Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Manchester United have hosted an Italian club on 15 occasions, losing twice (against Juventus and AC Milan), winning 11 and drawing two.

Internazionale have won three of their 13 visits to English clubs (against Norwich City, Newcastle United and Arsenal). Of the others, one was drawn, nine lost. "

BBC

Vi har i det minste statistikken på vår side.

Eg trur denne kampen på mange måtar blir avgjort av om vi får ut potensialet vårt, eller om det blir ein sånn kamp som vi har hatt eindel av denne sesongen, der litt fungerer, mens mykje blir litt rykkete og ujamnt. Eg trur nok vi må spele opp mot vårt beste for å vinne denne kampen, men så sant vi faktisk gjer det, viser høg arbeidsmoral og så vidare så trur eg det skal bli vanskelig for Inter å stå imot.

Lenke til kommentar

Nei, herregud la oss sleppe det. Var ødelagt etter begge kampane mot Barca og under finala mot Chelsea. Dersom dette blir ein tett og spennande kamp, så ser eg ikkje vekk ifrå at eg må ein tur innom Haukeland for gjenopplivning.

Trur vi får sjå enten:

VDS

O'Shea Rio Vidic Evra

Ronaldo Scholes Carrick Park

Berba Roon

Eller:

VDS

O'Shea Rio Vidic Evra

Park Carrick Scholes/Giggs

Ronaldo Berba Roon

Er ikkje heilt sikker på kva eg ønskar, anna enn at det hadde vore veldig greit med ein tomålsledelse når eg kjem til puben etter jobb. Får berre sett andre omgang.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Roma-kampen kan vi godt gjennta, sjølv om at eg ikkje har heilt trua på det. Dersom Inter faktisk må klare seg uten dei forsvarsspelarane som det blir snakka om, så har vi ein stor fordel der, men då må vi for ein gongs skyld utnytte sjansane våre. Om vi ikkje bedriver VM i sjansesløsing, så trur eg nok vi kan klare det her.

Lenke til kommentar

Då var det jobb som er neste post på programmet. Får ikkje posta noko meir før etter kampen i kveld, eller i morgon tidlig. Ønsker alle United-fans lykke til med kampen, og håper dette går den veien det skal, mot kvartfinale.

Tør ikkje å tippe på resultat, men blir sjeleglad om vi vinner dette.

Mourinhoooooooooooooo, are you listening?

We're gonna keeeeeeep the trohphy glistening,

You'll be sat at home,

While we're in Rome,

Walking in a Fergie wonderland!

UNITED! UNITED! UNITED!

Lenke til kommentar
Da var snacks og andre forfriskninger kjøpt inn, så da er det bare å vente på at kampen skal begynne. Kun 6 timer og 16 minutt igjen.

Pils og potetgull samt dip kjøpt inn. Lovet meg selv å ikke åpne før 20:45, får se om jeg greier det. Prøver også å lade opp mobilen, lovet å holde telefonkontakt med United-fans i klassen som dessverre (for dem) må sove i snøhuler i ingenmannsland i kveld. Vel, ikke mitt tap om jeg ikke får lada den opp.

:)

Lenke til kommentar
Da var snacks og andre forfriskninger kjøpt inn, så da er det bare å vente på at kampen skal begynne. Kun 6 timer og 16 minutt igjen.

Pils og potetgull samt dip kjøpt inn. Lovet meg selv å ikke åpne før 20:45, får se om jeg greier det. Prøver også å lade opp mobilen, lovet å holde telefonkontakt med United-fans i klassen som dessverre (for dem) må sove i snøhuler i ingenmannsland i kveld. Vel, ikke mitt tap om jeg ikke får lada den opp.

:)

Hørtes godt ut, selv har jeg planer om å kjøpe inn påskeegg fra Freia (:love), og evt noe potetgull.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...