JRL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fytterakkern München 12-1 sammenlagt, ser sterke ut gitt Mhm, de ser skumle ut ja! Skulle ønske vi kunne fått Scwinsteiger og Podolski av dem . podolski går til fc köln etter denne sesongen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kan være. Han er jo benkesliter, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 ja. forstår at han forlater bayern. men hadde håpet å se han i en annen liga kanskje Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Satser på at vi jekker ned Lpool et par hakk på Lørdag Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er Fjørtoft full? Han blir jo bare værre og værre sending for sending. Endret 10. mars 2009 av Geir M Lenke til kommentar
JRL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 di prater bare tull på viasat. kunne like greit kutta ut di folka i studio. helt ubrukelig Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) di prater bare tull på viasat. kunne like greit kutta ut di folka i studio. helt ubrukelig Ja, men Fjørtoft er værst. Helt utrolig hvor mye han skal si feil i løpet av en sending når han faktisk er programleder. Klarer jo knapt å si en setning uten klumsing eller å si noe feil. Helt horribelt å se og høre på. Endret 10. mars 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Fjørtoft ER horribel. Edit: Leif. Endret 10. mars 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Casillas hadde vært sexy å ha i buret for oss når VDS legger hanskene på hylla. Til tross for 4 mål imot var han enorm i dag. Synd at vi snakker astronomiske summer for å få tak i han. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lurer på om Ronaldo fortsatt vil til Real Madrid Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hahaha. Neste blir vel at han vil til Barca Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Kampen idag visste vel nivået på engelsk fotball for tiden. Personlig så bivånet jeg ikke kampen, hadde bedre ting å gjøre. Visste jo at Liverpool kom til å vinne uansett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nå ryker vi vel mot Inter og da får vi tråden full av scousere som plutselig synes CL er viktigere enn PL Og Liverpool blir bedre enn Manchester United igjen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hahahah, dette er utrolig. Greit nok, Liverpool vinner 100% fortjent, men at de fortsatt får viktige mål (1-0 og 2-0 er viktige når man bare leder 1-0 fra første kampen) og begge med dommerhjelp, er bare ekkelt. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å si dette etter hver Liverpool CL avansement, så ja, normal service resumed. Håper bare vi slår de på lørdag nå, og hadde ikke gjort meg noe om vi fikk feilaktig straffe og et offside-mål for en gangs skyld. Liverpool får de sikkert tilbake i kvartfinalen av CL. Endret 10. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 tc47 - faller du når noen tar deg på skulderen? Første målet er helt ok. Det burde dog ikke vært straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er ikke LooserFool som spiller bra, det er Real Shit som spiller Rævva. å søpledynga fikk gratis straffe, korrupt dommer. hater begge lag, mye er allerede sagt. Jeg ler. Vanlig bitching her ser jeg. Jaja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vel, jeg sa ikke at det burde vært annulert. Men spør du meg kunne den lett gått andre veien siden det er Europa-spill og det så ofte er gitt som frispark. Ja, det er greit nok å ikke blåse, men det er fortsatt veldig "snilt" dømt for dere. Men ja, som du sier, så er det straffen som faktisk ender kampen fordi Real trengte 2 uansett og 1-0 hadde ikke så mye å si mens 2-0 var game over. Dommeren gir dere straffe som rett og slett dere alltid klarer å få i CL når dere trenger det, f.eks finalen i Istanbul for det viktige 3-3 målet når Gerrard filmer. Gerrard filmer på begynnelsen av kampen på 0-0 og får faktisk frispark i dag og, og det kunne også vært 1-0. Dommerhjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå