Krukmeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det hadde vært konge hvis en gammel United-spiller blir vår neste manager, men da må vi ha en som er god nok, og per i dag er det etter min mening ingen som er verdige til å ta over etter Ferguson. Per i dag vil jeg heller ha Martin O'Neill eller The Special One. Endret 8. mars 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Keane eller Solskjær. Nei takk til Keane, men har troa på Solskjær. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Per i dag vil jeg heller ha Martin O'Neill er The Special One. Er O'Neill "The Special One"? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er søndag i dag folkens. TV2sporten har hentet dette fra en eller annen sladder-on-sunday-avis, uten å oppgi kilde. Eller tror dere tv2 har intervjuet mourinho selv? Ferguson har jo visstnok et lengre intervju med en fransk avis i dag om fremtiden sin - tviler like sterkt på det også.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Var i går SAF hadde snakka med L'equipe eller noko sånt, var gjengitt av ganske mange, bla Skysports også vidare. Norske medier er berre litt seint ute som vanlig. Skysports Endret 8. mars 2009 av archanios Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 O'Neil er den manageren jeg også håper på. Men det spørs litt på hvor lenge Ferguson holder på før han gir seg. Martin O'Neil er blitt 57 år gammel nå, og er kanskje passert 60 den dagen Ferguson gir seg. Jeg vil helst ha en manager som kan være lenge i klubben. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 L'Equipe Magazine er en fransk sportsavis (kjenner ikke til seriøsitetsnivået). Kan ikke helt se for meg hvorfor Ferguson uten videre skal gi et lengre eksklusivt intervju om sin fremtid i United til de. Men dere kjenner meg, alltid skeptisk Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje han hadde behov for å lette seg til nokon, han snakkar jo ikkje til engelske medier lenger.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ferguson snakker med Manchester Evening News, og med de ulike supporterbladene rundt i europa, feks united-supporteren i norge. Han blir også intervjuet på tv etter kamper, holder pressekonferanser osv.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Overdreiv sjølvsagt litt, men det skal ikkje så mykje til lenger, før han bryter kontakta med enkelte aviser eller liknande. United-supporteren sto jo også i fare ei stund etter å ha gått ut med feilaktige opplysningar rundt Berbatov-sagaen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ferguson snakker med Manchester Evening News, og med de ulike supporterbladene rundt i europa, feks united-supporteren i norge. Han blir også intervjuet på tv etter kamper, holder pressekonferanser osv.. Det siste er obligatorisk. Håper Keane tar over, ikke faen om jeg vil ha Martin O'neil. Eier ikke stil den mannen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvis Keane tar over så er Ronaldo den første som skal ut... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg vil heller ikke ha O'Neil, vil heller ha Mourinho eller Keane. Samtidig tror jeg ikke Keane er erfaren nok om 3 år ca. når Ferguson gir seg. Vi trenger enn man med erfaring og jeg tror faktisk Mourinho hadde vært midt i blinken som en erstatter for Ferguson. Selv liker jeg ikke hans defensive spillestil, men den kan jo endres. :=P Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mourinho er ein veldig flott taktiker og sjølvsikker som få, men pr i dag så har kjører han ein spelestil som ikkje passar for Manchester United. Spelestilen til United har bygd på dei samme prinsippa sidan Busby Babes, og Mourinho trur eg nok vil bevege seg litt vekk frå dette om han skulle ta over. No har dette sjølvsagt også eindel å gjere med dei spelarane ein manager har tilgjengelig, men pr i dag er eg usikker på om Mourinho er rette mann for jobben. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Per i dag vil jeg heller ha Martin O'Neill er The Special One. Er O'Neill "The Special One"? Faen! Eller skulle det være! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er vel neppe sannsynlig at Mourinho vil forandre sin tilnærming til spillet hvis han skulle tatt over Manchester United. Han har alltid vært fascinert av det defensive, og taktiske, dermed ville han mest sannsynlig aldri forandre seg til å bli en manager med en offensiv mentalitet der det å angripe et lag selvom man har scoret et mål eller to. Alle lagene hans har spilt med denne defensive mentaliteten. Porto spilte slik det gjorde også Chelsea og Inter. Det står respekt av det mannen har oppnådd, men å ville ha han som trener. Jeg synes det er rart at noen United supportere ville ha han som manager. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er vel neppe sannsynlig at Mourinho vil forandre sin tilnærming til spillet hvis han skulle tatt over Manchester United. Han har alltid vært fascinert av det defensive, og taktiske, dermed ville han mest sannsynlig aldri forandre seg til å bli en manager med en offensiv mentalitet der det å angripe et lag selvom man har scoret et mål eller to. Alle lagene hans har spilt med denne defensive mentaliteten. Porto spilte slik det gjorde også Chelsea og Inter. Det står respekt av det mannen har oppnådd, men å ville ha han som trener. Jeg synes det er rart at noen United supportere ville ha han som manager. I sitt Siste år med Chelsea spilte Josè god fotball. Å vi er ikke fri for lik i skapet heller. Se siste kamp mot Inter, den kampen kunne vi vunnet om vi hadde satt Rooney tidligere inn. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 L'Equipe Magazine er en fransk sportsavis (kjenner ikke til seriøsitetsnivået). Kan ikke helt se for meg hvorfor Ferguson uten videre skal gi et lengre eksklusivt intervju om sin fremtid i United til de. Men dere kjenner meg, alltid skeptisk L'Equipe Magazine er rimlig seriøse, er de som arrangerer Tour de France for å nevne noe... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg vil heller ikke ha O'Neil, vil heller ha Mourinho eller Keane. Samtidig tror jeg ikke Keane er erfaren nok om 3 år ca. når Ferguson gir seg. Vi trenger enn man med erfaring og jeg tror faktisk Mourinho hadde vært midt i blinken som en erstatter for Ferguson. Selv liker jeg ikke hans defensive spillestil, men den kan jo endres. :=P Med Mourinho så er det bare å vinke farvel til alt som heter ungdomsarbeid i klubben... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå