Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
di prater bare tull på viasat. kunne like greit kutta ut di folka i studio. helt ubrukelig

Ja, men Fjørtoft er værst. Helt utrolig hvor mye han skal si feil i løpet av en sending når han faktisk er programleder. Klarer jo knapt å si en setning uten klumsing eller å si noe feil. Helt horribelt å se og høre på.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Hahahah, dette er utrolig. Greit nok, Liverpool vinner 100% fortjent, men at de fortsatt får viktige mål (1-0 og 2-0 er viktige når man bare leder 1-0 fra første kampen) og begge med dommerhjelp, er bare ekkelt. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å si dette etter hver Liverpool CL avansement, så ja, normal service resumed. :)

Håper bare vi slår de på lørdag nå, og hadde ikke gjort meg noe om vi fikk feilaktig straffe og et offside-mål for en gangs skyld. Liverpool får de sikkert tilbake i kvartfinalen av CL.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det er ikke LooserFool som spiller bra, det er Real Shit som spiller Rævva. å søpledynga fikk gratis straffe, korrupt dommer. hater begge lag, mye er allerede sagt.

Jeg ler.

Vanlig bitching her ser jeg. Jaja

Lenke til kommentar

Vel, jeg sa ikke at det burde vært annulert. Men spør du meg kunne den lett gått andre veien siden det er Europa-spill og det så ofte er gitt som frispark. Ja, det er greit nok å ikke blåse, men det er fortsatt veldig "snilt" dømt for dere. Men ja, som du sier, så er det straffen som faktisk ender kampen fordi Real trengte 2 uansett og 1-0 hadde ikke så mye å si mens 2-0 var game over. Dommeren gir dere straffe som rett og slett dere alltid klarer å få i CL når dere trenger det, f.eks finalen i Istanbul for det viktige 3-3 målet når Gerrard filmer.

Gerrard filmer på begynnelsen av kampen på 0-0 og får faktisk frispark i dag og, og det kunne også vært 1-0. Dommerhjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...