DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det vil si at de lagene som vinner i kveld er bedre enn Pool igjen da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det vil si at de lagene som vinner i kveld er bedre enn Pool igjen da? Jepp. Og er det UEFA-cup på torsdag er de lagene som vinner da enda bedre igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du mener det som ikke var der? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 "Manchester United have hosted an Italian club on 15 occasions, losing twice (against Juventus and AC Milan), winning 11 and drawing two. Internazionale have won three of their 13 visits to English clubs (against Norwich City, Newcastle United and Arsenal). Of the others, one was drawn, nine lost. " BBC Vi har i det minste statistikken på vår side. Eg trur denne kampen på mange måtar blir avgjort av om vi får ut potensialet vårt, eller om det blir ein sånn kamp som vi har hatt eindel av denne sesongen, der litt fungerer, mens mykje blir litt rykkete og ujamnt. Eg trur nok vi må spele opp mot vårt beste for å vinne denne kampen, men så sant vi faktisk gjer det, viser høg arbeidsmoral og så vidare så trur eg det skal bli vanskelig for Inter å stå imot. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hadde vært fantastisk med en lik kamp som vi hadde mot Barca i fjor. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Nei, herregud la oss sleppe det. Var ødelagt etter begge kampane mot Barca og under finala mot Chelsea. Dersom dette blir ein tett og spennande kamp, så ser eg ikkje vekk ifrå at eg må ein tur innom Haukeland for gjenopplivning. Trur vi får sjå enten: VDS O'Shea Rio Vidic Evra Ronaldo Scholes Carrick Park Berba Roon Eller: VDS O'Shea Rio Vidic Evra Park Carrick Scholes/Giggs Ronaldo Berba Roon Er ikkje heilt sikker på kva eg ønskar, anna enn at det hadde vore veldig greit med ein tomålsledelse når eg kjem til puben etter jobb. Får berre sett andre omgang. Endret 11. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Enig. Var et nervevrak etter de to kampene mot Barca i fjor. Vil helst ikke oppleve det igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Altså hjemmekampen. Hva med en reprise av Roma-kampen for to år siden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Helle reprise av Roma-kampen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Og en reprise mot Bayern i finalen i år...10 år siden sist ^^, Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter er dessverre bedre enn Roma, så det skjer nok ikke. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Roma-kampen kan vi godt gjennta, sjølv om at eg ikkje har heilt trua på det. Dersom Inter faktisk må klare seg uten dei forsvarsspelarane som det blir snakka om, så har vi ein stor fordel der, men då må vi for ein gongs skyld utnytte sjansane våre. Om vi ikkje bedriver VM i sjansesløsing, så trur eg nok vi kan klare det her. Lenke til kommentar
MrLucky83 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter blir nok like lett match som Liverpool på lørdagen:) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var snacks og andre forfriskninger kjøpt inn, så da er det bare å vente på at kampen skal begynne. Kun 6 timer og 16 minutt igjen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Då var det jobb som er neste post på programmet. Får ikkje posta noko meir før etter kampen i kveld, eller i morgon tidlig. Ønsker alle United-fans lykke til med kampen, og håper dette går den veien det skal, mot kvartfinale. Tør ikkje å tippe på resultat, men blir sjeleglad om vi vinner dette. Mourinhoooooooooooooo, are you listening? We're gonna keeeeeeep the trohphy glistening, You'll be sat at home, While we're in Rome, Walking in a Fergie wonderland! UNITED! UNITED! UNITED! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Da var snacks og andre forfriskninger kjøpt inn, så da er det bare å vente på at kampen skal begynne. Kun 6 timer og 16 minutt igjen. Pils og potetgull samt dip kjøpt inn. Lovet meg selv å ikke åpne før 20:45, får se om jeg greier det. Prøver også å lade opp mobilen, lovet å holde telefonkontakt med United-fans i klassen som dessverre (for dem) må sove i snøhuler i ingenmannsland i kveld. Vel, ikke mitt tap om jeg ikke får lada den opp. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter blir nok like lett match som Liverpool på lørdagen:) Har ledd nok idag, så ville langt ifra sammenlignet de 2 laga. Vi snakker om verdens 2 beste managere (og kanskje lag). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Archanios og Tc: Hvor bivånes kveldens begivenhet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Da var snacks og andre forfriskninger kjøpt inn, så da er det bare å vente på at kampen skal begynne. Kun 6 timer og 16 minutt igjen. Pils og potetgull samt dip kjøpt inn. Lovet meg selv å ikke åpne før 20:45, får se om jeg greier det. Prøver også å lade opp mobilen, lovet å holde telefonkontakt med United-fans i klassen som dessverre (for dem) må sove i snøhuler i ingenmannsland i kveld. Vel, ikke mitt tap om jeg ikke får lada den opp. Hørtes godt ut, selv har jeg planer om å kjøpe inn påskeegg fra Freia (:love), og evt noe potetgull. Endret 11. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå