Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) En herlig uke foran oss nå. Inter og Pool hjemme. Er strålende fornøyd om vi slår Inter, og spiller uavgjort mot Pool. Tror ikke vi trenger å vinne Pool-kampen. Taper vi den, er vi fortsatt sju poeng foran Pool (hvis vi vinner hengekampen mot Pompey). Endret 9. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Helt enig, Inter skal tas! Det er snakk om 2 av verdens beste managere. Uavgjort mot Pool skader ikke, men 3 poeng fra den kampen ville vært strålende. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er jo snakk om 2 av verdens beste managere når vi spiller mot Pool også, er det ikke det da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 2 av Englands beste managere ivertfall. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Forsåvidt enig. Benitez er dyktig han, på sitt vis. Men mtp. hans utspill i media og aktivitet på transfermarkedet vil jeg ikke si at han er helt der oppe blant de beste. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vil ikke si United underholder gjennom hele kampen de heller. Vi ser ikke spill som i Barca f. eks. Vi ser ikke de ville fintene ut av en annen verden. Mulig dere underholder mer, men at jeg bare ikke ser det Når jeg leser slike barca-kommentarer så får jeg hodepine.Noen har tydeligvis fått det for seg at Barca (som har ligget under sikker 10 ganger i år) har totaldominans iløpet av samtlige 90 minutter + tilleggstid i en fotballkamp.Dette er et så uvirkelig synspunkt som det går an å ha. Jeg har sett noen barca-kamper i år,og da har det som regel vært jevnt fordelt hvem som har ballen og presset,bare at Barca er mye dødeligere i avslutningene og presisjonen. Etter mitt synspunkt har La Liga un Sinco metres (fem meters-ligaen) mye å hente av engelsk liga. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Etter mitt synspunkt har La Liga un Sinco metres (fem meters-ligaen) mye å hente av engelsk liga. Og omvendt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Etter mitt synspunkt har La Liga un Sinco metres (fem meters-ligaen) mye å hente av engelsk liga. Og omvendt. Kan du utdype svaret ditt!? Hva er det som engelsk fotball trenger hente fra den spanske ligaen?Engelsk fotball er pr.dags dato blant verdens beste ligaer,om ikke den beste.Historien om Champions League er blitt fortalt mange ganger. Eneste jeg kommer på som den engelske ligaen kan hente fra den spanske er å score 90% av målene fra femmeteren,vinke med hvite lommetørklene når laget gjør det dårlig,å at topplagene ligger under 2-0 på trass for at den ene gode spilleren som sitter på benken skal få matching. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fantastisk førstepost på .no forumet før kampen mot Pool: En helg haug med overdreven ironi Du som har skrevet det der eller? Regner med at ingen tok det innlegget seriøst. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke jeg som har skrevet det nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Omg, har vi ikke kamp neste midtuke? WTF!? Er jo en hel uke til vi møter Fulham etter å ha møtt Pool. Men bra at spillerne får hvile. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jaja da er ryktene igang... Vidic blir Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vidic skal faen meg ingen steder. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vidic skal faen meg ingen steder. Ta det me ro han forlater ikke OT, det er jeg absolutt ikke bekjymret over. Verken Vidic eller Ronaldo forlater OT til sommeren. Den jeg frykter er Anderson.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Håper ikke Andy drar heller. Selg heller Nani! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Vil ikke si United underholder gjennom hele kampen de heller. Vi ser ikke spill som i Barca f. eks. Vi ser ikke de ville fintene ut av en annen verden. Mulig dere underholder mer, men at jeg bare ikke ser det Når jeg leser slike barca-kommentarer så får jeg hodepine.Noen har tydeligvis fått det for seg at Barca (som har ligget under sikker 10 ganger i år) har totaldominans iløpet av samtlige 90 minutter + tilleggstid i en fotballkamp.Dette er et så uvirkelig synspunkt som det går an å ha. Jeg har sett noen barca-kamper i år,og da har det som regel vært jevnt fordelt hvem som har ballen og presset,bare at Barca er mye dødeligere i avslutningene og presisjonen. Etter mitt synspunkt har La Liga un Sinco metres (fem meters-ligaen) mye å hente av engelsk liga. Syntes Ronaldo, Nani og co varter opp med ville finter rett som det er jeg. Helt enig med Corey. Siden jeg ser LP ukentlig og har gjort det i årevis, tør jeg påstå at Man Utd spiller bedre fotball enn Barcelona. Det er veldig lett å se på høydepunkter på tv2 sporten/youtube å tro at de spiller like blendene hele tiden. Men det flere ting som må taes til vurdering. Spansk fotball er ikke lik Engelsk fotball rent spillemessig. Man får mye mer tid og rom i det oppbyggende spillet. Dessuten er det langt større fokus på det offensive, noe som svekker den defensive mentaliteten. osv osv. Derfor blir det vanskelig å sette lagene opp mot hverandre. Personlig syntes jeg både Real Madrid og Barcelona har et litt ufortjent godt rykte. Samme gjelder Arsenal og deres "voldsomme" offensiv. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vidic skal faen meg ingen steder. Ta det me ro han forlater ikke OT, det er jeg absolutt ikke bekjymret over. Verken Vidic eller Ronaldo forlater OT til sommeren. Den jeg frykter er Anderson.... Vil faktisk heller att Ronaldo drar en Anderson. Men det hadde vært best om alle ble da. Noe jeg tror de gjør. Kanskje Nani drar men det plager meg ikke akkurat så veldig. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 2 av Englands beste managere ivertfall. Ville heller sagt at David Moyes er den neste beste i PL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sa ikke at Rafa og Fergie var englands to beste. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sa ikke at Rafa og Fergie var englands to beste. Vel hva mente du da? Mente du at Fergie og Jose er 2 av Englands beste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå