Kjartan1234 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Manchester United - Arsenal er vel de mest underholdene kampene i premier league, og spesielt den kampen denne sesongen... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan godt tenkast det. Vi må muligens ta mellom 25 og 28 poeng for å ta ligagullet. Det spørs sjølvsagt litt på forma til Pool og Chelsea, men vi må enn så lenge regne med at eit av dei laga kan komme til å ta 8 poeng meir enn oss på dei resterande kampane. Det er fortsatt godt over to mnd til ligagullet blir delt ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eller så er det mulig at vi må vinne den kampen, hva vet du? Mye. Haha, DrKarlson har laget en tråd for dem som hater United. Herlig med slike bitre supportere på forumet. :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Og jeg anbefaler alle å IKKE poste i den tråden (anbefaling fra en bruker til en annen). La de få være i fred. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe, trur nok det er best å holde seg unna ja, den der kan komme til å bli stygg om folk herfrå begynner å blande seg inn. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe, trur nok det er best å holde seg unna ja, den der kan komme til å bli stygg om folk herfrå begynner å blande seg inn. Får da ikke håpe det. Manu-fans får ikke si noe pro-manu der inne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Og man får ikke lov til å komme hit for å provosere heller. Så da lar vi det temaet ligge. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå er det jammen ikke lenge til Inter-kampen Gleder meg vilt, og gruer meg... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Må innrømme at det frister jævligt å krydre litt på stemningen i den "Manu hat-tråden".. Endret 8. mars 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Regn med meg også Spencer. Gjør ikke annet enn å snakke fotball og kampen med kamerater nå for å roe ned gemyttene. Skal bli utrolig deilig å se Cristiano Ronaldo entrè gressmatta på majestetiske Old Trafford for å så å glise bredt da han hører CL-symfonien :D Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja den var søt den tråden, ABU'ene var vekke under Chelsea sine sesonger. Men nå er de tilbake i full styrke. Lavpanner Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Link til den tråden, jeg finner den ikke :S edit: fant den Endret 8. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er vel ikke å overdrive å si at jeg er jævlig fornøyd med trekningen. Også morsomt at begge semifinalene spilles på Wembley i år, i stedet for Old Trafford og Villa Park. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er vel ikke å overdrive å si at jeg er jævlig fornøyd med trekningen. Også morsomt at begge semifinalene spilles på Wembley i år, i stedet for Old Trafford og Villa Park. Enig,trekningen var vel det best alternativet.Men jeg ser ikke helt poenget i å spille en semi på Wembley.Når du kommer til Wembley så skal det være en VIKTIG grunn etter min mening. Men jeg regner med at grunnen til at di flytter semifinalen til nøytral grunn som Wembley er delvis pga farsen når Liverpool spilte på OT for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For de som har Spotify: http://open.spotify.com/track/42GZSK0YJyzybx9qApbNec Begynne å lade opp til Onsdagen allerede Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ah, den er fantastisk. Jeg har aldri sett den på Spotify? Eneste jeg får opp når jeg søker Manchester United er CDen til Fat Willy. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Forresten helt fantastisk den "vi hater manu"-tråden. Haha, evig klassiker. Bitre, bitre Pool-supportere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jess, best å gre alle under en kam points. Vi kan da alle forstå at gutten som laga tråden ikke er lengre en puberiteten og har mye og følelser og hormoner i sving. Endret 9. mars 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Generaliserte ikke. Jeg snakket om gutta som postet i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå