Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
velfortjent! Han sparket bort ballen med vilje tre ganger, liverpool is a shitty cheat-team with captain diver

Mascherano må være en av de mest korttenkte spillerne på denne planeten, kan klarer faen meg nesten å prate på seg rødt kort igjen :roll:

Divard er i gang igjen også, tok jo bare seks minutter før han var i gang med å leke sjøstjerne igjen.

Men de leder fortjent, blir sånn når Real skal gå fotball i stede for å spille fotball...

Lenke til kommentar

Dommaren har vore generelt ganske dårlig. Gjer litt forskjellig som ikkje høyrer heime på ei fotballbane, og straffa var heilt klart feilaktig uansett kor sikker linjedommaren var.

Lucky, det er sannsynligvis unødvendig å ta så kraftig i. Liverpool har dominert Real. Real er eit lag som ikkje klarar å spele sitt spel når dei blir satt under tilstrekkelig press. Det har Liverpool utnytta og skal ha honnør for det. Men når det er sagt så ser dei ut til å fortjent slå ut eit Real lag som ikkje fortjener å komme seg vidare. Ser reprisa av målet til Torres no, og han er jo oppe med handa, men herreminhatt så lett Pepe går i bakken.

Lenke til kommentar
Det er ikke LooserFool som spiller bra, det er Real Shit som spiller Rævva. å søpledynga fikk gratis straffe, korrupt dommer. hater begge lag, mye er allerede sagt.

Seriøst, du trenger ikke drive med "morsomme" versjoner av lagene og spillerne, det er så unødvendig.

Liverpool spiller faktisk veldig bra, og jeg tenker litt på helgekampen jeg nå..

Lenke til kommentar
Dommaren har vore generelt ganske dårlig. Gjer litt forskjellig som ikkje høyrer heime på ei fotballbane, og straffa var heilt klart feilaktig uansett kor sikker linjedommaren var.

Lucky, det er sannsynligvis unødvendig å ta så kraftig i. Liverpool har dominert Real. Real er eit lag som ikkje klarar å spele sitt spel når dei blir satt under tilstrekkelig press. Det har Liverpool utnytta og skal ha honnør for det. Men når det er sagt så ser dei ut til å fortjent slå ut eit Real lag som ikkje fortjener å komme seg vidare. Ser reprisa av målet til Torres no, og han er jo oppe med handa, men herreminhatt så lett Pepe går i bakken.

Det fins ikke noe som helst positivt å si om verken Real eller looser. Meg får ingen noe positivt fra hvertfall om disse laga

Lenke til kommentar
Det er ikke LooserFool som spiller bra, det er Real Shit som spiller Rævva. å søpledynga fikk gratis straffe, korrupt dommer. hater begge lag, mye er allerede sagt.

Seriøst, du trenger ikke drive med "morsomme" versjoner av lagene og spillerne, det er så unødvendig.

Liverpool spiller faktisk veldig bra, og jeg tenker litt på helgekampen jeg nå..

Jeg er blodig seriøs. å jeg sier akkurat det jeg mener

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...