Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten helt fantastisk den "vi hater manu"-tråden. Haha, evig klassiker. Bitre, bitre Pool-supportere.

Er ingen aktive pool-supportere som holder seg i TIA som skrev i den som jeg kan se. Og Dr. Karlsen har jeg aldri sett, men har vært borte ei uke da...

Lenke til kommentar
Forresten helt fantastisk den "vi hater manu"-tråden. Haha, evig klassiker. Bitre, bitre Pool-supportere.

Jeg er ikke pool-supporter, dessverre.

Fortsatt bitter. Åå så bitter. :)

Nei, bitter er jeg heller ikke. Eller, kanskje litt, men ikke pga. dere.

Lenke til kommentar

Tråden min ble også stengt nå. :(

Hvilket lag holder du med da?

Eller strekker fotballinteressen seg bare til et hat mot Manchester United?

Lenke til kommentar

Tråden min ble også stengt nå. :(

Hvilket lag holder du med da?

Eller strekker fotballinteressen seg bare til et hat mot Manchester United?

Jeg hater egentlig ikke laget deres, men jeg føler at mange av supporterne deres blir så kjepphøye når dere vinner noe, og nå for tiden er det jo blitt en del.

Jeg holder ikke med noe engelsk lag. Holder heller ikke med Inter, og ikke noe annet lag dere har slått i europa så lenge jeg kan huske.

Lenke til kommentar

Hvilket lag da? Og du følger med på fotball?

Er ikke supporter av noe lag, han bare hater Man Utd. Love it! :p

Han sier ikke at han ikke holder med noe lag. Bare at han ikke holder med et lag i england, og ikke med et lag som united har slått så lenge han kan huske. Enten husker han dårlig, eller så holder han kanskje med et 2 divisjonslag i Nederland?

Lenke til kommentar

Så du vil ikke si hvem du holder med altså.

Forøvrig så er det jo klart man blir litt ekstra kjepphøye når laget du heier på gjør det bra. Det er jo mye av supporterkulturen det. Den dagen vi ikke gjør det bra lenger så kan du banne på at det er mange som venter på å ta tilbake. Men det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Han sier ikke at han ikke holder med noe lag. Bare at han ikke holder med et lag i england, og ikke med et lag som united har slått så lenge han kan huske. Enten husker han dårlig, eller så holder han kanskje med et 2 divisjonslag i Nederland?

Auch, jeg misforstod da :(

Lenke til kommentar
Det blir vel som supporterklubben Heia Bortelaget i Trondheim :p

Hehehehe... Eller: Heia de som vinner, så lenge det ikke er Manchester United.

Auch, jeg misforstod da :(

Ja. Det hadde vært fint om du fulgte litt bedre med så me andre slapp å rette på deg hele tiden.... :p

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hvilket lag da? Og du følger med på fotball?

Er ikke supporter av noe lag, han bare hater Man Utd. Love it! :p

Nå skal det sies at hukommelsen min ikke er den beste, men det spiller ingen rolle hvilket lag jeg holder med, gjør det vel?

Det er ikke et bunnlag, og det kan nevnes at mitt lag slo ut deres lag for ikke så veldig lenge siden. Dette er et stort hint, og det er alt dere får.

Jeg følger med på fotball så ofte jeg kan. Ser kamp hver lørdag og søndag, og ser som regel på champions league dersom kampen ikke er -for- kjedelig. (Type pool vs. athletico.)

Lenke til kommentar
Forøvrig så er det jo klart man blir litt ekstra kjepphøye når laget du heier på gjør det bra. Det er jo mye av supporterkulturen det. Den dagen vi ikke gjør det bra lenger så kan du banne på at det er mange som venter på å ta tilbake. Men det kan jeg leve med.

Det kan jeg og banne på :p Klart man skal bli litt kjepphøye og overlegne om man vinner like mye som Utd har gjort det siste. Hva er fotball uten rivalisering?

Lenke til kommentar
Er vel ikke å overdrive å si at jeg er jævlig fornøyd med trekningen. Også morsomt at begge semifinalene spilles på Wembley i år, i stedet for Old Trafford og Villa Park.

Hva er egentlig grunnen til at semifinalene spilles på nøytral grunn?

Lenke til kommentar
Nå skal det sies at hukommelsen min ikke er den beste, men det spiller ingen rolle hvilket lag jeg holder med, gjør det vel?

Jo, så de kan mobbe deg tilbake ;)

Det er ikke et bunnlag, og det kan nevnes at mitt lag slo ut deres lag for ikke så veldig lenge siden. Dette er et stort hint, og det er alt dere får.

Benfica?

ser som regel på champions league dersom kampen ikke er -for- kjedelig. (Type pool vs. athletico.)

Så du den siste kampen mellom de to lagene i CL i år eller? Fyrverkeri :)

Lenke til kommentar

Jo, så de kan mobbe deg tilbake ;)

Benfica?

ser som regel på champions league dersom kampen ikke er -for- kjedelig. (Type pool vs. athletico.)

Så du den siste kampen mellom de to lagene i CL i år eller? Fyrverkeri :)

Ikke Benfica, men bra forslag.

Som sagt så velger jeg å ikke se slike kamper.

Tipper forresten Porto.

Nei, heller ikke Porto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...