tc47 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gjelder ikke alle scousere såklart Beklager, er i dårlig humør. Jeg er så inderlig lei av at regelboka alltid skal tolkes for Liverpool. Ser den, hehe. Jaja, eneste som gjelder nå er å gå videre selv i morgen kveld. Fy faen som det blir nervøse tider. Men, "BELIEVE". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg venter enda på begrunnelsen din Daniel. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Poster ett lite happyface for å få litt positiv energi i tråden! I morgen skal Inter gruses! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hadde det bare ikke vert for at jeg tror vi ryker, har en skikkelig dårlig følelse foran denne kampen. Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. De har en manager som (for å si det rett ut) har banka oss. Jeg hadde ikke mye respekt for han når han var i Chelsea men han har vist meg at han kan fotball. Personlig kommer CL lengre og lengre ned på prioriteringslisten, men jeg tror at vi fort kan trenge pengene. Jeg er veldig usikker på den økonomi spillet Glazer spiller. Mitt tips foran kampen i morgen er 1-2 og Inter scorer først og en av spillerene våre blir utvist. Er vel ei stund siden Fergie har fått noen kamper på tribunen også nå og kanskje UEFA vil benytte sjangsen. I seg selv så takler jeg fint om vi blir slått ut, men det er kanskje best jeg tar meg noen dager fra forumet. Vi kommer til å få høre den. Eller det kanskje er en av de dagene for meg. Menn har vel ikke PMS men kan ha dårlige dager Endret 11. mars 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg ser den Limber, men tror fortsatt at HVIS vi spiller til potensialet vårt, så kan vi slå Inter på hjemmebane med ett mål, hvis ikke to. Men, hvis ting går imot oss og vi får noen utvist tidlig, da er alt plutselig forskjellig ja. Får satse på at det ikke skjer. Endret 11. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Spiller vi opp mot potensialet vårt så slår vi dem. Jeg tror ikke det er noe lag som tar oss om vi spiller på vårt beste. Men vi er aldri bedre enn det motstanderen tilater vet du Bror min sa det engang til meg, og det er mye fornuft i det han sa der tror jeg. Og til slutt kan jeg skrive at jeg er naturlig pessimist og at ting ofte bedre enn det jeg tror. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fergie tenker ikke på noen mindgames denne gangen altså, sa det rett ut. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7899577.stm VDS O'Shea - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Scholes/Giggs - Park Rooney - Berbatov (Rooney - Tevez spør du meg men det skjer ikke) EDIT: Woah, dette høres jo ikke ut som mindgames men faktisk fakta. "Christian Chivu, Walter Samuel, Materazzi and Burdisso are out," Mourinho confirmed ahead of his side's trip to Manchester. Håper Rivas starter. Endret 11. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg håper Fletcher spiller, han gjør det bra i slike storkamper. Park håper jeg også på, gi han flere sjanser !! Gruer meg allerede, jeg. Kanskje derfor jeg ikke får sovet? Endret 11. mars 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Får ikke sovet jeg heller, faen altså. Men, ehm, jeg vil se Scholes sin kreativitet og pasningssikkerhet i morgen, og Carrick føler jeg må nesten spille så derfor velger jeg de to. Fletcher kan komme innpå senere. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Samma det egentlig ass... SAF må bare sette hvem han vil, jeg vil bare ha seier i dag jeg. Fredagsmorgen flyr jeg over øya! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. MU, Inter og LFC? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. MU, Inter og LFC? United/Inter/Barca kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. MU, Inter og LFC? United/Inter/Barca kan jeg tenke meg. Så selv om vi slår Real 4-0, er vi ikke et av topp 3 lag akkurat nå? Latterlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dere var et topplag for 19 år siden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. MU, Inter og LFC? United/Inter/Barca kan jeg tenke meg. Så selv om vi slår Real 4-0, er vi ikke et av topp 3 lag akkurat nå? Latterlig. Hvorfor i all verden skulle dere være topp 3 fordi dere slår Real? Derby slo oss tidligere i år, er de plutselig topp 3 i verden da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare på grunn av at dere vant CL i fjor tror jeg dere ryker i dag. Man vinner ikke CL to år på rad, det skjer liksom ikke og kommer ikke til å skje i år heller. Tror dog det blir jevnt og det kan sikkert ende i både ekstraomganger og straffespark tipper jeg i dag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare på grunn av at dere vant CL i fjor tror jeg dere ryker i dag. Man vinner ikke CL to år på rad, det skjer liksom ikke og kommer ikke til å skje i år heller. Tror dog det blir jevnt og det kan sikkert ende i både ekstraomganger og straffespark tipper jeg i dag. Trodde også av samme grunn som deg at vi ikke ville vinne denne 1/8-finalen. Men det var før kampen i Milano. Dette skal vi vinne. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. MU, Inter og LFC? United/Inter/Barca kan jeg tenke meg. Så selv om vi slår Real 4-0, er vi ikke et av topp 3 lag akkurat nå? Latterlig. Hvorfor i all verden skulle dere være topp 3 fordi dere slår Real? Derby slo oss tidligere i år, er de plutselig topp 3 i verden da? Fordi han skrev "akkurat nå". Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. MU, Inter og LFC? United/Inter/Barca kan jeg tenke meg. United, Inter, Chelsea Barca har vist store svakheter, og Liverpool er altfor ustabile. Liverpool er vel kanskje med på topp 10 Endret 11. mars 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Inter er for meg et av topp 3 lag akurat nå. Jeg synes det er merkelig at de ikke har gjort det bedre i CL. MU, Inter og LFC? United/Inter/Barca kan jeg tenke meg. Så selv om vi slår Real 4-0, er vi ikke et av topp 3 lag akkurat nå? Latterlig. Hvorfor i all verden skulle dere være topp 3 fordi dere slår Real? Derby slo oss tidligere i år, er de plutselig topp 3 i verden da? Fordi han skrev "akkurat nå". For en logikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå