www.united.no/index.php/news/nyhete...gie_for_pokalen Anbefaler alle å lese denne kommentaren, veldig veldig god lesning . 8558088[/snapback] Veldig god lesning, ja! Får liksom ting litt mer i perspektiv nå Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er ikke Kuszczak bare lånt ut a? 8557485[/snapback] Kuszcak ble lånt ut av WBA denne sesongen men overgangen blir gjort permament til sommeren! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Herlige bilder fra Carrington idag! http://editorial.gettyimages.com/Search/Se...ventId=74072956 Giggsy, tidenes mestvinnende i seriesammenheng! Endret 7. mai 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer. Det gleder selvfølgelig ikke en Liverpoolsupporter, men dere stod løpet ut og var best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå