Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

tc47 - faller du når noen tar deg på skulderen? Første målet er helt ok. Det burde dog ikke vært straffe.

Torres bidrar til at han faller, men hadde det skjedd på midtbanen ville det aldri blitt dømt frispark av den dommeren. Likefullt skjønner jeg Pepe's frustrasjon. .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du kampen tc47? Du skal være rimelig evneveik for å si at Gerrard filmer der - han ser jo på ballen hele tiden og faller over en fyr som ligger der. Det kan diskuteres om det var frispark, men det var ikke filming.

Du driter deg ut. Liverpool eide kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool spilte klart best. Teknisk sett ER det straffe,men meget lame å dømme straffe(var ikke dommeren,men linjedommeren som dømte btw)

Lenke til kommentar
Liverpool spilte klart best. Teknisk sett ER det straffe,men meget lame å dømme straffe(var ikke dommeren,men linjedommeren som dømte btw)

Hvorfor er det straffe teknisk sett? Den forklaringen gleder jeg meg virkelig til å høre.

Lenke til kommentar

Greit, jeg er ganske irriterende nå. Det ser jeg faktisk, 100% seriøst. Dere spilte veldig bra, og fortjente seieren 100% (som sagt) og jeg gratulerer dere med avansement. Men disse avgjørelsene dere klarer å få for dere i CL; eller mest av alt at dere ikke får noe MOT dere som er viktig osv., som Kuyt på Hleb på Emirates i fjor og at Babel får straffe med en gang etter det ser ut som Arsenal skal videre etter drømmeraid av Walcott; dere får alt når dere trenger det.

F.eks straffen i dag etter 1-0; 1-0 som er situasjon som fortsatt er mulig for Real å snu etter en teamtalk i pausen. Jeg vet dere kjørte over de og "eide" kampen, men fortsatt, dere må skjønne at jeg og andre utd supportere blir frustrerte av sånt når det skjer igjen og igjen i CL at dere får disse avgjørelsene for dere. Og jeg syns ikke jeg gjør noe galt når dette er tross alt Utd tråden, har ikke bitchet i Anfield tråden på flere måneder da jeg innså at det faktisk er lavmål og utrolig irriterende når f.eks deres supportere gjør det her (som når Newcastle tok ledelsen forrige uke). Så, eneste er at jeg er frustrert med at til og med når dere fortjener å gå videre og spiller veldig bra så får dere (merk: ikke trenger, men får) en avgjørelse som rett og slett ender kampen som en konkurranse og ødelegger en CL kveld med mulighet for spenning. That's all.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor er det straffe teknisk sett? Den forklaringen gleder jeg meg virkelig til å høre.

Det var hands.

Lenke til kommentar

Det var hands.

fantastisk. Rett og slett fantastisk, skulle vært toppdommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det var hands.

Teknisk sett så var det hands da. Men strengt dømt å gi straffe der.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Danielzu, den ene tingen du kunne gjort som Liverpool supporter er å innrømme at det ikke skal være straffe, også skal du gå imot det og? Er det rart vi blir frustrert da?

Sier lovende ikke at det skulle vært straffe. Lurt å lese innleggene først. Idiotisk dømt. Men ifølge regelboka så er det hands-.

Lenke til kommentar

Det var hands.

Teknisk sett så var det hands da. Men strengt dømt å gi straffe der.

Du har ikke den samme regelboka som jeg har lest på dommerkurs. Uansett vil jeg gjerne høre begrunnelsen din på hvorfor dette er hands?

Lenke til kommentar
Danielzu, den ene tingen du kunne gjort som Liverpool supporter er å innrømme at det ikke skal være straffe, også skal du gå imot det og? Er det rart vi blir frustrert da?

Sier lovende ikke at det skulle vært straffe. Lurt å lese innleggene først. Idiotisk dømt. Men ifølge regelboka så er det hands-.

Ehm, du sier at ifølge regelboka så er det hands og mange (tom. liverpool supportere) er uenige, men du sier at det er hands og det vil bety det skal faktisk være straffe. Så du sier altså at det er egentlig straffe, noe som er ganske, vel, latterlig?

Har en Liverpool supporter noengang inrømmet at de har fått noe urettmessig? Hva får deg til å tro at de begynner nå?

Hmm, trodde faktisk den straffen i dag var nok for Liverpool supportere å innse at det var feilaktig, og det har jo faktisk en del av de sagt i Anfield tråden så jeg er ganske fornøyd. Er vel alltid et par som er uenige.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvor står det at jeg mener at det var straffe? Skrev fire steder at det var feil\strengt å dømme straffe der.

Lenke til kommentar

Jeg vet det. Men se hva jeg skriver i bold tekst. HVIS det er hands ifølge regelboka, så vil det jo bety at det er riktig å dømme straffe? Det jeg er uenig med er at det ifølge regelboka er HANDS, det er jo ikke det Heinze skal gjøre med "armen" der. Regelboka sier forresten at det må være frivillig hands hvis det skal være "hands" i fotballkamp, eller at armen skal være i unaturlig posisjon for å hindre spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...